کد خبر: ۷۴۵۰۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر: مسئول واحد نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی شبکه دامپزشکی مشهد از کشف و توقیف بیش از 13 تن گوشت مرغ منجمد غیربهداشتی خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خراسان رضوی، «دکتر علی فنائی» با اشاره به اینکه سلامت و امنیت غذایی شهروندان در حوزه تولید و توزیع فرآورده های خام دامی یکی از حساس ترین وظایف دامپزشکی می باشد، اظهار داشت: دامپزشکی شهرستان مشهد تلاش دارد، تولید، نگهداری و عرضه فرآورده های خام دامی را از مزرعه پرورش تا سفره خانوار پیگیری و رصد نماید.

دکتر فنائی یادآور شد: شهرستان مشهد به دلیل جمعیت بالا و همچنین تردد بیش از 30 میلیون زائر بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الحجج در طول سال، از حساسیت دوچندانی در حوزه سلامت و امنیت غذایی برخوردار می باشد.

مسئول واحد نظارت بر بهداشت عمومی ومواد غذایی شبکه دامپزشکی مشهد گفت: بازرسان بهداشتی این شبکه بیش از 5 هزار مرکز تولید، نگهداری و توزیع فرآورده های خام دامی را بصورت هدفمند رصد و پایش می نمایند.

این مقام مسئول یادآور شد: در اجرای این بازدیدهای بهداشتی یک محموله 13 تنی گوشت مرغ منجمد تخمگذار کشف و جهت بررسی های آزمایشگاهی توقیف گردید.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United States of America
|
۱۹:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
0
1
خوب جمع‌آوری شد کجا می‌رود؟ درسته مهر بهداشتی می‌زنند و می‌فروشند به همین راحتی
نظر شما
ادامه