کد خبر: ۷۴۵۲۰
تعداد نظرات: ۷ نظر

کاسب، نرمافزار مدیریت کلینیک دامپزشکی، افزایش ۳۰ درصدی مشتریان

 

حکیم مهر - رپورتاژ آگهی: نرم افزار مدیریت کلینیک دامپزشکی کاسب، یک برنامه کامل آنلاین، چند کاربره و با کاربری ساده و روان برای حسابداری پت شاپ و کلینیک، پرونده سازی و ثبت درمان ها و یادآوری مراجعات بعدی به صورت sms برای کلینیک دامپزشکی است. این برنامه با دارا بودن خط خدماتی (ارسال به تمامی شماره ها) جهت ارسال پیامک به شما کمک می کند تا با مشتریان فعلی، 30 درصد از فروش شما زیاد شود.

چند ویژگی خاص

اما چرا بهتر است کاسب را به عنوان نرم افزار مدیریت کلینیک دامپزشکی انتخاب کنیم؟ در پاسخ به این سوال می توان به چند ویژگی این اپلیکیشن اشاره کرد:

- حسابداری کامل در ساده ترین و زیباترین صورت در عین حال قدرتمند

- گزارش های پیشرفته از میزان خرید، فروش، دریافت و پرداخت به صورت ماه به ماه و فصل به فصل

- پرونده سازی پت با مقادیر و مشخصات دلخواه شما مثل نوع حیوان، جنسیت، نژاد، تاریخ تولد، سن پت و …

- یادآوری مراجعات بعدی به صورت پیامک و نمایش در تقویم

- قابلیت ارسال پیامک به صورت گروهی براساس خریدها یا خدمات انجام شده.

- قابلیت استفاده در گوشی اندروید، آیفون، تبلت، کامپیوتر و لپ تاپ بدون محدودیت فیزیکی و بدون نیاز به نصب

- آنلاین و چند کاربره

- قابلیت اتصال به فروشگاه اینترنتی (اتصال به افزونه ووکامرس و صدور اتوماتیک فاکتور هنگام خرید از سایت)

- قابل استفاده به عنوان نرم افزار حسابداری داروخانه دامپزشکی

- اتوماسیون دامپزشکی به معنای واقعی کلمه!

راه حلی مناسب برای یک مشکل قدیمی

نیاز اصلی کلینیک دامپزشکی پرونده سازی، ثبت درمان های انجام شده و مخصوصا یادآوری نوبت های بعدی است. به عنوان مثال وقتی یک سگ واکسینه می شود، می بایست 21 روز بعد تکرار واکسن او یادآوری شود. معمولا هم این مساله ازسوی صاحب دام یا به دلیل مراجعات زیاد از سوی مسئول پذیرش یا دیگر پرسنل فراموش می شود. در نتیجه بسیاری از کیس های احتمالی از دست می روند.

اما اگر شما یک دستیار هوشمند داشته باشید که حواسش به همه چیز باشد و تمام یادآوری ها را به صورت خودکار انجام دهد، مشکل حل می شود. در برنامه مدیریت کلینیک دامپزشکی کاسب این موضوع به صورت کاملا اتوماتیک انجام می شود. به عنوان مثال وقتی واکسن هاری در پرونده پت ثبت می شود، یادآور بعدی به صورت خودکار برای 365 روز بعد تنظیم می شود. سال بعد خود سیستم به صورت پیامک یادآوری را انجام و در تقویم نیز نمایش می دهد.

دارای خط ارسال پیامک

نکته دیگر اینکه خط ارسال پیامک روی برنامه کاسب خدماتی است. یعنی ارسال آن به تمامی شماره ها حتی شماره هایی که دریافت پیامک های تبلیغاتی را بلاک کرده اند، انجام می شود. برای استفاده از خط خدماتی نیازی به ارائه مدارک و طی مراحل قانونی نیست و همه چیز آماده است.

یاریگر فروش

یکی از کاربردهای دیگر نرم افزار کاسب این است که در راه فروش به شما کمک می کند تا علاوه بر مدیریت درمان های صورت گرفته، مشتری ها به بهانه های مختلف به شما مراجعه کنند. هرچقدر یک پت بیشتر به کلینیک آورده شود، بیماری های او زودتر تشخیص و درمان می شود که این موضوع در طولانی مدت باعث خشنودی و رضایت صاحبین پت از کلینیک شما می شود.

ارسال آسان لوکیشن

یکی از مشکلات کلینیک های دامپزشکی ارسال لوکیشن به مشتری هاست. به عنوان مثال یک مشتری در اینستاگرام یا سایت با شما اشنا شده و قصد مراجعه برای اولین بار را دارد. با بسته شدن پیام رسان های خارجی دسترسی برای ارسال لوکیشن سخت شده است که این مساله در نرم افزار کاسب پیش بینی شده است. شما می توانید لینک لوکیشن کلینیک را به صورت sms برای مشتری ارسال کنید. وقتی مشتری روی لینک کلیک می کند، لوکیشن شما باز می شود. می تواند مستقیم اسنپ بگیرد یا در گوگل مپس باز شود.

حذف کارت ویزیت

یکی از مسیرهای رسیدن به فروش بالا، این است که همیشه در ذهن مشتری بمانید. اینکه مشتریان جدید اینستاگرام شما را داشته و در واتس اپ با شما در ارتباط باشند. راه حل کلاسیک این مساله ارائه کارت ویزیت است ولی خیلی از افراد کارت ویزیت را دور می اندازند و این روش خیلی موثری نیست.

وقتی مشتری برای اولین بار در سیستم ثبت می شود، نرم افزار مدیریت کلینیک دامپزشکی کاسب به صورت پیش فرض یک sms برای مشتری ارسال می کند. این پیامک می تواند حاوی اطلاعات خوش آمدگویی، آدرس اینستاگرام، شماره واتس اپ و سایت باشد. توجه داشته باشید تمامی اطلاعات می تواند اصلاح و برای شما شخصی سازی شود.

حسابداری آسان و کامل

در نرم افزار مدیریت کلینیک دامپزشکی کاسب خبری از اصطلاحات سخت و پیچیده حسابداری نیست. بخش حسابداری در زیباترین صورت ممکن با کاربری آسان به صورت کامل پیاده سازی شده است. انواع فاکتورهای خرید، فروش، دریافت، پرداخت، برگشت از فروش، برگشت از خرید و ضایعات را می توانید ثبت کنید. بخش حسابداری با مدیریت پرونده پت، سینک می شود و می توانید به صورت همزمان این دو بخش را با هم انجام دهید. گزارشات کلی از قبیل میزان خرید، فروش، دریافت و پرداخت را به صورت روزانه، ماه به ماه و فصل به فصل می توانید بگیرید. همچنین سال مالی به صورت خودکار در انتهای سال بسته شده و به سال بعد منتقل می شود.

اگر دارای فروشگاه اینترنتی هستید، می توانید فروشگاه وردپرسی خود را به کاسب متصل کنید. با این کار وقتی فاکتور خرید را در کاسب ثبت می کنید، در فروشگاه نیز موجودی افزایش پیدا می کند. وقتی در فروشگاه کالایی به فروش می رسد از انبار کاسب نیز کم و اطلاعات سینک می شود. با این قابلیت، حسابداری و فروشگاه اینترنتی شما اتوماسیون می شود.

تعرفه برنامه چقدر است؟

 برنامه کاسب به صورت اشتراکی است. به این صورت که برنامه را می توانید به صورت اشتراک یک ماهه، سه ماهه، شش ماهه و یکساله تمدید کنید. داخل برنامه کاسب بخشی به نام مارکت وجود دارد که قابلیت های برنامه مثل بسته های پیامکی، مشتری بیشتر، کالای بیشتر و امکانات فراوان دیگری را می توانید فعالسازی کنید.

شما می توانید به مدت 7 روز بدون نیاز به هزینه برنامه را تست و در صورت تمایل اقدام به تمدید اشتراک از داخل برنامه کنید.

جهت مشاهده سایت، «اینجا» کلیک کنید


انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
احمد ستاری
|
Hong Kong
|
۰۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
0
2
قطعاً برنامه نویسی کار سختیه و کاری به این نداریم که ایرانی هست و خب باگ داره و هزاران ایراد در طی زمان و استفاده کاربران حل میشه اما؛
انصافاً نرم افزاری رو بذارید که حداقل توی سایت معرفی خودش یه سری اصول رو رعایت کرده باشه. مثلاً تصویر نرم افزار دامپزشکی باید باشه نه اینکه تصویر نرم افزار بقالی و با مشخصات نوشابه مشکی در سایت به عنوان دامپزشکی زده باشه.
پاسخ ها
حمید رضا رسولی
| France |
۰۴:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
با سلام و احترام
برنامه کامل با نیاز های یک کلینیک دامپرشکی منطبق هستش.
این برنامه برای کلینیک دامپزشکی و مرکز واکسیناسیون دامپزشکی میتونه مورد استفاده قرار بگیره.
ارادت
بهروز نظری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
0
0
خلاقیت جالبی
تو دامپزشکی بعیده
ناشناس
|
Hong Kong
|
۱۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
1
4
کاسب اسم مناسبی برای اطبا نیست
پاسخ ها
حمید رضا رسولی طهرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
کاسب مخفف "کار آسان سود بیشتر" هستش.
فلسفه ی این برنامه اسان کردن کار یک کلینیک و افزایش سوددهی هستش.
این اسم به این خاطر روی این برنامه گذاشته شده.
ارادت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
0
0
قابلیت های خوبی مطرح شده و تمرکز روی فضای ابری بودن به نظر میاد باشه هنوز تست انجام نشده
کمی در مورد مشخصات فنی و اینکه تا چند رکورد در پایگاه داده تعریف میتونیم بکنم و چقدر توانایی داره که به ما گزارش های آماری دقیق و لحظه ای در کمترین زمان با توجه به رکورد بالای دویست هزار کیس و کالا از انبار و پرونده ها و باقی اطلاعات مجموعه رو بده؟
به هر حال میزان لود پذیرش در کلینیک و بیمارستان ها متفاوت هستش از طرفی آیا توانایی این را دارد که به ما API بده که بتونیم روی دیتا های خودمون هم روی برنامه های جدایی استفاده کنیم یا بلعکس به سیستم شما تحویل بدیم برای همگان سازی و تحلیل داده؟
نسبت به رقبای خودتون چه مزیتی برنامه شما میتونه داشته باشه؟
این موضوع رو میگم چرا که اکثر برنامه های موجود در مارکت در بخش انبارگردانی فوق العاده مشکل دار هستند و خیلی از مواقع رکورد ها رو حذفکردند یا خروجی مناسبی نداشتند. فعلا نرم افزار هلو برای حسابداری و انبار داری مجموعه تکیه بیشتر کردیم که اینم بازم مشکلات حادی برای ما ایجاد کرده ولی گزینه خوبی فعلا در دسترس نداریم
پاسخ ها
حمید رضا رسولی طهرانی
| France |
۲۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
سلام و عرض ادب
-سیستم هیچ محدودیتی از بابت تعداد رکورد ندارد. چند کاربر با دسترسی های محدود که مدیر تعیین می کند می توانند همزمان از سیستم استفاده کنند.

-بخشی در سیستم تعبیه شده بنام داشبورد مدیریت که ریز گزارش ها را ارائه می کند. این گزارش ها به صورت خودکار روزانه به روز رسانی می شوند. گزارش هایی از میزان فروش،خرید،دریافت،پرداخت،بدهکاری،بستانکاری،تعداد مشتریان و پرونده ها به صورت روز به روز و فصل به فصل به صورت جدولی و نموداری ارائه می شود.

-ساختار برنامه کاسب بدین صورت می باشد که یک هسته مرکزی دارد و بقیه قابلیت ها به صورت اپ (برنامه های جانبی) به هسته مرکزی متصل می شوند. این نوع مهندسی باعث شده تا برنامه قابل توسعه و قابلیت های سفارشی را بتوان اضافه کرد. این بستر محیاست تا براساس نیاز شما اپ هایی برای اتصال به دیگر برنامه ها توسعه داده شود. نمونه اتصلات خارج برنامه ای اپ اتصال به ووکامرس است که می توانید کاسب را به فروشگاه اینترنتی وصل کنید تا به صورت خودکار سند های حسابداری ثبت و با افزایش موجودی کالا در کاسب در فروشگاه نیز موجودی افزایش پیدا کند.

-از بابت تعریف کالا و خدمات در سیستم در حال حاضر گزارش های موجودی انبار ، کاردکس کالا ، طرف حساب ها به صورت کامل ارائه می شود.

-یکی از زمینه هایی که برنامه خیلی تمرکز داشته مدیریت پرونده پت ها وارسال پیامک به صاحب دام به صورت هدفمند بوده است. این کار باعث شده تا میزان مراجعه مجدد صاحب پت بیشتر و میزان فروش افزایش پیدا کند. تا حدممکن برنامه در ساده ترین شکل با کاربری آسان در عین حال قدرمتند پیاده سازی شده است.

-ما پیوسته در حال کار روی برنامه کاسب هستیم تا روز به روز بهتر و بهتر بشه. هدف ما این بوده تا یک برنامه خیلی خوب برای یک مجموعه دامپزشکی درست کنیم تا کارشان آسان و سودشان بیشتر شود.
نظر شما
ادامه