کد خبر: ۷۱۹۵
دکتر غلامرضا نیکبخت گفت : این همایش فرصتی ارزشمند برای حضور و بهره مندی دامپزشکان و محققین دامپزشکی از دستاوردهای نوین در زمینه ایمنی شناسی پزشکی و دامپزشکی خواهد بود و طی آن امکانی مناسب برای برقراری ارتباطی موثر با متخصصین و محققین رشته ایمونولوژی پزشکی فراهم آمده است...

حکیم مهر - مسئول هماهنگی کمیته تخصصی ایمونولوژی دامپزشکی کنگره بین المللی ایمونولوژی و آلرژی از دامپزشکان برای ارسال مقالات و شرکت در این کنگره دعوت کرد.

دکتر غلامرضا نیکبخت گفت : این همایش فرصتی ارزشمند برای حضور و بهره مندی دامپزشکان و محققین دامپزشکی از دستاوردهای نوین در زمینه ایمنی شناسی پزشکی و دامپزشکی خواهد بود و طی آن امکانی مناسب برای برقراری ارتباطی موثر با متخصصین و محققین رشته ایمونولوژی پزشکی فراهم آمده است.

 

چپ : دکتر نیکبخت - دبیر کنگره علوم آزمایشگاهی دامپزشکی - آذر 88 - تهران

 

این دامپزشک متخصص و دانشیار گروه میکروبیولوژی و ایمونولوژی دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران افزود : در یازدهمین کنگره بین المللی ایمونولوژی و آلرژی ایران بخشی به ایمونولوژی دامپزشکی اختصاص خواهد داشت.

گفتنی است این کنگره هفتم تا دهم اردیبهشت ماه 1391 در محل مرکز همایشهای برج میلاد تهران و با شعار "ایمونولوژی از تحقیقات پایه تا کاربردهای بالینی" برگزار می‎شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در این باره به نشانی http://www.icia2012.com مراجعه نمایید.

 

 

نظر شما
ادامه