کد خبر: ۷۲۸۶
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر - کنگره گاو شیری و صنایع وابسته هفته دوم اسفندماه سالجاری در استان قم برگزار می شود.

محورهای این کنگره را طب داخلی و بیماریهای دامهای بزرگ، مامایی و بیماریهای تولید مثل، جراحی دامپزشکی و لبنیات و صنایع وابسته تشکیل می‎دهند.

مهلت ارسال مقالات به این کنگره 30 آذر ماه سالجاری تعیین شده است.

برابر اعلام سایت این کنگره، دکتر مسعود عربشاهی رئیس نظام دامپزشکی قم بعنوان رئیس شورای سیاستگذاری و مشورتی معرفی شده و به تازگی فهرست برگزارکنندگان و دست اندرکاران آن هم منتشر شده است.

این کنگره در حالی برگزار خواهد شد که در فصل زمستان سالجاری، دانشگاه تهران هم میزبان کنگره دامپزشکان علوم بالینی است و تعدادی از محورهای این دو کنگره با یکدیگر همپوشانی دارد.

از سویی دیگر دبیر کل این کنگره در شرایطی "دکتر علیرضا گائینی" معرفی شده که وی در سالیان اخیر و در زمان دانشجویی در دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه طیور فعالیت داشته و هم اینک مسئولیت روابط عمومی نظام دامپزشکی قم را بعهده دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع رسانی این کنگره به نشانی http://qomdc.ir مراجعه و یا با صندوق پستی 85367-37166 و یا تلفکس 6628382-0251 و 6601528-0251 مکاتبه نمایید.

 

خبر مرتبط :

 
 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
vet
|
-
|
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۲
0
0
سلام . فکر میکنم واژه دکتر دارای شان و منزلتی است که متاسفانه دیده می شود در این کنگره بسیاری از افراد برگزار کننده این کنگره و تیم اجرایی هنوز دانشجو هستند اما ......
سعید
|
-
|
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۳
0
0
سلام
این اقا زمانی سایت خبری وت نیوز را اداره می کردند ایا از این سایت خبری دارید؟
نظر شما
ادامه