کد خبر: ۷۳۵۵۳
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر: صبح امروز 5 شنبه 25 اسفندماه، «دکتر رجائی فر»، مدیر کل دامپزشکی استان به همراه تعدادی از مسئولین دامپزشکی کهگیلویه وبویراحمد با «دکتر شاهینی»، رییس جدید سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد، صبح امروز «دکتر سیدمختار رجائی فر»، مدیرکل دامپزشکی کهگیلویه وبویراحمد به همراه معاون توسعه و مدیران طرح و برنامه، ذیحسابی و رئیس اداره دامپزشکی شهرستان بویراحمد با حضور در سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان با «دکتر شاهینی»، رئیس جدید این سازمان دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار صمیمی، مدیرکل دامپزشکی استان ضمن تبریک انتصاب دکتر شاهینی بعنوان رئیس جدید سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه وبویراحمد برای ایشان آرزوی توفیقات روز افزون مسئلت کرد.

در ادامه دکتر رجائی فر، ضمن ارائه گزارشی کوتاه از فعالیت های دامپزشکی استان در دو بعد بهداشتی و اقتصادی گفت: با توجه به اهمیت حفظ سلامت و بهداشت جامعه که در خط مقدم آن دامپزشکی قرار دارد و در جهت حمایت از نیروهای خدوم دامپزشکی در پیشگیری و مبارزه با بروز و شیوع بیماری های مشترک بین انسان و دام و همچنین بیماری های واگیر دامی که از نظر اقتصادی حائز اهمیت می باشد نیاز مبرم به اعتبارات استانی وجود دارد.

مدیر کل دامپزشکی استان تصریح کرد: با توجه به کاهش اعتبارات هزینه ای در بخش مزایای پرسنلی و از سویی مسئولیت های حاکمیتی و ماموریت های دامپزشکی ضروری است در توزیع اعتبارات دستگاه ها سهم دامپزشکی به صورت ویژه دیده شود.

وی به کمبود شدید نیروهای خدماتی و خالی بودن قریب به 60 درصد پست های سازمانی گفت: انتظار می رود سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان این اداره کل را در جذب نیروهای تخصصی و همچنین خدماتی یاری و همراهی نمایند.

دکتر جهانگیر شاهینی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ضمن تقدیر و تشکر از حضور مسئولین دامپزشکی استان، گفت: کاملاً به فعالیت ها و سختی های کار شما عزیزان در حوزه دامپزشکی آگاه و واقف هستم چرا که در استان بوشهر با توجه به سوابق مدیریتی خود با این مجموعه و سختی کارشان بخوبی آگاهم چرا که اعتقاد دارم  دامپزشکی از بعد تامین و امنیت غذایی و موازین بهداشتی دامی نقشی موثر در جامعه ایفا می کند.

وی از آمادگی سازمان مدیریت و برنامه ریزی بمنظور پوشش کاستی های اعتباری در حوزه دامپزشکی خبر داد و گفت: ان شاالله در فرصتی مناسب از طرح های حوزه دام، طیور و آبزیان استان بویژه کشتارگاه های دام و طیور بازدیدی خواهیم داشت.

دکتر جهانگیری به وجود معضل بهداشتی کشتار غیرمجاز دام در ابتدای ورودی شهر یاسوج و برخی نقاط استان انتقاد کرد و گفت: ان شاالله برنامه ریزی خواهیم کرد از طریق فرهنگ سازی و آگاهی بخشی به جامعه و قصابان منطقه برای همیشه این معظل بهداشتی برچیده شود.



انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۷
0
1
اون اولی چرا به افق خیره شده؟
پاسخ ها
همکار
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
تو فکری تسری ست
نظر شما
ادامه