کد خبر: ۷۲۳۵۱
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر: مدیرکل دامپزشکی استان مرکزی در دیدار با فرماندار دلیجان اظهار داشت: در بیماری های مشترک زحمات همکاران دامپزشکی نادیده گرفته می شود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره دامپزشکی شهرستان دلیجان، «دکتر محمد فتاحی» مدیرکل دامپزشکی استان مرکزی در سفر یکروزه به شهرستان دلیجان با فرماندار این شهرستان دیدار و از مراکز تحت نظارت دامپزشکی بازدید کرد.

مدیرکل دامپزشکی استان مرکزی به همراه «دکتر رضایی» مسئول صدور پروانه اداره کل دامپزشکی استان مرکزی و «دکتر قاسمی» رییس اداره دامپزشکی استان مرکزی با قاسمی فرماندار شهرستان دلیجان دیدار و گفتگو  کرد.

دکتر محمد فتاحی مدیرکل دامپزشکی استان مرکزی به وضعیت بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در کشور و استان اشاره و واکسیناسون این بیماری، اصلاح ساختار و ممیزی واحدهای پرورش طیور و آموزش و اطلاع رسانی از دلایل کنترل بیماری در کشور دانست.

در این جلسه در خصوص مسائل و مشکلات دامپزشکی شهرستان و کشتارگاه دام و اعتبارات بحث و تبادل نظر شد.

دکتر محمد فتاحی مدیر کل دامپزشکی استان مرکزی ضمن حضور در شهرستان دلیجان از اداره دامپزشکی این شهرستان بازدید کرد.

در ابتدا جلسه ای با حضور کارکنان اداره تشکیل و در مورد مشکلات  و پیشنهادات بحث و تبادل نظر شد.

در ادامه سفر، مدیرکل دامپزشکی استان مرکزی از روند بازسازی و تجهیز کشتارگاه طیور، کارخانه خوراک دام، کشتارگاه طیور، مرکز قطعه بندی و بسته بندی فرآودره های خام دامی، دامداری گاو شیری و واحد آبزی پروری بازدید و به بررسی مشکلات و درخواست های تولید کنندگان و بهره برداران این حوزه رسیدگی و بر اهمیت رعایت ضوابط بهداشتی دامپزشکی واحدها تاکید کرد.










انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
0
0
حرف حق
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
0
2
پشت میز را ترک کردن و کنار مهمانان نشستن، از نشانه های تواضع هست.
نظر شما
ادامه