کد خبر: ۷۳
دکتر سیدمحمد آقامیری در مراسم معارفه و تودیع روسای شورای نظام دامپزشکی خراسان رضوی اظهار کرد: دامپزشکی در طرح تعیین تعرفه‌های دامپزشکان، از کاردان‌ها و کارشناسان غافل شده بود به طوری که طی سه ماه آینده تعرفه‌های دامپزشکان کاردان و کارشناس نیز تعیین خواهد شد...

رییس سازمان نظام دامپزشکی کشور از تعیین تعرفه‌های دامپزشکان به صورت سالانه و با تایید وزیر جهاد کشاورزی خبر داد.

 دکتر سیدمحمد آقامیری در مراسم معارفه و تودیع روسای شورای نظام دامپزشکی خراسان رضوی اظهار کرد: دامپزشکی در طرح تعیین تعرفه‌های دامپزشکان، از کاردان‌ها و کارشناسان غافل شده بود به طوری که طی سه ماه آینده تعرفه‌های دامپزشکان کاردان و کارشناس نیز تعیین خواهد شد.

وی با اشاره به منظور اعتمادسازی بین اعضای نظام دامپزشکی، صندوق تعاون و رفاه در این سازمان تاسیس شده است، تصریح کرد: در 30 استان کشور چهار هزار و 500 نفر عضو تعاونی مسکن سازمان نظام دامپزشکی کشور هستند.

وی یادآور شد: در اواسط سال جاری سه پروژه مسکن در استان‌های تهران، سمنان و فارس به اعضای تعاونی مسکن عضو در سازمان نظام دامپزشکی این استان‌ها تحویل داده خواهد شد.

رییس سازمان نظام دامپزشکی کشور عنوان کرد: در سال 85 این سازمان تنها سه هزار عضو داشت که این میزان در حال حاضر با 229 درصد افزایش به 22 هزار نفر رسیده است.

آقامیری با اشاره به اینکه بر اساس طرح نظام جامع دامپروری صدور پروانه‌های بهداشتی دامداری‌ها برعهده سازمان نظام دامپزشکی خواهد بود، تاکید کرد: با حذف ماده 16 و 17 از قانون طرح افزایش بهره‌وری محصولات کشاورزی، صدور پروانه مطب، آزمایشگاه، درمانگاه و بیمارستان دامپزشکی برعهده این سازمان خواهد بود.

وی از تهیه طرح اجرای بیمه خدمات درمانی دام روستایی، عشایری و صنعتی خبر داد و خاطرنشان کرد: در این طرح، ارتباط بین داروخانه‌های دامپزشکی با شرکت‌های داروسازی منظم‌تر خواهد شد، به طوری که دست دلالان دارو نیز قطع خواهد شد.

گفتنی است در این مراسم از زحمات دکتر غلامرضا عصاریان رییس دومین شورانی نظام دامپزشکی خراسان رضوی تقدیر و دکتر احمد شریعتی به عنوان سومین رییس شورای نظام دامپزشکی خراسان رضوی معرفی شد.

 

منبع : ایسنا / 29 فروردین 88

---------------

توضیح حکیم مهر : در این خبر به نقل از ایسنا در سخنان رئیس محترم سازمان نظام دامپزشکی عبارت دامپزشکان کاردان و کارشناس آورده شده که صحیح آن کاردانهای دامپزشکی و کارشناسان علوم آزمایشگاهی دامپزشکی است.

نظر شما
ادامه