کد خبر: ۷۲۳۴۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر: اولین کانون بسیج جامعه کشاورزی و دامپزشکی در کشور با نام «مهندس شهید ناصر فضلی» با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان و جانشین ستاد بسیج اقشار و متخصصین سپاه امام رضا (ع) در ساختمان نظام در محل اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی افتتاح شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی، در این مراسم «دکتر غلامرضا قنبری» رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان ضمن خیر مقدم به پدر و مادر شهید فضلی و تشکر از حضور ایشان گفت: آینده بخش های جهادی در این تشکل هاست و با حمایت از خصوصی سازی می توان بسیاری از بخش های جهاد کشاورزی را به بخش خصوصی واگذار کرد.

وی افزود: نیروهای متخصص پیگیر و دلسوز می توانند عضو کانون بسیج جامعه کشاورزی شوند و کارشناسان دامپروری و دامپزشکی می توانند در کنار هم فعالیت کرده و قدرتمند ظاهر شوند.

در ادامه «سرهنگ محمد حسن عفت پناه»، جانشین ستاد اقشار و متخصصین سپاه امام رضا (ع) ضمن تشکر از والدین شهید فضلی بیان کرد: تکلیف بسیج کمک به تحقق دولت اسلامی است و در این زمینه ابتدا باید روحیه ی جهاد و ایثارگری افرادی که می خواهند در این عرصه خدمت کنند را بالا ببریم.

وی با اشاره به آمریکا به عنوان فرعون زمان گفت: قدرت ایران در حدی است که آمریکا برای حفظ خود مجبور است با ایران بجنگد اما جرات حمله ی نظامی به کشور را ندارد.

در پایان پدر شهید ناصر فضلی ضمن تشکر از حاضرین در جلسه بخاطر زنده نگه داشتن نام شهید گفت: یاد و خاطره ی شهیدان را زنده نگه داشتن کمتر از شهادت نیست.

در این جلسه از بسیجیان فعال در عرصه ی دامپزشکی با اهداء لوح، تقدیر و تشکر گردید و دکتر امیر فتوتی به عنوان مسئول کانون بسیج جامعه کشاورزی شهید فضلی برآبادی معرفی شد.

در پایان اعضاء جلسه به محل کانون بسیج واقع در ساختمان نظام دامپزشکی رفته و مراسم افتتاحیه را برگزار کردند.










انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
دکتر مهرداد
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
0
1
مبارک باشد و تبریک به دکتر فتوتی
نظر شما
ادامه