کد خبر: ۷۲۵۵
تعداد نظرات: ۱۵ نظر
وزیر این مطلب را با رئیس جمهور مطرح کرده بود و آقای رئیس جمهور هم گفته بودند که شما تجدید انتخابات را درخواست کن و نفرات جدیدی معرفی شوند / کسی که مسئول نظام دامپزشکی می شود تک شغله باشد و دغدغه دیگری غیر از رسیدگی به امور سازمان نظام دامپزشکی نداشته باشد...

حکیم مهر - یک عضو شورای مرکزی سازمان نظام دامپزشکی که سایت نظام دامپزشکی وی را نامزد مورد نظر وزیر جهاد کشاورزی برای ریاست بر این سازمان معرفی نموده از دستور رئیس جمهور به وزیر جهاد کشاورزی برای معرفی سه نفر دیگر بجز دکتر آقامیری - دکتر رزم یار و دکتر تابع بردبار برای تصدی ریاست این سازمان خبر داد.

موضع رئیس جمهور در این باره در حالی از سوی دکتر انصاری فرد اعلام شده که تبصره یک ماده هفت قانون تأسیس سازمان نظام دامپزشکی می‎گوید : "در صورتی که رئیس جمهور افراد انتخابی شورای مرکزی را برای ریاست سازمان مناسب تشخیص ندهد، شورای مرکزی موظف است‌ حداکثر ظرف دوهفته افراد دیگری را انتخاب و معرفی کند."

با این مقدمه مشروح بخش سوم و پایانی گفتگوی مدیر روابط عمومی سازمان نظام دامپزشکی با دکتر انصاری فرد عضو شورای مرکزی این سازمان در ادامه تقدیم بینندگان محترم حکیم مهر می‎گردد :

به عنوان یکی از اعضای شورای مرکزی که در  انتخابات اخیر {داخلی} شورا {برای معرفی نامزدهای ریاست نظام دامپزشکی به وزیر جهاد کشاورزی و متعاقباً رئیس جمهور} حضور داشتید ، نظرتان درباره روند طی شده تا کنون  چیست ؟

اعتقاد دارم که هر چیزی باید از روال قانونمند خودش جلو برود ، می گویند اگر یک قانون ظالمانه داشته باشید بهتر از بی قانونی است قانون مثل چراغ قرمز است  اگر این چراغ نباشد هر کسی دنبال یافتن راه خودش است و همواره گره های کور ترافیکی ایجاد می شود بنابراین نقش قانون مهم است و در انتخبابات اخیر نیز معتقدم باید بر اساس قانون عمل شود .

اگر قانون گفته است  که 3 نفر انتخاب و معرفی شوند همان قانون نیز پیش بینی کرده است که اگر وزیر موافق نبود یا به هر دلیل نظر دیگری داشت و این نظر را به رئیس جمهور منتقل کرد و رئیس جمهور هم نظر ایشان را پذیرفت ، در این صورت چه اقدامی  باید  انجام  داد .

آیا در حال حاضر این مواردی را که برشمردید  اتفاق افتاده است ؟

من زیاد در جریان نیستم ؛ این که می گویم در جریان نیستم چون من واقعا پیگیر مستقیم این ماجرا نیستم , سعی کردم خودم در کنار و مازاد بر مسائل باشم و خیلی دخالت در قضایا نکنم و صحبتی که با دکتر آقامیری کردم و یک صحبت کوتاهی هم در این زمینه با وزیر داشتم ظاهرا این مراحل در حال طی شدن است .

آقای وزیر در صحبتی که با من کردند و در نامه ای که در هامش نامه نوشته بودند و همچنین صحبتی که با خود دکتر آقامیری داشتند  2 نکته را مطرح کردند اول آنکه  کسی که مسئول نظام دامپزشکی می شود تک شغله باشد و دغدغه دیگری غیر از رسیدگی به امور سازمان نظام دامپزشکی نداشته باشد و دیگر آنکه  با بدنه دولت و وزارت جهاد کشاورزی و سازمان دامپزشکی و خصوصا با خود آقای وزیر یک هماهنگی و شناخت متقابل داشته باشد چون به هر حال رئیس نظام دامپزشکی باید از امکانات و پشتیبانی وزارت جهاد کشاورزی و سازمان دامپزشکی برای پیشبرد امور استفاده کند و وزیر رابط بین سازمان نظام دامپزشکی و دولت و رئیس جمهور است .

با توجه به اینکه گفتید جناب وزیر بر تجدید انتخابات {داخلی شورا} اشاره کرده بودند  آیا به نظر شما این مطلب با مفاد قانون تاسیس سازمان نظام دامپزشکی مغایر است یا خیر ؟

مطلبی که دکتر خلیلیان در هامش نامه نوشتند قطعا پشتوانه و زیر و بمی داشت ، وزیر این مطلب را با رئیس جمهور مطرح کرده بود و آقای رئیس جمهور هم گفته بودند که شما تجدید انتخابات را درخواست کن و نفرات جدیدی معرفی  شوند.

آقای رئیس جمهور این مطلب را گفته بودند ؟ این را می فرمائید ؟

بله ، اما خب آقای دکتر آقامیری هم از نظر قانونی حرف منطقی  را می زدند که باید این مطلب به صورت  مکتوب به رئیس جمهور ارایه می شد و پاسخ رئیس جمهور هم به صورت مکتوب ارایه می شد تا بتوان از تبصره یک ماده هفت استفاده کرد ، ولی این منافاتی با این مسئله نداشت زیرا وزیر این مراحل را طی کرده بود یعنی اگر از رئیس جمهور پرسیده شود که آقای دکتر خلیلیان به شما چه گفت و شما چه گفتید ؟ دقیقا همین پیش می آید  که آقای رئیس جمهور گفتند طبق قانون  من به شما می گویم که بروید و انتخابات را به صورت مجدد برگزار کنید .

یعنی آقای رئیس جمهور صراحتا ً به آقای وزیر دستور برگزاری انتخابات مجدد را داده اند ؟

آره ، اما نه !. میگویم  که ایشان نامه را مکتوب و مستندش نکردند و نمیدانم که آیا ایشان در ادامه قصد دارند که نامه را مستندش کنند یا نه ؟ من دیگر خبر ندارم .

آقای دکتر خب بحث اصلی هم سر همین موضوع است که اگر قرار است روند قانونی طی بشود به نظر می رسد که باید از ابزار های قانونی مثل نامه نگاری مکتوب و اداری هم در این خصوص  استفاده کرد . درست می گویم ؟  

آره . این دیگر چیزی است که باید مشاوران قانونی به دکتر خلیلیان مطرح کنند و  مراحل قانونی اش طی بشود و من در جایی نیستم که بخوهم اظهار نظر کنم ولی میدانم که بطور شفاهی و غیر مکتوب انجام شده بود حالا اگر مکتوب بشه باید مشاوران حقوقی نظر بدهند که این کار باید بشود یا نه .

فرمودید که جناب وزیر بر  دو نکته فوق الذکر تاکید داشتند ، حالا نظر و ارزیابی شخصی شما در این زمینه چه هست ؟

ارزیابی نمی توانم داشته باشم چون به هر حال در این رابطه آقای دکتر آقامیری که بالاترین رای را آوردند با آقای وزیر صحبت می کنند که نقطه نظر خودشان را بگویند و آقای وزیر هم نکات خودشان را بگویند تا در نهایت به یک جمع بندی متقابل برسند چون واقعا بین این دو نفر از جانب هیج کدام نمی توانم صحبت کنم حتی اگر هم اطلاعاتی داشته باشم نمی توانم از طرف خودم بگویم که آقای وزیر شرایط را در این 3 نفر دیده یا ندیده یا این 3 نفر شرایط وزیر را می توانند فراهم کنند یا نه . یک چیزی است که بین خودشان  اتفاق می افتد و ما هم باید ببینیم که اتفاق چگونه شکل می گیرد.

با توجه به اینکه حضرتعالی مدیر مسئول یک نشریه پرتیراژ هستید و  در عین حال در موسسه بیو تکنولوژی هم کار می کنید به نظر می رسد دو نکته ای که جناب وزیر بر آن تاکید داشتند مشمول حال شما نیز بشود. نظر شما چیست ؟

درست است که روزنامه پیروزی یک نشریه پر تیراژ و پر طرفدار است و من نیز مدیر مسئول آن هستم اما شما خودتان خبرنگار هستید و می دانید که کار در رسانه مکمل فعالیت های دیگر است و اشتغال بنده در رسانه و ارتباطی که با مجموعه خبرنگاران داشتم به کار من در مسئولیت سخنگوئی وزارت جهاد کشاورزی کمک می کرد و من از آن  به عنوان کاتالیزور در کار وزارتخانه استفاده می کردم در باره شرکت تامین نهاده های دامی جاهد بعنوان  عضو هیات مدیره ، شبکه ای است که مارا با دامداران , مرغداران و دامپزشکان ارتباط می دهد اما در عین حال معتقدم که نه من هر کسی که مسئول سازمان نظام دامپزشکی خواهد شد  حتی این مشاغل مرتبط را نباید داشته باشد و باید تمام وقت و انرژی خود را معطوف به سازمان کند همانطور که گفته بودم  زمانی که بنده سخنگو بودم در نشریه پیروزی پسرم را به جای خودم به عنوان مدیر داخلی گذاتشته بودم و خودم فقط یک جایگاه نظارتی و مدیریتی داشتم و الان که در شرکت جاهد هستم کسانی که در آنجا همکار من  هستند می دانند که معمولا تا ساعات پس از وقت  اداری یعنی تا ساعت 19 ، 20 و بعضی وقت ها تا 21  در شرکت می مانم و برخی شب ها خارج از  ساعت اداری یک سر کوچکی به نشریه می زنم و بعد منزل می روم و فردا هم روز از نو روزی از نو .

عذر می خواهم  برای طرح این پرسش  اما به  هر حال نقل قول است ! اخیراً در برخی رسانه ها شائبه هایی مطرح شد که کناره گیری شما  از مدیریت روابط عمومی و سخنگویی وزارت جهاد  توافقی بود که جنابعالی با وزیر جهاد کرده بودید . نظرتان در این باره چیست ؟

نه  وزیر چنین شخصیتی دارد و نه من خودم اجازه چنین چیزی را به کسی میدهم من نیازی به پاداش از کسی ندارم و هر چیزی را که به نفع وزارتخانه و کشورم و نظام باشد انجام می دهم مطمئن باشید  حتی اگر کوچکترین شائبه ای در این زمینه بود حتی یک قدم  جلو نمی گذاشتم چون شاًن انسان را می شکند مگر قرار است که برای فرد کاری انجام دهیم؟  مطمئن باشید که نه وزیر چنین شخصیتی دارد نه من . جالب است  که خود آقای وزیر می گوید هنگام معرفی بنده ، البته منظورم معرفی به عنوان نماینده در شورا است نه   معرفی به عنوان رئیس نظام ، که توصیه شما را دیگران به من کردند که فلانی از همه اصلح تر است چون  تجربه کاری دارد هم علاقه به کارهای نوآورانه  دارد و هم اینکه سرش از همه خلوت تر است و می تواند وقت بگذارد ، واقعیت این است که من به دکتر آقامیری هم گفته ام که دوره قبل که من سخنگوی وزارتخانه بودم آنقدر سرم شلوغ بود که  نمی توانستم وقت زیادی برای شورای مرکزی نظام دامپزشکی بگذارم هر چند که جلسات شورای نظام دامپزشکی  را منظم می آمدم زیرا مجبور بودم در آن زمان روزی 7 تا 8 ساعت فقط برای مسئولیت سخنگوئی مطالعه کنم .

البته  برخی رسانه ها اخیراً موضوعات دیگری از جمله  اختلاف سلیقه وزیر سابق و کنونی را هم مطرح کردند که با وجود آنکه خود شما ابتدای امر از سوی وزیر قبلی به عنوان نماینده در شورا معرفی شده بودید و جناب آقای دکتر خلیلیان هم در این دوره بر انتخاب وزیر قبلی صحه گذاشت ، به نظر نمی رسد که بحث اختلاف نظر دو وزیر موضوعیتی داشته باشد . نظر شما چیست ؟

اختلاف سلیقه بین افراد کاملا طبیعی است  و حتی باعث پیشرفت می شود من تا آنجا که اطلاع دارم این دو با هم کدورتی ندارند البته ممکن است اختلاف سلیقه داشته باشند اما این مسئله را باعث اختلاف نمی دانند و به همین خاطر دوستان مشترک زیادی دارند و فقط من دوست  مشترک آن ها نیستم . البته عده ای هستند که سعی می کنند این اختلاف سلیقه ها را دامن بزنند اما  دکتر خلیلیان و مهندس اسکندری به اندازه کافی تجربه دارند که اجازه ندهند اختلاف سلیقه ها به کدورت تبدیل شود همانطور که خود شما اشاره کردید وقتی بنده نماینده هر دو هستم نشان دهنده این است که نقاط مشترک و تقارب عقیدتی دارند که می توانند به یک فرد مشترک به عنوان نمایندگی شان برسند  و من با هر دو ارتباط خوبی دارم  و طبیعی است که چون بنده در وزارت جهاد کار می کنم  رئیس من آقای دکتر خلیلیان است و باید با ایشان هماهنگ باشم.

آیا شما خبط و خطائی مرتکب شده بودید که در یک مقطع زمانی به یکباره در رسانه ها منتشر شد مدیر کل روابط عمومی و سخنگوی وزارت جهاد از سوی  وزیر جهاد برکنار شد  ؟

دکتر انصاری فرد : نه صحبت برکناری نبود این از جمله چیزهایی است که باید در این کشور جا بیفتد به نظرم نشانه های توسعه یافتگی جامعه است  که افراد همیشه برای برکناری آمادگی داشته باشند و هیچ جا هم قحط الرجال نیست من معتقدم که اگر 6 سال مدیرکل روابط عمومی و سخنگو بودم هرآنچه برنامه ریزی و خلاقیت داشتم به اندازه کافی هم فرصت برای انجام آن ها داشته ام حالا یک ناهماهنگی و سوء تفاهم هایی درباره بحث هایی که در مجلس مطرح بود پیش آمد و این پیشنهاد خود من بود برای آنکه به سوء تفاهمات دامن زده نشود من درجای دیگری مشغول به کار بشوم که تصور نشود که خدای نکرده کسی برای حفظ مسئولیت خودش حاصر است اقداماتی انجام دهد هر چند که شاید بعضی جاها طور دیگری مطرح شد و واقعیت این بود که پیشنهاد خود من بود و اصرار خود من. خب به هر حال مسئولیت سنگینی بود و  من از زندگی خصوصی افتاده بودم و مجبور بودم با مسئولیت سخنگوئی وزارت خانه روزی 7 تا 8 ساعت مطالعه کنم فشار سنگینی وارد می شد و چند بار برای مشکل قلبی بیمارستان رفته بودم که پزشکان گفتند فقط بخاطر فشار کاری است من در آن مقطع 107 سفر استانی با عنوان سخنگویی فقط خودم رفته بودم  که شاید هم فرصتی بود که استراحت کوتاهی بکنم که بازیابی انرژی و تفکر بشود.

دکتر حسن پور : هنگامی که بنا به اعلام رسانه ها متوجه برکناری خودتان شدید و متوجه شدید که دیگر مدیر کل نیستید چه حسی به شما دست داد ؟ احساس آرامش و حس کسی که از بیابانی به یک ساحل یا آبادی رسیده و بنشیند و گذشته خود را مروزر کند حس بدی نبود  .

البته امیدوار بودیم از یاداوری لحظه برکناری تان حس خیلی بدی به شما دست می داد زیرا اگر روزی دکتر انصاری فرد بر مسند و سریر ! ریاست تکیه زند ، هنگام خشم با یاداوری لحظه ناگوار برکناری خود ، هنگام برکنار نمودن دیگران کمی تامل و ...

بله این موضوع یک واقعیت است می گویند  "درد دندان را درد دندان کشیده داند " از جوانی مدت کوتاهی خبرنگار بودم و در تمام این 28 سال هم  مسئولیت اجرائی داشته ام بنابراین جابجایی ها برایم نامانوس نیست البته هر جا که رفتم از حوزه دامپزشکی و کشاورزی خارج نشدم و هر جا که رفتم اول احساس کردم که مفید واقع می شوم  سپس مسئولیت را پذیرفتم ،همان زمان هم که از مسئولیت سخنگوئی کنار رفتم مسئولیت های مختلفی نه حتی از طرف  آقای وزیر ، بلکه از بیرون از  وزارتخانه پیشنهاد داشتم که خود آقای وزیر بهتر می دانند. من معتقدم یکی از معضلات جهان سوم جابجائی های بی دلیل است چون فردی مدتی در مسئولیت خودش تجربه هایی کسب کرده اما فرد جدیدی که مدیر او می شود بر حسب سلیقه می گوید شما برو جای دیگر و دیگر من دلم نمی خواهد شما اینجا باشید به نظرم سلیقه ای عمل کردن یک آفت است باید فرد مناسب در جای مناسب قرار گیرد. روزی که می خواستم خداحافظی کنم گفتم هر کسی دلخوری یا ناراحتی از من دارد بگوید گفتند ، والله تو سخت گیر هستی و کار زیاد می کنی و کار هم زیاد  می خواهی اما خیلی مراقبی که به افراد ستم نشود من معتقدم بالاترین سرمایه یک انسان حتی بالاتر از مال و جان او آبرویش است .

برخی با هدف عدم وقفه در کار و  پیشرفت در امور دست به تغییرات گسترده می زنند و اصطلاحا تیم خودشان را می آورند و به نظر هم نمی رسد که کارشان ایراد و اشکالی داشته باشد  ...

دکتر انصاری فرد : به نظر من این دیدگاه ایراد های زیادی دارد و اتفاقاً خیلی هم اشکال دارد اگر مدیر قوی باشد مثل لیدر یک جریان راه می افتد و هر کسی نتواند خودش را با این جریان هماهنگ کند خودش کنار می رود . قرار نیست که مدیر یک اتوبوس آدم بیاورد و یک اتوبوس آدم رد کند ، مدیر باید کار را تعریف کند .

اشاره کردید  که در کنار نشسته اید  و منتظر اتفاقات بعدی هستید  " آیا آنقدر که دیگران برای رئیس شدن دکتر انصاری فرد تلاش می کنند خود ایشان نیز به همین میزان تلاش می کند  ؟

حضرت امام خمینی (ره) نامه ای به فرزندشان سید احمد آقا مرقوم فرمودند که درس اخلاقی در آن است که قریب به مضمون نامه را عرض می کنم اما توجه کنید که این مثال کاملا فرض است و اصلا منظورم نظام دامپزشکی نیست و من دوباره تاکید می کنم که به هیچوجه منظورم به مورد یا فرد خاصی نیست.

قریب به مضمون فرمایش امام راحل این چنین بود " اگر  در جائی مسئولی هست که فساد و ظلم می کند و شما تنها کسی هستید که می توانید بروید جای وی را بگیرید و آنجا را آباد کنید و جلوی ظلم وستم را بگیرید ، بدانید که اگر قرار باشد شما در آن مسند قرار بگیرید خداوند خودش تمام شرایط را برای شما فراهم می کند شما حتی برای رسیدن به پست خدمتگذاری هم حرص نزنید " هر کدام از ما اگر واقعا قصد خدمتگذاری داریم نباید اصطلاحا ً " سکر " مقام داشته باشیم و هیجان رسیدن به میز و صندلی ریاست داشته باشیم امام داستان دیگری هم دارد اگر روزی به شما گفتند که فلان مسئولیت را بگیرید و روز دیگری به شما گفتند یکی بهتر ازشما را پیدا کردیم اگر واقعاً برای خدمتگذاری رفته باشیم به دو دلیل باید خوشحال بشویم اول اینکه  بار سنگین مسئولیت از دوش ما برداشته می شود و احساس آرامش می کنیم دوم اینکه  خدارو شکر  می کنیم که بالاخره یکی آمد و بار سنگین را برداشت و بار سنگین خدمت به مسلمین روی زمین نماند و مسلمین کارشان بهتر پیش می رود ، ضمن اینکه تنوع کاری چیز پسندیده ای است من خودم در مسئولیت های مختلفی که کار کردم احساس کردم در هر مسئولیت تجربه جدیدی کسب کردم که در مسئولیت بعدی به دردم خورد مثلا تجربه کار رسانه ای من همه جا به دردم خورده است خود شما رسانه ای هستید و می دانید که تجربه فعالیت رسانه ای تاثیر زیادی در جمع آوری اطلاعات درست  قدرت تشخیص و تحلیل اطلاعات و چگونگی ارایه آن خواهد گذاشت که در نهایت به نفع خودش و مجموعه ای که در آن فعالیت می کند می شود.
در جلسه اخیر شورای مرکزی چه حس و حالی داشتید ؟

در پایان جلسه رای گیری شورا هنگام خارج شدن از سازمان خدا را شاهد می گیرم که استرس ، هیجان و هیچگونه دغدغه ای نداشتم که چه خواهد شد یادم هست که نمازم را هم خواندم و سر  نماز از خدا خواستم " خدایا چنان کن سرانجام کار تو خوشنود باشی و ما رستگار"

در همان دقایق پایان جلسه شورا یادم است ، به دکتر آقامیری گفتم چه خبر از شورا و آخرین خبر چیست ؟ که همزمان پیامکی برای ایشان آمد و گفت آخرین خبر اینکه همین الان دکتر انصاری فرد با ارسال این پیام  ، انتخاب مرا به عنوان نفر اول منتخب شورا تبریک گفت .

بله معمولا کسانی که مرا می شناسند می دانند که تا آنجا که بتوانم اهل تملق و ریاکاری نبودم یعنی چیزی را که اعتقاد ندارم نخواهم گفت ممکن است چیزی را صلاح ندانم که بگویم اما آنچه را که می گویم ناشی از اعتقاد قلبی من است . پیامی که برای ایشان فرستادم پیام اعتقادی بنده بود حتی قبل از اینکه انتخابات شورای مرکزی باشد با ایشان مشورت کردم که چگونه می توان کارها را در سازمان نظام پیش برد که دامپزشکی و دامپزشکان آسیب نبینند و بخصوص اینکه زحمات خود ایشان به عنوان کسی که زحمات زیادی کشیده اند و وقت زیادی گذاشته اند ضایع نشود  بنده می دانم و مطلع هستم که ایشان حتی از ساعات خصوصی و زندگی خصوصی خود برای پیشبرد اهداف دامپزشکی گذاشته است.

این پست ها برای کسی نمی ماند می گویند هر کسی دو تا عمر دارد یک عمر سازمانی است و دیگری جسمانی است این که عمر سازمانی است عمر جسمانی ما هم تمام می شود ما نباید نیابد به هیچوجه خدای نکرده برای مسئولیت هیجان داشته باشیم و سکر و مستی داشته باشیم و از مسئولیت ذوق زده بشویم اتفاقا باید از مسئولیت وحشت داشت چرا که هر قدر مسئولیت مهم تر می شود جوابگویی نیز در این دنیا و دنیای دیگر بیشتر  می شود ، استرس و دغدغه نیز بیشتر می شود بنابراین من تاکید می کنم نه تنها در این مسئولیت بلکه هیچ جایی از مسئولیت سکر و ذوق زدگی نداشتم و الان هم که سن مان بیش از 50 است  دوران این هیجان ها هم گذشته است و دنیایی را دیده و تجربه کرده و جلو آمده ایم و دیگر در شرایطی نیستم که هیجان داشته باشم و از پیشنهاد مسئولیت  ها ذوق زده شوم .

ضمن اینکه درست است که ریاست سازمان نظام دامپزشکی مسئولیت بسیار خطیر و ارزشمندی است اما در مقایسه با مسئولیت های دیگری که من  قبلا داشته ام خیلی مسئولیت رده بالایی نیست که من خیلی به آن هیجان داشته باشم و با خودم بگویم که با پذیرش آن برای خودم کسی خواهم شد. من از دوران دانشجویی دکتر آقامیری را می شناسم و ایشان هم دقیقا همین روحیه را دارند و فردی نیستند که به پست و مقام بچسبند و صندلی برای ایشان هیجان داشته باشد. ایشان فردی متعهد, زحمتکش , کاردان و کاربلد است و در هر حوزه ای که کار کرده واقعا مفید و موثر بوده است و همه می دانند که در مدتی که در سازمان نظام دامپزشکی مشغول فعالیت بوده و هستند  زحمات زیادی کشیدند و منشاء خدمات زیادی بودند و مهمتر از همه اینکه ایشان خلاق و نوآور است و مطمئنا خدمات فراوان  ایشان در تاریخ نظام دامپزشکی و دامپزشکی کشور ثبت و باقی خواهد بود.
(پایان)

 

خبر مرتبط :

انتشار یافته: ۱۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۰
0
0
به نظر می رسد ......... در جهت تخریب دکتر انصاری فرد بوده است البته با زیرکی خاص ولی به هرحال مشخص است.
بالاخره این داستان انتخاب رییس جدید یا ابقا رییس قدیم کی به اتمام می رسد؟
دکتر آراسب دباغ مقدم
|
-
|
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۰
0
0
صداقت و تواضع جناب دکتر انصاری فرد را در مصاحبه با نظام دامپزشکی خیلی پسندیدم، هر چند شناخت چندانی از ایشان و عملکردشان به عنوان نماینده وزیر کشاورزی نداشتم.
البته به نظر من خوب است چنین مصاحبه هایی قبل از انتخابات و بلواهای کنونی با تک تک کاندیداها در جهت شناساندن هر چه بهتر ایشان به اعضای نظام دامپزشکی انجام می شد.
عباس
|
-
|
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۰
0
0
سلام
سوگند به خدای احد و واحد که ............ پست ریاست نظام .... و از طرفی بشدت ........... ریاست سازمان دامپزشکی .......... بسیار عصبانی وناراحت ... (........ سالهای قبل نیز بدین خاطر بود)
خداشاهداست که درسال 88 درسمیناری در مشهد اظهارات فوق را از زبان ........ شنیدم
نادران
|
-
|
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۰
0
0
جناب آقای دکتر لطفی زاده
باسلام واحترام
سانسور کامنت عباس ونقطه چین کردن مطلب ایشان به کلی معنی ومفهوم راازدست داده است لطفا به نظرات بازدید کنندگان سایت احترام بگذارید
ع.
|
-
|
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۰
0
0
اتفاق میمونی درحال رخداد است ،امید آنکه لابی های ........... نتواند برسرنوشت کارتاثیر بگذارد وشاهد حضور فردی توانمند درجایگاه رییس نظام دامپزشکی کشور باشیم
ا.ز.
|
-
|
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۰
0
0
دکتر آقامیری را می شناسم و ایشان هم دقیقا همین روحیه را دارند و فردی نیستند که به پست و مقام بچسبند و صندلی برای ایشان هیجان داشته باشد. ایشان فردی متعهد, زحمتکش , کاردان و کاربلد است و در هر حوزه ای که کار کرده واقعا مفید و موثر بوده است و همه می دانند که در مدتی که در سازمان نظام دامپزشکی مشغول فعالیت بوده و هستند زحمات زیادی کشیدند و منشاء خدمات زیادی بودند و مهمتر از همه اینکه ایشان خلاق و نوآور است و مطمئنا خدمات فراوان ایشان در تاریخ نظام دامپزشکی و دامپزشکی کشور ثبت و باقی خواهد بود.
[جناب آقای دکتر انصاری ،
آیا مطلب فوق به مصداق بزرگنمایی و خدای ناکرده تملق و چابلوسی نمی باشد کارنامه دکتر آقامیری رامنتشر کنند تا نوآوری ایشان معلوم شود و ...
علی-س
|
-
|
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۰
0
0
ایول رئیس جمهور
بالاخره ........... داره .... میشه.
hassan
|
-
|
۰۶:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۱
0
0
آنچه مسلم است ضعف شديد مديريت در وزارت جهاد كشاورزي وسازمان دامپزشكي مشهود است هنوز جواب اين سوال كه چرا آنفلوانزاي فوق حاد پرندگان اندميك شده را نداده اند و از مردم نيز عذزخواهي نشده است و حتي دليل واقعي گران شدن تخم مرغ هم براي مردم توضيح نداده اند اميد وارم لابي هاي آقاي وزير منتج به انتخاب مديراني از جنس مديران حال حاضر اين وزارت خانه در سازمان نظام دامپزشكي نشود و اميدوارم حداقل شور موجود در اين سازمان حفظ گردد
نیس
|
-
|
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۱
0
0
خدایا چنان کن سرانجام کار تو خوشنود باشی و ما سر در آریم زٍ کار.
گلچین
|
-
|
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۱
0
0
آقای دکتر انصاری فرد وای به حال دامپزشکی که رییس نظامش کسی میخواد بشه که .......... رو ........ میدونه.
ناشناس
|
-
|
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۱
0
0
از اینکه می بینم .... سابق سازمان در این سایت کامنت می گذارند خوشحالم، بالاخره دکتر حسن یه فرقی با بقیه داره
کارمند نظام
|
-
|
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۲
0
0
سلام دیروز ......... ظاهرا بخاطر ................. با ............ و رفت.
کیه کییییهههه کییییییییییییههههههه
|
-
|
۰۷:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۳
0
0
سلام. تا هنگامی که قانون ناکارآمد نظام دامپزشکی اصلاح نشود و چینش شورای استانها و همچنین شورای مرکزی بصورت عادلانه ( نصف = نصف ) از بخش خصوصی با دولتی و همچنین بصورت عادلانه ( نصف=نصف) از بین فارغ التحصیلان مدرک دکتر با فارغ التحصیلان سایر مدارک ( کاردان، کارشناس و ... ) لحاظ نشود، هیچ کسی هیچ کاری برای نظام دامپزشکی نمی تواند بکند. ( خرد جمعی = به بازی گرفتن همه بطور مساوی. اگر بخواهیم کار اساسی انجام دهیم. اگر . )
دکتر
|
-
|
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۳
0
0
lما تو ترکی یک مثلی داریم :.............................
دامپزشک
|
-
|
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۵
0
0
نظام دامپزشکی بعنوان یک تشکل صنفی و حرفه ای تنها زمانی امکان پیشرفت خود و اعضا را موجب خواهد شد که بصورت کامل توسط بخش خصوصی اداره شود و کارکتر حیاط خلوت سازمان و ادارات کل دامپزشکی استانها خارج گردد. امری محال و غیر ممکن. حتی انتخابات استانها هم به نوعی لابی و غیر اصولی است.
نظر شما
ادامه