کد خبر: ۷۴۱۰

حکیم مهر - اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس در جلسه اخیر خود ضمن بررسی گزارش هیات تحقیق و تفحص از عملکرد صندوق بیمه محصولات کشاورزی، موضوع گزارش هیات تحقیق و تفحص از علل واردات دام زنده به کشور را نیز مورد بررسی قرار دادند.

عیسی جعفری اظهار داشت: گزارش هیات تحقیق و تفحص از عملکرد صندوق بیمه محصولات کشاورزی در جلسه این کمیسیون مورد بررسی قرار گرفت که نهایتا اعضای کمیسیون به این نتیجه رسیدند که باید مجدد بر روی این موضوع کار شود، زیرا ابهاماتی وجود دارد که باید ابهامات برطرف شود.

وی تصریح کرد: بر همین اساس مقررشد که مجددا طی نامه‌ای به رییس مجلس تقاضا شود که زمان بررسی این موضوع تمدید گردد.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی با بیان این‌که گزارش هیات تحقیق و تفحص از علل واردات دام زنده به کشور نیز در این جلسه بررسی شد، ابراز کرد: این موضوع نیز با توجه به این‌که مفصل و طولانی بوده به نتیجه نرسید، ‌لذا ادامه بررسی و گزارش کمیته تحقیق و تفحص به جلسه آتی موکول شد تا گزارش کامل‌تری ارائه و تصمیم لازم اتخاذ شود.

جعفری درباره بررسی گزارش سازمان دامپزشکی کشور نیز خاطرنشان کرد: این موضوع نیز تا حدودی با گزارش هیات تحقیق و تفحص از علل واردات دام زنده در ارتباط است و دارای ابعاد مختلفی است و تا زمانی که گزارش کاملی در مورد علل واردات دام زنده ارائه نشود نمی توان تصمیم‌گیری کرد.

وی افزود: بنابراین مقررگردید تا در جلسه بعدی در این زمینه بررسی و تصمیم‌گیری شود.

 

خبر مرتبط :

 
 
نظر شما
ادامه