کد خبر: ۷۱۴۵۲
تعداد نظرات: ۴ نظر

حکیم مهر: جلسه کارگروه توسعه کشاورزی به میزبانی فرماندار ویژه شهرستان ورامین و با حضور دکتر مسعود محمدیان مدیرکل دامپزشکی استان تهران، دکتر رامین سلامتی رئیس نظام دامپزشکی استان تهران و سایر مسئولین استانی و شهرستان برگزار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان تهران، در این جلسه «دکتر مسعود محمدیان» مدیرکل دامپزشکی استان تهران با اشاره به وظایف حاکمیتی دامپزشکی، گفت: حضور مسئول فنی بهداشتی در نظارت بهداشتی بر روند تولید، حمل و نقل و عرضه محصولات دامی بسیار حائز اهمیت بوده و باعث می‌شود محصولات نهایی مانند گوشت، تخم مرغ و شیر سالم و بهداشتی به دست مصرف کننده برسد.

وی در ادامه از تشدید بازرسی های میدانی درخصوص عملکرد مسئولین فنی خبرداد و خاطرنشان کرد: مسئولین فنی باید در ارائه خدمات خود اهتمام و دقت لازم را داشته باشند و در صورت مشاهده هرگونه تخطی مطابق دستور العمل برخورد قانونی در پی خواهد داشت.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به عزم جدی اداره کل دامپزشکی استان در شفاف سازی و تسهیل در صدور مجوزها گفت: فرایند صدور مجوز ها تماما در سایت اداره کل جهت استفاده ذینفعان قرار داده شده و تمامی مدیران مکلف به رعایت زمانبندی اعلامی در صدور مجوز ها هستند .

دکتر مسعود محمدیان با تاکید بر اجرای برنامه مدیریت پایدار شرایط بهداشتی دام گفت با برنامه ریزی دقیق جهت اجرای برنامه بهداشت و مدیریت بیماری های دام طیورابزیان _زنبور عسل و نظارت بهداشتی به تولید ، عرضه و بسته بندی فرآورده های خام دامی در ارتقا سطح بهداشت عمومی جامعه در سطح استان بطور جدی فعال است .

 همچنین با اشاره به اینکه  تمامی واحدهای تولیدی مجاز بر اساس ضوابط بهداشتی باید مجوز فعالیت داشته  باشند .


انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
مسئول فنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
0
7
یه مقدارم به حال و روز مسئول فنی نظارت کنید و هواشونو داشته باشید بد نیست
دکتر xy
|
United States of America
|
۰۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
1
8
برای مسئولین فنی چکار کردید که الان طلبکار هستید و میخواید عملکرد رو ارزیابی کنید!؟ ماده ۱۹ اجرا نمیشود و فقط در حد یک نامه ابلاغ شده هستش. عملکرد مدیر کل و رئیس اداره شهرستان رو در اجرای ماده ۱۹ و ۱۸ ارزیابی کنید نه عملکرد مسئول فنی. کارهاتون همیشه برعکس هستش.
مثلا اگر ۳۰۰ تا کشتارگاه طیور دارید ببینید چندتا قرارداد ماده ۱۹ بسته شده و قراردادها رو بررسی کنید.
کلینسین
|
Germany
|
۱۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
0
8
حقوق این مسئول فنی نگون بخت را کارفرما میده...عذر خواهی من رو بابت ادبیاتی که به کار میبرم پذیرا باشید ...............
تا زمانی که حقوقشونا از کارفرما میگیرن انتظاری ازشون نداشته باشید...کمتر مسئولین فنی رو تحقیر کنید...
اقایون
کارمندا ادارات دامپزشکی حقوقشون رو از دولت میگیرن یه نظارت بر قصابی ها نمیکنن چرا نظارت رو بر اونا تشدید نمیکنید؟
یه روز یه مدیر کل به من بدید بشینه ببرمش تخلفات رنگارنگ بعش نشون بدم....
یک همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
0
10
جناب دکتر محمدیان چرا هیچ جلسه ای از جانب شما با مسئولین فنی گذاشته نشد؟ تا وقتی رویه اداراه کل این باشه که اهرم فشار روی مسئول فنی باشه نه تنها مشکل حل نمیشه بلکه کارفرماهای زیرک بیشتر سوء استفاده می کنند چون خلاف رو اونها انجام میدن حتی شده نصفه شب که دکتر نیست بعد شما بیا بازرسی سر یک بیگناه دیگه رو ببر زیر گیوتین..در ضمن زیاد شاهد بودیم که کارفرماها دوستان صمیمی همین اداره ای ها بودند..این لحن تهدیدی که شما نوشتی ما سالهاست در این خطه و حرفه باهاش آشناییم ..طبق دستورالعمل برخورد قانونی می شود...برای حقوق استخدامی ها و جای شما که مشکلی براش پیش نمیاد که هیچ بر لوح افتخاراتتون هم نوشته میشود ...ما حمایت هم لازم نداریم..وجدانمون کافیه برای کارمون. ........... حداقل اول حمایت خودتون از مسئولین فنی رو اعلام میکردین بعد تهدید میکردین و حرفهای ناگفته دیگر که بهتره ناگفته بماند
نظر شما
ادامه