کد خبر: ۷۲۱۵۸
تعداد نظرات: ۳۹ نظر
گفت‌وگوی حکیم مهر با یکی از بانوان مسئول فنی بهداشتی فعال در خوزستان:
«دکتر صفیه شهوازی» می‌گوید: هنوز برای کارفرما جا نیفتاده که دامپزشک باید در محل کار حضور داشته باشد و متاسفانه کارفرمایان اصرار دارند که دامپزشکان خارج از تعرفه حقوقی که دامپزشکی برای آن‌ها تعیین کرده، کار کنند ...

حکیم مهر- محسن طاهرمیرزایی: «در ایران دامپزشکان خانم موفق کم نداریم؛ چه در بین اساتید و چه کلینیسینهایی که کار طبابت میکنند.» این را «دکتر صفیه شهوازی» دانشجوی دکترای تخصصی پاتولوژی و یکی از مسئولین فنی بهداشتی موفق استان خوزستان به حکیم مهر می گوید: «من در اهواز چند کلینیسین موفق خانم از جراح گرفته تا دکتر و دامپزشک عمومی می شناسم که خیلی در کار خود موفق بودند و شاید تعداد مراجعه کننده آنها از کلینیسین های آقا خیلی بیشتر باشد. هر کسی که با علاقه وارد رشته دامپزشکی شود، تلاش کند و درس بخواند، صد درصد در جامعه مفید خواهد بود و مطمئن باشد که در کارش موفق می شود.»

وی تصریح می کند: «متاسفانه هنوز برای کارفرما جا نیفتاده که دامپزشک باید در محل کار حضور داشته باشد. کارفرمایان اصرار دارند که دامپزشکان خارج از تعرفه حقوقی که دامپزشکی برای آن ها تعیین کرده، کار کنند. مثلا اگر تعرفه حقوقی 20 میلیون تومان باشد، مخصوصا اگر ببینند که با خانم طرف هستند، می گویند شما اصلا نیایید، در منزل بمانید و آشپزی کنید و من نصف تعرفه را به شما پرداخت می کنم که این اصلا درست نیست. این را نه خود سازمان دامپزشکی باید قبول کند، نه دکتر دامپزشک، چه خانم باشد و چه آقا و نه خود کارفرما.»

حکیم مهر: خانم دکتر، ورودی چه سالی و کدام دانشگاه هستید؟

بنده ورودی سال 89 دانشکده دامپزشکی دانشگاه شهید چمران اهواز هستم. در مهر سال 96 از مقطع دامپزشکی عمومی فارغ التحصیل شدم و بهمن ماه همان سال در کنکور تخصص شرکت کردم و در رشته پاتولوژی پذیرفته شدم. در حال حاضر هم مشغول انجام کار هستم و انشاءالله تا یک ماه آینده از دوره PhD فارغ التحصیل می شوم.

حکیم مهر: آیا سابقه فعالیت در بخش خصوصی دامپزشکی دارید؟

بله حدود پنج سال مسئول فنی بودم. در سال 96 به فاصله دو ماه بعد از اینکه مدرک عمومی را گرفتم، مسئول فنی یک شرکت دارویی واقع در دزفول شدم اما یک سال بعد شرایط زندگی من به گونه ای رقم خورد که به اهواز مهاجرت کردم. در اهواز نیز حدود دو سال مسئول فنی یک شرکت خوراک دام بودم که شرکت منحل شد و من بلافاصله بعد از آن، از دو سال پیش مسئول فنی یک واحد پرورش ماهی در خرمشهر هستم.

حکیم مهر: چه شد که رشته دامپزشکی را انتخاب کردید؟

من از آن دسته افرادی بودم که از دوره دانش آموزی برای کنکور پزشکی و دندانپزشکی درس می خواندم. شاگرد زرنگ بودم و همه امید خانواده و دبیرستانی که در آن تحصیل می کردم، این بود که رتبه خوبی بیاورم. به اقتضای استرس و شرایط آن موقع، از کنکور خیلی راضی نبودم و از طرفی هم نمی خواستم که پشت کنکور بمانم. به همین دلیل تصمیم گرفتم که هر طور شده همان سال انتخاب رشته کنم و وارد دانشگاه شوم. رتبه من حدود دوهزار بود و با چند نفر از جمله دو نفر از دامپزشکان موفق شهرمان که مشورت کردم، به این نتیجه رسیدم که ابتدا همه رشته های پزشکی را بزنم و بعد از آن دامپزشکی. در واقع با تحقیق قبلی وارد این رشته شدم و خدا را شکر موفق بودم. فکر می کنم حدود 8 ترم از 12 ترم دکترای عمومی را رتبه اول کلاس بودم و یک سال هم استعداد درخشان قبول شدم. در کنکور تخصص نیز با رتبه 2 وارد این رشته شدم.

حکیم مهر: آیا فضای دانشگاه منطبق با آن چیزی که پیش بینی می کردید، بود؟

من در مقطع دکترای عمومی ورودی ماه بهمن بودم و به همین دلیل از مهر تا بهمن آن سال، فرصت برای تحقیقات داشتم. زمانی که وارد دانشکده شدم، اگرچه فضا برایم تازگی داشت، اما چون با چشم باز رشته را انتخاب کرده بودم، شرایط برایم قابل پیش بینی بود. در حالی که خیلی از دانشجوها در روزهای اول با دیدن دروسی مثل آناتومی وحشت می کردند و خیلی ناراضی بودند. در حالی که برای من اینطور نبود، چون می دانستم که قرار است وارد چه فضایی شوم. از طرفی دانشگاه شهید چمران از نظر آموزشی یکی از دانشگاه های سطح بالا بود و در واقع من شاگرد بهترین اساتید در سطح کشور بودم. در کل دوره عمومی خیلی خوبی را سپری کردم و راضی بودم؛ مخصوصا در بخش علوم درمانگاهی زیر دست اساتید بزرگی بودیم که هر روز یک چیز از آنها یاد می گرفتیم.

حکیم مهر: از نظر شما مهمترین چالش هایی که یک مسئول فنی بهداشتی خانم با آن مواجه می شود، چیست؟

یکی از مشکلاتی که مسئولین فنی با آن مواجه هستند این است که خیلی وقت ها موقعیت کاری برای آنها در همان شهری که در آن زندگی می کنند، فراهم نیست. کمااینکه بیشتر کارخانه ها، شرکت ها و کارگاه ها خارج از شهر هستند. مثلا خود من یک سال در دزفول، یک سال در ماهشهر، یک سال در شوشتر و دو سال در خرمشهر و در شهرهای مختلف در رفت و آمد بودم.

مساله بعدی این است که هنوز برای کارفرما جا نیفتاده که دامپزشک باید در محل کار حضور داشته باشد. متاسفانه کارفرمایان اصرار دارند که دامپزشکان خارج از تعرفه حقوقی که دامپزشکی برای آن ها تعیین کرده، کار کنند. مثلا اگر تعرفه حقوقی 20 میلیون تومان باشد، مخصوصا اگر ببینند که با خانم طرف هستند، می گویند شما اصلا نیایید، در منزل بمانید و زندگی کنید و من نصف تعرفه را به شما پرداخت می کنم که این اصلا درست نیست. این را نه خود سازمان دامپزشکی باید قبول کند، نه دکتر دامپزشک، چه خانم باشد و چه آقا و نه خود کارفرما. شاید بار کاری مسئولین فنی نسبت به حقوقی که می گیرند، کمتر باشد، کمااینکه مثلا در مورد پرورش ماهی، شاید من فقط یک ماه یا دو ماه در طول سال کار مفید داشته باشم. آن هم زمان صید باشد یا اینکه خدایی نکرده تلفاتی ایجاد شده باشد که من بتوانم مفید واقع شوم، نمونه گیری انجام دهم و بازرس بخواهد بیاید و روی کار نظارت داشته باشم، ولی مسئولیتی که ما در طول دوره پرورش داریم، خیلی سنگین است. مشابه این مسئولیت در صنف خوراک دام،  دارو یا اصناف مختلف نیز وجود دارد و این مسئولیت است که باعث می شود تعرفه بالاتر از حجم کاری باشد.

یکی از انتظارات به حق مسئولین فنی این است که ماده 19 آیین نامه نظارت بهداشتی رعایت شود. به گونه ای که طرف حساب نیروهای مسئول فنی، نظام دامپزشکی و اداره کل دامپزشکی باشند و مسئولین فنی هیچ گونه وابستگی مالی به کارفرما نداشته باشند.

مسئله دیگر در ارتباط با مسئول فنی، تضمین شغلی اوست. این تضمین شغلی می بایست حداقل 10 یا 15 ساله باشد. فرد از طریق مصاحبه به عنوان مسئول فنی وارد شرکت شود و مجبور نباشد که قرارداد یک ساله ببندد، بلکه قرارداد بلندمدت ببندد که نه کارفرما بتواند عذر او را بخواهد و نه مسئول فنی وسوسه شود که جای بهتری را پیدا کند و برود. به این شکل، تعهد کاری و آرامشی که طرف در قبال کار خود احساس می کند، خیلی بیشتر می شود. اما زمانی که من می دانم که قرارداد من تا پایان سال است، مدام باید پیگیر این قضیه باشم که آیا کارفرما با تعرفه جدید با من قرار داد می بندد یا خیر؟ آیا مجبور هستم که کار خود را عوض کنم؟ هر سال نزدیک عید که می شود، مسئولین فنی سردرگم هستند که تعرفه چطور است، آیا قرارداد بسته می شود یا نه؟

متاسفانه یکی از معضلاتی که بین نیروهای دامپزشکی جا افتاده، این است که اگر من با کارفرما روی فلان مبلغ و تایم کاری به توافق رسیدم، ممکن است یک نفر دیگر بخواهد مبلغ کمتری بگیرد و در این میان کارفرما هم حتی اگر شده برای 500 هزار تومان کمتر، با نفر دوم قرارداد می بندد. این مساله است که شاید کمی آرامش را از همکاران مسئول فنی گرفته باشد. حرفه مسئول فنی یک شغل موقت است و اگر بچه ها بتوانند به کارهای درمانی و بالینی ورود کنند، صد در صد موفق تر هستند و رضایت آنها هم از رشته و علمی که یاد گرفتند، خیلی بیشتر است.

حکیم مهر: برای آینده خود چه برنامه ای دارید؟

اولین و آخرین هدف من از ورود به رشته تخصصی این بود که جذب هیات علمی شوم. در حال حاضر نیز تلاش می کنم که رزومه خود را تقویت کنم، تا ببینم چه میشود.

حکیم مهر: به عنوان حرف آخر...

ما خانم های دامپزشک موفق، کم نداریم. چه در بین اساتید و چه کلینیسین هایی که کار طبابت می کنند. من در اهواز چند کلینیسین موفق خانم از جراح گرفته تا دکتر و دامپزشک عمومی می شناسم که خیلی در کار خود موفق بودند و شاید تعداد مراجعه کننده آنها از کلینیسین های آقا خیلی بیشتر باشد. هر کسی که با علاقه وارد رشته دامپزشکی شود، تلاش کند و درس بخواند، صد درصد در جامعه مفید خواهد بود و مطمئن باشد که در کارش موفق می شود. حرفه دامپزشکی اول نیاز به علاقه و بعد نیاز به پشتکار دارد و این نیست که شخص فکر کند با علم متوسط می تواند در کارش موفق شود. بلکه باید به شکل مستمر علم خود را به روز کند. دامپزشک با روشهای نوین، علم جدید، آپدیت بودن و به روز بودن می تواند حرفی برای گفتن داشته باشد وگرنه همه در یک سطح قرار می گیرند.

حکیم مهر: ممنون از وقتی که در اختیار ما قرار دادید.

 

انتشار یافته: ۳۹
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲۹
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
6
5
قابل توجه اون بی ادبی که در خبر «ثبت‌نام آزمون دکترای تخصصی دامپزشکی سال ۱۴۰۲ آغاز شد/ اعلام عناوین و دروس امتحانی ۲۵ رشته آزمون دکترای تخصصی دامپزشکی» صحبت هایی کرده بود اینهم دکتر. Phd پاتولوژی البته اون فرد از تخصص بی نام و نشان و از قبل اشباعی که فقط بدرد تدریس دانشگاهی میخورد "بیولوژی تولید مثل" پزشکی (البته اگر کار تدریسی باشه در رقابت با پزشکان) حرف زده بود این پاتولوژی که هم آزمایشگاهی است و هم تدریسی به مصاحبه های قبلی این نشریه با دکتر حسین زاده متخصص فارماکولوژی هم توجه کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
به خود خبر "ثبت نام آزمون" هم آن "با ادب " لطفاً توجه کند که حالا در ادامه اخبار صفحه اول آمده در جواب برایش پیام گذاشتم ، ضمنا قابل توجه خوش خیالان، رشته‌هایی در پزشکی امکان برای شرکت دامپزشکان گذاشته اند که پزشکان بدلیل نامناسب بودن بازارکار آن رشته‌ها شرکت نمیکنند و فقط دانشکده پزشکی میخواهند آمارشان پر شود و بودجه بگیرند فکر بازارکار دامپزشک و بقیه نیستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
ناراحت نشو، اینها که تبلیغ تخصصی پزشکی و دامپزشکی میکنند یا کارشان تبلیغاتی در باصطلاح روابط عمومی یا سنجش علوم پزشکی یا آموزش عالی هستند و اهداف مشخص را دنبال می‌کنند
ناشناس
| Singapore |
۱۶:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
دوست عزیز ! انشالله خوب می شوید!
ناشناس
| Singapore |
۱۶:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
به گمانم خود‌شما هم از پشت کنکوری های بیولوژی تولید مثل هستی وگرنه آنقدر پیگیری و عداوت شما معمنای جز این ندارد
۱- یا پشت کنکوری وزارت بهداشت هستید و هنوز بعد ۴-۵ سال حتی دعوت به مصاحبه نتوانسته اید بشوید
۲- خودتان امسال کنکور وزارت بهداشت می دهید و فکر می کنید با این کارها رقیب کم‌ می شوید!
وگرنه دلیلی نمی بینم فردی از حرف منطقی من چنان سوخته باشد که در هر خبر بی ربطی هم بخواهد فرافکنی کند!
بزرگ شو دوست عزیز! سعی کن رزومه علمی قوی جمع ‌و خیلی هم خوب درس بخوانی !
این بچه بازی های کودکانه فایده ای ندارد!
انشالله همه دوستان پاتولوژیست دامپزشکی هم موفق باشند
در ضمن تخصص های علوم پایه پزشکی وزارت به آشت همه شغل تضمین دارند و به این اسانی تن به هیت علمی هم نمی دهند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
ناشناس 7:19 صحبت شما به خبر چه ربطی دارد؟ این خودش بی ادبی است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
حکیم کامنت این عزیز 7.19 اصلا موضوعیت ندارد و من اصلا ارتباط صحبت ایشان با مقوله مسولین فنی را متوجه نمی شوم! درست نیست کامنتها محل دعواهای بچهه گانه با موضوع های متفرقه شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
چقدر راحت به رشته های دیگه اینجا توهین می کنند خوب این عزیزان بفرمایند کی هستند و چکاره هستند تا همه بدانند! بیولوژی تولید مثل ( یا همان ناباروری ) یکی از بهترین رشته های علوم پایه است و دکتر شیرازی عزیز که در همین حکیم هم بارها خبر کارهای فوق العاده ایشان و تیم تحقیقاتیشان درج شده از اسایتد به نام هیتند که با افتخار دامپزشک می باشند! فرد ناشناس راه افتاده و مدام به این رشته و این فرد توهین می کند! تا چنین بی اخلاقی هایی در دامپزشکی است دامپزشکان هیچ کجا احترامی نخواهند داشت !
ناشناس
| Netherlands (Kingdom of the) |
۱۷:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
پاتولوژی phd نیست و بالینی است اما ربط ان به فارماکولوژی اصلا چیست؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
خدا صبر دهد از نادانی بعضی بظاهر دوستان شما فیلتربشگن بازها و آن حامی بی چون و چرای تخصص‌های پزشکی که شاید دامپزشک هم نباشی من ۵۵ سالمه و تخصصی هم دارم شما که بچه هستی و دلخوشی تازه به اینها و توهین میکنید و قصد فرافکنی داری یا قصد تبلیغ یا خیلی عقده تخصص داری یا شاید هم تخصصی نداری نمیدانم بهرحال حرفهایت بوی فریبکاری میدهد و در کل بی اساس است با رشته خاصی هم از پزشکی عداوت ندارم شما که ۱۷:۱۳ از اصل ماجرا خبر نداری و به آن خبری که گفتم نرفتی تهمت و حرف بی اساس از خودت نزن اول از چیزی آگاهی پیدا کن بعد به بحث ورود کن این آقای دکتری که شما نام بردی را هم من برای اولین بار اسمشان را می‌شنوم اشاره کردن به این رشته یک مثال بود و براساس خودباختگی یکی از مخاطبین بود که مثال این رشته را زده بود وگرنه مگر هیچکس با رشته ای علمی دوست یا دشمن میشود مگر شما که تعصب اضافی دارید مگر رشته ای دین و ایمان آدم میشود از بس هم که ماها در رشته‌های علمی پیشتازیم فقط نشخوار علم میکنیم البته باز میگویم منظورم توهین به هیچ رشته علمی نیست چون علم خودش مقدس است اگر درست بکار گرفته شود و بدست افراد درستی اداره شود و آموزش داده شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
شما که ربطش را نمی فهمی عیب از خودتان است به عاقبت تخصص های دامپزشکی و مقایسه با مثالی که آن بی ادب در مورد تخصص پزشکی زده بود پرداختم گفتم فقط بعنوان یک نمونه که یکی از مخاطبین از خود مطمئن نام برده بود ، ادعایی هم نکردم شما پرادعا هستید که بهتان برخورده، همانطور که گفتم به آن خبر تخصصی دامپزشکی بروید و ببینید آیا در آن خبر جایز است تبلیغ ضد دامپزشکی در یک رسانه دامپزشکی و خبر مربوط به تخصص دامپزشکی بشود و تبلیغ رشته‌های خاصی از تخصص پزشکی بشود آیا این به موضوع ربط دارد شما که اینقدر خودشیفته و آگاه و مقرراتی هستید یا لااقل خودتان را اینطور فرض میکنید و براحتی بدون دلیل منطقی توهین میکنید هم به اشخاص و هم به نظر اشخاص
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
۱۶:۱۹ خدا آن کس را شفا دهد که خودش را عقل کل میداند و توان شنیدن حرف منطقی از بقیه را ندارد میخواهد بیسواد یا استاد دانشگاه باشد که البته برای دومی عواقب اخلاقی و اجتماعی بدتری دارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
خوب رشته ای را دوست نداری شرکت نکن! لازم نیست در موردش بد بگویی
به قول معروف گربه دستش به کوشت نمی رسید و می گفت بو می دهد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
پاتولوژی تو شهر شما phd نیست استاد ما دکتر عریان رتبه پنجم پژوهش‌گران ، phd پاتولوژی از دانشگاه بریستول دارد پاتولوژی ربطش هم به فارماکولوژی این است که هردو بعنوان مثال بیان شده از رشته‌های تخصصی و مصاحبه ای که قبلاً انجام شده شما که همه حرفتان به هم ربط دارد و غیردامپرشک هستی و در نشریه دامپزشکی با فیلتربشگن پارازیت می‌ندازی نمیدانم چه ربطی به این سایت و دامپزشکی داری جز تبلیغات خودتان و اختلال
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
حالا فرضا شما دامپزشکی باشید که تخصص پزشکی گرفتید و خودتان را در خیال و عشقتان
با وهم و خیال پزشک فرض کنید آیا پزشکان هم به دامپزشک و دامپزشکان همچین ارجی قائلند شاید سواد یک دامپزشک را هم نداشته باشند ولی به یمن وجود شماها است که اینقدر مغرور هستند و همه را بنده میدانند و فقط بنده پول هستند البته همه پزشکان نه ولی متاسفانه امروزه اکثرشان ، اگر شما در دانشکده پزشکی تدریس کنید با آن جوّ سنگین اصلا میگویید دامپزشک هستید و یا چه برسد که به آن افتخار کنید البته عیب از ما نیست از فرهنگ دانشگاهی ما است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
به فرض که اسم رشته ای هم بالینی باشد (البته پاتولوژی به اسم ظاهراً بالینی و غیربالینی یا محض داریم) دامپزشک نمی‌تواند کار درمان و طبابت بالینی انسانها را انجام دهد فقط اگر دانشکده پزشکی اجازه دادند میتوانند اندکی از آنها در بخش فقط آموزشی مشغول شوند حتی پزشک هم به صرف بالینی بودن رشته ای نمی‌تواند بیمار تخصصی آن رشته را ببیند تنها چون پزشک است میتواند مریض ببیند و تدریس اگر اشباع نباشد آنهم حالا که هر روستایی یک دانشکده پزشکی آزاد دارد میتواند آنجا شاید نونی در بیاورد و مطب هم در آن روستاها بزند
ناشناس
| Singapore |
۰۸:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
سر چی دعوا می کنید؟! دامپزشکی اصلا جزو نظام سلامت نیست! رسما دامپزشک را داخل آدم حساب نمی کنند!! به جای اینکه نگران رشته های آنها باشید فکر مدرک بی ارزش خود باشید!
دکتر xy
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
1
7
حکیم مهر لطفا از ماده ۱۹ و اصلاحات قانون دامپزشکی در مجلس گزارش تهیه کنید. بلاخره کی باید شاهد اجرا شدن قانون توی این مملکت باشیم!؟
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
3
6
دکتر شهوازی از دانشجویان پیگیر و زرنگ دانشکده بودند. در کار هم موفق شدند. برایشان آرزوی موفقیت دارم. امیدوارم آرزویشان جهت هیات علمی محقق ‌‌شود.**
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
هیئت علمی شدن آش دهان سوزی هم نیست که تو آرزوش رو در سر می پرورانی! بالاترین رقم حقوقی هیئت علمی با رتبۀ استادی و سی سال سابقۀ استخدامی در این مملکت با نرخ امروز دلار زیر هزار دلار است یعنی معادل یک سوم حقوق یک کارگر ساده در یک کشور اروپایی یا همین دور و بر خودمون در حاشیۀ خلیج فارس!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
آفرین بر شما ۱۱:۰۸ که خواب و خیال عده ای که دنبال وقت تلف کردن
بیشتر برای ادامه تحصیل هستند را بهم زدی
دکتر ایران 1400
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
2
8
آفرین به خانم دکتر ؛
... به خاطر فعالیت قابل تقدیرشون
..........
موفق باشید و شادکام.
دامپزشک12
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
1
9
امیدوارم همانطور که خانم دکتر فرمودند تضمین شغلی برای مسئولین فنی ایجاد شود. نظام دامپزشکی استان ما از مدت ها قبل قول چنین چیزی رو داده بود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
صد وعده یکی وفا نکردند
دنیا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
3
10
خانم دکتر خیلی زرنگ و باهوش هستن انشالله واقعا به اون چیزی که میخوان و حقشونه برسن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
4
2
متاسفانه دوستان phd بهداشت آبزیان کد نظام که بهشون ندادن هیچی حتی مسئول فنی مزارع پرورش ماهی هم نمی توانند بشن.
اینها 6 سال تا ارشد درباره ابزیان درس خوانده اند 4 سال هم بهداشت ابزیان حقشون ضایع شده و فعلا به حقشون نرسیدن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
خوب دامپزشک نیستند و نظام هم نمی گیرند این که قانون است ! در پزشکی هم همین است ! به کدام ارشد دکتری خوانده ای نظام داده اند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
بگذار یکی از بی اطلاعی دنبال نظام دامپزشکی باشه ، حالا مگه نظام دامپزشکی برای ما دامپزشکان چکار کرده
غریب آشنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
2
4
با درود فراوان .
مسئولین فنی خانم به مراتب تعهد بیشتری نسبت به مسئولیت خود دارند بنده خودم شخصا بارها برای سرکشی از کشتارگاه های طیور ، به صورت سرزده شبانه میروم ، متاسفانه آقای مسئول فنی مربوطه حضور نداره . در حالی که بارها شخصا دیده ام ، خانمی که در مجتمع دامداری مسئول فنی هست مرتب سر کشی میکنه و حتی در زمستان با شرایط آب و هوایی دشوار همیشه حضور داره و پیگیر مراقبت های سل و بروسلوز هست .
کاردان دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
2
3
خوش به حال خودم گاوداری میرم و شیر تازه میخورم
دامپزشک 000
|
United States of America
|
۰۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
2
3
با آرزوی موفقیت برای خانم دکتر شهوازی و سایر بانوان دامپزشک.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
1
2
لطفا از چاله به چاه نیافتید تخصص دامپزشکی مربوط به یک عده بیکار پولدار یا کارمند استخدامی بیکار هستش
توجیه و بهانه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
0
5
دامپزشکی خوندن یعنی اتلاف عمر.دولت ترکیه به شدت از دامپزشک و صنعت دامپروری حمایت می کنه،دولت های ما فقط توجیه و بهانه میارن و بدین وال بیست سال طی کردیم.تا توجیه و بهانه هست بخواب و راحت باش.تازه کی می خواد کاری بکنه،مجلس!که خوابیده یا خودشو به خواب زده.دولت ها که با پاره سنگ زیاد فرقی ندارند.
استاد دانشگاه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
2
2
"هیئت علمی شدن آش دهان سوزی هم نیست که تو آرزوش رو در سر می پرورانی!"
بنده استاد تمام با پایه 46 و 45 سال خدمت 900 دلار میگیرم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
با سلام خدمت استاد
هم رده شما با مدرک معادل شما نصف شما حقوق نمی گرند. اینقدر ناشکر نباشید
دامپزشک
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
راضی باش
پاتوبیولوژیست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
0
0
در آدربایجان غربی که کارفرمایان بین خودشان قرار عرفی داشتند که یک ششم!!!!!! تعرفه را به دامپزشک بدهند
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
2
2
حقوق مسئولین فنی مرغداری ها واقعا خجالت آور است
ماهی ۶ تومن!! اگر خانم باشی ۴ تومن!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
تو داری حقوق آبدارچی نیمه وقت رو میگیری. .............
نظر شما
ادامه