کد خبر: ۷۴۴۹۹
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر: مدیرکل دامپزشکی استان خوزستان گفت: ما رسالت داریم به جامعه هدف خود خدمات رسانی انجام دهیم.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی خوزستان، مسئولین دانشکده دامپزشکی دانشگاه شهید چمران اهواز با مدیرکل دامپزشکی استان دیدار و گفت و گو کردند.

در این دیدار «دکتر علیشاهی» رئیس دانشکده دامپزشکی دانشگاه شهید چمران اهواز عنوان نمود: دامپزشکی استان با داشتن بیشترین ارتباط با جمعیت دامدار و جمعیت دامی بعنوان متولی بخش اجرایی، نقش موثری در ارتقاء سطح آموزش در استان دارد.

علیشاهی در ادامه بیان کرد: با همفکری و وحدت رویه در این خصوص می توان با بسترسازی مناسب و تهیه نقش راه، دانشکده و اداره کل دامپزشکی استان در تشخیص به موقع بیماری‌ها هم افزایی نمایند و حرفه دامپزشکی نیز بصورت کامل تر به جامعه معرفی گردد.

هم چنین «دکتر خزاعیل» معاون پژوهشی دانشکده دامپزشکی دانشگاه چمران اهواز با اشاره به لزوم استفاده از فرصت ها و تعامل بیشتر گفت، دانشکده دامپزشکی بعنوان بازوی علمی و تالار اندیشه ورزی، آماده همکاری با دامپزشکی استان است،

خزاعیل با اشاره به اینکه مهارت افزایی دانشجویان بایستی در راستای سیاست های هر دو ارگان باشد افزود، با همکاری دامپزشکی استان می‌توان نیروهای متناسب با نیازهای دامپزشکی استان را آموزش داد.

در ادامه این دیدار «دکتر ناصر عسکری فرد» مدیرکل دامپزشکی استان خوزستان با بیان اینکه ما رسالت داریم به جامعه هدف خود خدمات رسانی انجام دهیم، افزود: اداره کل دامپزشکی استان خوزستان با ارائه طیف وسیعی از خدمات از جمله کنترل بیماری‌های دام، طیور و آبزیان، برگزاری رزمایش های منظم جهاد دامپزشکی، اجرای دوره های ترویجی و آموزشی جهت جمعیت هدف و تأمین و تضمین کیفیت بهداشت مواد غذایی با منشا دامی و نهاده دامی، آمادگی کامل برای هم افزایی با بخش کارشناسی، تحقیق و آموزش دانشگاهی را دارد.

مدیرکل دامپزشکی استان همچنین گفت: مجموعه دامپزشکی استان در بخش های مختلف دولتی، خصوصی و دانشگاهی، یک مجموعه واحد می باشد که با همفکری و هم افزایی هم، باعث ارتقای بهداشت جامعه از طریق پیش گیری و کنترل بیماری های مشترک انسان و دام و بیماری های دامی خواهد شد.

شایان ذکر است در این دیدار صمیمانه حاضرین به ارایه و بررسی راههای همکاری دوجانبه و مشترک در زمینه های پژوهشی، تحقیقاتی و تشخیصی بیماری‌های دام، طیور و آبزیان از جمله تشکیل اتاق فکر و کمیته های فنی- تخصصی و برگزاری جلسات هم اندیشی در قالب کارگروه های مشترک پرداختند.

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
0
2
چه دورانی!

دوستان قدیم
ارشيا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
0
1
يادش بخير
دانشگاه چمران اهواز
اساتيد گروه پاتوبيولوژي
دكتر محمديان عزيز
دكتر اسماعيل زاده عزيز
دكتر رضايي عزيز
انشالله هميشه سالم و تندرست باشن
با تمام سخت گيري هاي دكتر اسماعيل زاده باز هم نظم و انسانيت رو بهم ياد دادن
از راه دور دست تك تك استادهاي دانشگاه چمران رو ميبوسم
نظر شما
ادامه