کد خبر: ۷۱۷۱۷
تعداد نظرات: ۳ نظر

حکیم مهر: باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد در رتبه بندی باشگاه‌های سراسر کشور عنوان باشگاه برتر را به خود اختصاص داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، «دکتر احمد حقانی» رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد گفت: برگزاری مسابقات شاخص بصورت ملی و برگزاری کارگاه‌ها و وبینار‌های ملی در کشور از جمله ملاک‌های برتری باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد بود.

وی افزود: باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد پیش از این موفق به برگزاری ۳ دوره موفق مسابقه ملی ایده آرای دامپزشکی با عنوان دام تاپ شده است.

حقانی اضافه کرد: مسابقه ملی دام تاپ به عنوان یک مسابقه ملی شاخص در سراسر کشور شناخته شده است.

وی با اشاره به این که رتبه دانشگاه در حمایت از انجمن‌های علمی رتبه هفتم کشوری است، افزود: دو انجمن علمی دامپزشکی و حقوق دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد که زیر نظر باشگاه پژوهشگران جوان اداره می‌شوند موفق به کسب رتبه A+ شدند.

حقانی گفت: باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد موفق به برگزاری کامل کارگاه‌های توان افزایی طرح سردار دل ها، شهید حاج قاسم سلیمانی در سال گذشته شد و در سال تحصیلی جدید هم اقدام به برگزاری دوره‌های توان افزایی دانشجویی طرح سردار دل‌های ۲ کرده است.

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد گفت: برگزاری ۲ ایده آرا در زمینه‌های گیاهان دارویی و بیوتکنولوژی با همکاری انجمن‌های علمی در آذرماه امسال و دوره چهارم مسابقه ملی ایده آرا دامپزشکی، دام تاپ ۴ از جمله برنامه‌های امسال است که به صورت ملی برگزار خواهند شد.

نشست هم اندیشی باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان با حضور ۴۵ نفر از روسای باشگاه مراکز استان ها، واحد‌های ویژه و منتخب و با حضور هیأت رئیسه ستاد مرکزی باشگاه برگزار شد که در این نشست برنامه‌های امسال باشگاه واحد‌ها که منطبق بر ماموریت‌های محوله به باشگاه در سند تحول و تعالی دانشگاه تنظیم شده است، تبیین شد.

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
0
1
رده A+ یعنی خوب، نه اول، رده با رتبه فرق میکند اینهم یک تبلیغات است که فقط از بخش اقتصاد آزاد برمیآید آنها که از کاری کسب درآمد دارند حالا میخواد دانشگاه باشه میخواد کارخانه تولید کنسرو ماهی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
البته استاداش هم رتبه علمی گرفتن ولی در همکاری با اساتید در پروژه‌های سایر دانشگاههای سراسری ( غیر آزاد) اونم فقط شاید بودجه‌ای چیزی تامین کردن وگرنه دانشگاه آزاد امکان تدریس هم نداره چه برسد به تحقیق
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۷
رتبه A+ در خوده دانشگاه آزاد ، نه بین دانشگاه های جهان یا حتی کشور ، مورچه چیه که کله پاچه اش باشه
نظر شما
ادامه