کد خبر: ۷۱۴۳
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر - رییس سازمان پدافند غیرعامل از نامگذاری 8 آبان به نام "روز پدافند غیرعامل" با موافقت رهبر معظم انقلاب خبر داد.
سردار غلامرضا جلالی با اعلام این خبر گفت : با گردش کاری که خدمت رهبر معظم انقلاب داشتیم، ایشان با نامگذاری امروز به نام روز پدافند غیرعامل موافقت کردند و این خبر به تازگی به ما اعلام شده است.

جلالی افزود: 8 سال قبل در چنین روزی یعنی در 8/8/82، مقام معظم رهبری فرمان تشکیل سازمان پدافند غیرعامل را صادر فرمودند و از آن زمان یکی از دغدغه‌های ما موضوع فرهنگ‌سازی در مباحث پدافند غیرعامل بود که لازمه آن همکاری رسانه و دستگاههای اطلاع‌ رسانی است.

وی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از این ابزارها نامگذاری یک روز به نام پدافند غیرعامل بود که برای این امر ما دو روز را داشتیم که یکی همین سالروز فرمان رهبری و دیگری روز جهانی دفاع غیرنظامی بود که در اسفند ماه قرار دارد ولی با موافقت رهبر انقلاب، 8 آبان ماه به نام روز پدافند غیرعامل نامگذاری شد.

 

خبر مرتبط :

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۹
0
0
این خبر چه ربطی به سایت شما دارد؟
حکیم مهر
|
-
|
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۹
0
0
بیننده محترم / دامپزشکی از ارکان پدافند غیرعامل است. شاید جزء مرتبط ترین خبرهایی که جامعه دامپزشکی کشورمان باید از آن مطلع باشند بحث و موضوع پدافند غیرعامل باشد. در متن پیام وزیر محترم دفاع به مراسم روز دامپزشکی در سال 90 هم این موضوع کاملاً مشخص بوده است. با تشکر از بازدید و اظهار نظر شما
نظر شما
ادامه