کد خبر: ۷۱۴۸۳

حکیم مهر: «دکتر شاهین قهرمانی» تودیع و «دکتر همایون تقی زاده» بعنوان سرپرست جدید اداره دامپزشکی شهرستان راز و جرگلانمنصوب شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی دامپزشکی خراسان شمالی، در مورخه ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ جلسه تودیع رئیس و معارفه سرپرست جدید دامپزشکی راز و جرگلان در فرمانداری شهرستان با حضور مدیر کل دامپزشکی استان، فرماندار و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان برگزار و دکتر همایون تقی زاده به عنوان سرپرست جدید شبکه دامپزشکی راز و جرگلان منصوب شد.

«دکتر حمید رمضانی» مدیرکل دامپزشکی استان، ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا که جان خود را در صیانت از مرز و بوم کشور نثار کردند، از زحمات دکتر شاهین قهرمانی رئیس سابق دامپزشکی شهرستان تشکر نمود.

وی در حضور فرماندار شهرستان راز و جرگلان خاطر نشان کرد: پس از تغییر در مدیریت دامپزشکی شهرستان هیچ مخاطره‌ای در ارائه خدمات نخواهد بود.

در ادامه «مصطفی حسن زاده» فرماندار شهرستان، پس از تبریک هفته دفاع مقدس از خدمات دکتر شاهین قهرمانی تشکر و قدردانی نمود و عنوان کرد در سطح شهرستان راز و جرگلان، دامپزشکی از جمله اداراتی بوده که وظایف خود را به بهترین نحو انجام داده است. وی آرزوی توفیقات روز افزون را برای دکتر همایون تقی زاده سرپرست جدید دامپزشکی شهرستان داشت.

رمضانی پس از پایان مراسم از شبکه دامپزشکی راز و جرگلان بازدید نمود و به همکاران خود که در منطقه محروم خدمت می کنند خدا قوت گفت.

وی بیان داشت جوهر و شیرازه اصلی دامپزشکی کارشناسان و کاردانان می باشند و تغییر در مدیریت نباید تاثیری در عملکرد آنها و پیشبرد امور شبکه داشته باشد و در پایان مشکلات همکاران و پست های دامپزشکی را مورد بررسی قرار داد.

دکتر شاهین قهرمانان رئیس سابق دامپزشکی شهرستان، ضمن تشکر از همکاران خود در دوران مدیریت، گزارشی از عملکرد دامپزشکی شهرستان را از ابتدای سال جاری ارائه داد و بیان داشت: از ابتدای سال جاری ۲۷۰ هزار راس واکسیناسیون پی پی آر، ۱۷۰ هزار راس واکسیناسیون آبله، ۸۲ هزار راس شاربن و ۸۲ هزار راس تب برفکی دام سبک انجام شده است و همچنین بروسلوز پوشش صد در صدی داشته و واکسیناسیون دام سنگین در حال انجام می باشد.

وی در پایان از خدمات واحد نظارت، قرنطینه و آموزش نیز توضیحاتی ارائه داد.

 

نظر شما
ادامه