کد خبر: ۷۲۱۵۲
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر: متصدی یک واحد تالار پذیرایی در شهرستان سبزوار به جرم کشتار غیر مجاز 6 راس گوسفند در شرایط غیر بهداشتی به پرداخت پنجاه میلیون ریال جزای نقدی بدل از سه ماه حبس تعزیری محکوم گردید.

به گزارش حکیم مهر به نقل از اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی، «دکتر برات اله زید آبادی» رئیس شبکه دامپزشکی سبزوار گفت: پیرو گزارشات مردمی، مبنی بر کشتار غیرمجاز توسط یک تالار پذیرایی و اعزام کارشناسان نظارت بهداشتی دامپزشکی در محل، مشخص گردید متصدی این تالار پذیرایی اقدام به کشتار 6 راس گوسفند به صورت غیرمجاز و در شرایط غیر بهداشتی نموده است که پرونده این فرد خاطی به دلیل تهدید علیه بهداشت عمومی به مراجع قضایی ارجاع گردید.

در نهایت با اقرار صریح و مقرون به واقع متهم و دفاعیات غیر موثر وی در خصوص علت ذبح گوسفندان در شرایط مخاطره آمیز، بزهکاری نامبرده محرز گردید و توسط قاضی دادگاه کیفری شعبه 104 دادگاه کیفری دو شهرستان سبزوار و مستند به ماده 688 کتاب پنجم قانون مجازات اسلامی به پرداخت پنجاه میلیون ریال جزای نقدی بدل ازسه ماه حبس تعزیری محکوم گردید.


انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
باران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
0
0
واقعا مایه تاسفه! مجازات باید جنبه تنبیهی داشته باشه و متناسب با جرم باشه! این مقدار جریمه هرگز بازدارنده نیست و حتی موجب تجری مجرم می شود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
0
0
اینا همش درست میشه نگران نباشید
کارشناسان سیکل عملیات نظارت را جدی تر دنبال خواهند کرد
نظر شما
ادامه