کد خبر: ۷۲۷۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر - در سفر مدیر کل دامپزشکی استان هرمزگان به شهرستان جاسک و  ملاقات با امام جمعه شهرستان و سرپرست فرمانداری، سرپرست جدید دامپزشکی جاسک معرفی گردید.
در حکم انتصاب سرپرست جدید شبکه دامپزشکی جاسک که به امضای دکتر غریب مدیرکل دامپزشکی هرمزگان رسیده آمده است :
جناب آقای ابوذر فیروزی
"بموجب این ابلاغ جنابعالی به عنوان سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان جاسک منصوب میگردید . امید است با اتکال به خداوند سبحان و بر اساس اصول چهارگانه عدالت گستری ، مهرورزی ، خدمت به بندگان خدا و پیشرفت و تعالی مادی و معنوی دولت خدمتگذار با بهره گیری از توان نیروهای متعهد و متخصص آن شهرستان در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید. "
مدیرکل دامپزشکی هرمزگان در مراسم معارفه ابوذر فیروزی بعنوان سرپرست جدید دامپزشکی جاسک و تودیع نبی الله مشهدی آقاپور گفت : دامپزشکی جاسک در طی سالهای گذشته اقدامات ارزنده ای در خصوص جلوگیری از ورود دامهای قاچاق به استان داشتند و نیازمند حمایت جدی مسئولین شهرستان برای ادامه فعالیت خود دارند

امام جمعه شهرستان نیز با اظهار این مطلب که امروزه آسایش و آرامش بهداشت و سلامت جامعه میسر نمی باشد گفت : جز با جدیت و پشتکار و دستگاههای متولی بهداشت که دامپزشکی در این خصوص وظیفه خطیری را بعهده گرفته است این امر ممکن نخواهد شد.
گفتنی است در این سفر دکتر غریب از مجتمع فرآوران دریا (مرکز عمل آوری و تولید و بسته بندی تن ماهی) و مرغداری ها نیز بازدید نمود.

 

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمدرضاكنعانيان
|
-
|
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
0
0
سايت بسيارخوبي است وجيزهاي زيادنشان مامي دهد
نظر شما
ادامه