کد خبر: ۷۱۴۴۹
تعداد نظرات: ۴ نظر

حکیم مهر: با کمال تاسف و تاثر باخبر شدیم «دکتر مهدی پورزائر» از همکاران دامپزشک مسئول فنی بهداشتی شاغل در استان تهران دار فانی را وداع گفته و به دیدار معبود شتافته است.

حکیم مهر به نوبه خود، مصیبت وارده را به جامعه دامپزشکی کشور تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن مرحوم مغفرت و رحمت و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می‌نماید.

 

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
0
2
روحش شاد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
0
2
مهدی جان در فراق تو باید خون گریست.
چطور تونستی اونهمه خاطره را در یک لحظه تمام کنی.
حالا خودت خاطره ای شدی ماندگار برای قلب هایی که منتظرت هستند.
فقط یادت را برایمان گذاشتی و بودنت را افسانه و محال ساختی. روحت شاد. یاعلی یازهراس
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
0
0
باسلام، دوستان چرا ما جماعت رنگين كماني هستيم تا زماني كه در كنار هم هستيم زير آب همديگر را مي زنيم بد همديگر را مي خواهيم ايرادات همديگر را پشت سر، در همه جا سفره مي كنيم در برابر پيشرفت يكديگر حسادت كرده سنگ اندازي مي كنيم بجاي دستگيري از هم پاي همديگر را ميكشيم . آنچنان آبروي طرف را مي بريم كه انگار بدتر از او كسي نيست!
اما خداي ناكرده وقتي يكي از ما به رحمت خدا مي رود و دستش از دنيا كوتاه مي شود چنان در وصفش غزل سرائي مي كنيم و چنان جمله هاي عاشقانه و عارفانه در وصفش مي گوييم و چنان به عرش اعلا بالا مي بريم كه انگار ملكي و فرشته اي در لباس انسان و در ميان ما بوده و از پيش ما رفته است .
دوستان! انسان با عشق و اميد و يكدلي همنوعانش زندگي مي كند ولي ما تا زنده ايم وبه اين عشق و اميد و يكدلي محتاجيم از آن محروم مي شويم ولي وقتي مي ميريم و ديگر نيازي به آنها نداريم همچون سيل بسويمان روانه مي كنند. اين روش زندگي ما انسانهاست فرقي هم نمي كند خانواده ، محله ، محل كار همه جا اين روش حاكم است الا افراد مومن واقعي و خالص
لاله علامی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
0
0
دوستان خیلی غمگین شدن درکلیتک سورنا ایشون ودیدم خیلی مهربان بود با مردم کنارمیومد من شنیدم ایست قلبی کردند وواکسن هم زده بودند باتوجه به اینکه مامانم وخیلی ازاشناها بعدازواکسن دچار سکته قلبی مغزی شدند یا کرونا گرفتند مطمنا ازاثرات کشنده واکسنه این واکسنها ازمایش انسانی شو درکشورمااتجام دادند به همین دلیل رایگان شد البته پول کلانی بالغ برمیلیلردها دلار دولت روحانی بابت آزمایشی کردن مردم ایران پول دریافتکرد مادرم هم بعدازواکسن کرونا گرفت وفوت کرد
نظر شما
ادامه