کد خبر: ۷۴۴۷۲
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر: «دکتر حامد زارعی» بزرگ کردن منطقی و همه جانبه نظام دامپزشکی و گرفتن خدمات و مسئولیت‌های بیشتر از بخش دولتی را یکی از اولویت‌های جدی سازمان نظام دامپزشکی دانست.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا، «دکتر حامد زارعی» در اولین روز از سفر کاری خود به استان ایلام با حضور در اداره کل دامپزشکی استان ایلام با مدیرکل دامپزشکی استان به گفتگو نشست.

دکتر زارعی ضمن ابراز خرسندی از تعامل بالای بخش دولتی و خصوصی در استان یادآور شد: «سازمان و ارگان‌های دولتی می‌توانند با توجه به پتانسیل و ظرفیت‌هایی که در بخش دولتی وجود دارد کمک‌های بسیاری به بخش خصوصی نمایند.»

وی با اشاره به تاکید ریاست محترم جمهوری بر واگذاری مسئولیت‌ها و خدمات به بخش خصوصی، خواستار کمک و حمایت هر چه بیشتر بخش دولتی شد.

رئیس سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا همچنین به تحولات بزرگ صورت گرفته یکسال اخیر در سازمان نظام اشاره کرد و گفت: «یکی از اولویت‌های جدی سازمان نظام تلاش در جهت بزرگ شدن منطقی و همه جانبه سازمان است به طوری که بتوان زیرساخت‌های لازم را نیز فراهم نموده و مسئولیت‌ها و خدمات بیشتری از بخش دولتی به سازمان تخصیص داده شود.»

گفتنی است دکتر زارعی در پایان قول مساعد واریز مبلغی به شورای نظام دامپزشکی استان جهت شروع تعمیز و تجهیز ساختمان شورای نظام استان داد.

بازدید دکتر زارعی از ساختمان در دست اقدام شورای نظام دامپزشکی استان ایلام

رئیس سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران در اولین روز از سفر کاری خود از ساختمان در دست اقدام شورای نظام دامپزشکی استان دیدن و همچنین با همکاران بخش دولتی و کارمندان نظام دامپزشکی استان ملاقات نمود.

این ساختمان که در محل شبکه دامپزشکی شهرستان ایلام واقع است از طرف اداره کل دامپزشکی استان جهت استقرار بخش اداری به شورای نظام دامپزشکی استان ایلام اختصاص یافته و نیازمند بازسازی می‌باشد.

دکتر زارعی ضمن بازدید از ساختمان و ابراز خرسندی از همکاری فی‌مابین نظام دامپزشکی و اداره کل استان ایلام اظهار داشت: «تلاش داریم به یاری خدا تا پایان سال جاری شورای نظام دامپزشکی تمامی استان‌ها دارای ساختمان اداری مجزا و مستقل باشند.»


 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
0
0
سلام دکتر
ضمن تشکرازحکیم وجنابعالی
دکترتان متاسفانه نظام نه تنها حمایت نداردبلکه چوب لای چرخ می گذارد سه نفرازدانش اموختگان دکترای دامپزشکی کارنوو خدماتی رابرای راه اندازی باشگاه سوارکاری وباغ پرندگان استارت زدیم ولی نه تنهاحمایت نشد بلکه مخالفت وپاسخ کاری اداره کل به نظام وبرعکس باعث شدتاسایرنهادهاهم رغبتی به حمایت نداشته باشند
واقعا این تعارض منافع وانحصارطلبی وام‌های طلایی تاهست همینه لطفاحمایت و واسپاری اموربه بخش خصوصی را دریابید
سبکرو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
0
0
کارت شناسایی اعضا رو صادرکنید ، بزرگ کردن منطقی پیشکش.
نظر شما
ادامه