کد خبر: ۷۳۵۳۹
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر: «دکتر دوست‌محمدی» رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان  ایلام در دیدار با «دکتر احمدی» مدیرکل دامپزشکی استان ایلام گفت: تلاش همکاران دامپزشکی در استان ایلام نوعی ایثارگری و مجاهدت خاموش اما کلیدی محسوب می‌شود و البته تاریخ نشان می‌دهد که ایثارگری در ذات فرد و  انسان ایرانی است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان ایلام، وی گفت: آینده کشور روشن است، باد با چراغ خاموش کاری ندارد. انقلاب در ایران نوعی ساختارگرایی و نوزایی درونی است که هم، بی‌پایان است و هم، همه جنبه‌ها را در بر می‌گیرد. دلیل اصلی برخی مخالفت‌ها با کشور ما این نکته است که آنها اصولاً با ایران کار دارند که نباید در دیدگاه آنها به ظرفیت‌های عظیم  داخلی و حقوق بین‌الملل خود دست پیدا کند.

دکتر دوست‌محمدی با اشاره به حضور نیروهای بسیجی در طرح‌های جهادی دامپزشکی گفت : همواره باید مرز بین تصدی و حاکمیت لحاظ شود، حضور بسیج در  برنامه‌های اداری، امری عالمانه و به معنای بالا‌بردن ضریب پاسخگویی سازمان و مسؤولان آن است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام با اشاره به اینکه در یک نگاه انتقادی برخی مشکلات در استان وجود دارد که ناشی از اختلالات ساختاری است گفت:  در استان ایلام برخی اختلالات ساختاری داریم که ما را موظف به مسیری می‌کند که پایان آن نوعی بازمهندسی شرایط است. نظام برنامه‌ریزی در استان باید به سمت پویایی بخش خصوصی حرکت کند، اما مشکل اصلی در استان ایلام اعتبارات نیست، چون این وسط یک مغفولیتی به نام مدیریت داریم.

وی گفت:  ما در نظام بودجه‌ریزی در استان لازم داریم که ضرورت‌ها را بازتعریف کنیم. در استان ایلام ۱1۴۵ پروژه نیمه تمام داریم که ۵۵ درصد این پروژه ها توجیه آمایش سرزمینی ندارند و تقریبا ۳۵ درصد آنها قطعاً در چارچوب راه های اصلی توسعۀ استان هستند. متخصصین ما در حال اولویت‌بندی پروژه ها هستند که امیدواریم که بیش از ۷۰ درصد پروژه‌های ضروری در شهریورماه 1402 تمام شوند. به همین مناسبت بنا داریم  مداخله غیر علمی را در پروژه‌ها قطع کنیم و تخصیص را بر اساس ظرفیت‌های اخیر قرار دهیم.

وی افزود: در دولت سیزدهم که نوعی مرزبندی بین دلسوزان و غیردلسوزان صورت گرفته‌است نوعی جنس‌های مدیریتی خوب در استان ایلام مستقر شده‌اند و ما به دنبال مانع‌زدایی و بسترسازی راهبردی هستیم. براساس راهبردها در استان  یکی از این حوزه های اصلی امنیت غذایی است که بایستی در اولویت قرار گیرد و چون دامپزشکی در این حوزه قرار می‌گیرد یکی از دغدغه‌های اصلی استان است.

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بیطار
|
Turkiye
|
۲۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۷
0
3
جناب دوست محمدی با تعریف و تمجید شما سفره کارکنان دامپزشکی که مثل اسیر جنگی دارن ازشون بیگاری میکشن رنگین نمیشه
..............
ناشناس
|
France
|
۱۹:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
0
0
تعریفهای بی خود اینا بدرد خود اقایون ‌‌‌میخورن ،اینا رو منتشر نگنید تو رو خدا ، ادم مودبی بودیم اینک‌به لطف این صحبتهای یه ریال نیرز از دست دادیم از بس ناسزا گفتیم به اینا ب
نظر شما
ادامه