کد خبر: ۷۵۴۸
تعداد نظرات: ۶ نظر

حکیم مهر - مراسم رونمایی از سند تحول بنیادین آموزش و پرورش با حضور رئیس جمهور و دکتر مخبر دزفولی (دامپزشک متخصص و دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی) برگزار شد.

گفتنی است دکتر مخبر دزفولی همراه با وزیر آموزش و پرورش شامگاه 21 آذرماه سالجاری هم در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما حاضر شد و به سؤالاتی درباره سند تحول بنیادین آموزش و پرورش پاسخ گفت.

مراسم رونمایی از سند تحول بنیادین آموزش و پرورش با حضور رئیس جمهور

سه نفر وسط از راست به چپ : حاجی بابایی ، وزیر آموزش و پرورش - رئیس جمهور - دکتر مخبر دزفولی

از راست به چپ: حاجی بابایی، محمود احمدی نژاد و محمد رضا مخبر دزفولی در مراسم رونمایی از سند تحول بنیادین آموزش و پرورش

نفر سمت چپ : دکتر مخبر دزفولی - عضو هیأت علمی دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران

مراسم رونمایی از سند تحول بنیادین آموزش و پرورش با حضور رئیس جمهور

مراسم رونمایی از سند تحول بنیادین آموزش و پرورش با حضور رئیس جمهور

عزاداری حضار به مناسبت ماه محرم

مراسم رونمایی از سند تحول بنیادین آموزش و پرورش با حضور رئیس جمهور

مراسم رونمایی از سند تحول بنیادین آموزش و پرورش با حضور رئیس جمهور

محمود احمدی نژاد رئیس جمهور هنگام ترک مراسم

 

خبر مرتبط :

انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکترمحمد.ر.
|
-
|
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۲
0
0
جناب آقای دکتر لطفی زاده بزرگوار

با سلام و عرض ارادت و خداقوت به شما و همکاران پرتلاشتان.
با تمام احترامی که به مدیریت و شخصیت جنابعالی قائل بوده و هستم، از درج این خبر که مثلا یک دامپزشک دوش به دوش رئیس جمهور باشد یا نباشد بعنوان یک انتقاد یاد می کنم.
واقعا به نظر شما نشستن یک دامپزشک کنار رئیس جمهور مایه افتخار جامعه دامپزشکی است!!!!!! یا مایه تعجب!!!!
چرا مسئله را تا این حد بزرگ می کنید؟
دکتر محمدیان
|
-
|
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۳
0
0
جناب دکتر حضور دکتر مخبر در کنار رییس جمهور جای تعجب ندارد
احتمالا نشان دادن و بزرگ کردن این چنین تصاویر معانی دیگری داشته باشد
آشنا
|
-
|
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۴
0
0
من هم با نظر دکتر محمدیان و دکتر محمد.ر موافقم.
گاه کوچکم میبینی و گاه بزرگ...
نه کوچکم و نه بزرگ.
خودت هستی که دور می شوی و نزدیک.
دامپزشک حقیر نیست که با نشستن در کنار یک برزگوار اعتلا یابد. من به عنوان یک دامپزشک از این تیتر زدن جنابعالی متاسف شدم. واقعا چرا این قدر خود کم بین شده ایم؟
دکترمحمد.ر.
|
-
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۵
0
0
با سلام و احترام / ضمن تشکر از بازدید حضرتعالی و ابراز نظر شما و سایرین / جایگاهی که جناب آقای دکتر مخبر دارند جایگاه بالایی است و قاعدتاً به دلیل این جایگاه در مراسم متعددی پیش می آید که کنار رئیس جمهور یا رئیس مجلس و وزرای مختلف بنشینند. دامپزشکان در بخش دولتی و غیردولتی چه جناب آقای دکتر مخبر بخواهند و چه نخواهند باید از این جایگاه ایشان در راستای اعتلای حرفه دامپزشکی استفاده کنند. اینگونه اخبار یادآوری این جایگاه است و اتفاقاً بزرگنمایی هم نیست و اصولاً به بزرگنمایی هم نیازی نیست. کما اینکه در همین خبر و ذیل آن انبوهی از اخبار انتقادی درباره جناب آقای دکتر مخبر هم دیده می شود که لینک آن موجود است و مشاهده می فرمایید که برای حکیم مهر فرقی نمی کند و سعی بر آن است که بجای خود انتقاد هم صورت پذیرد. در مورد جناب آقای دکتر آقامیری اگر مصداقی بر کوچک نمایی سراغ دارید بفرمایید تا بررسی شود و اگر قصوری بوده اصلاح گردد با این حال به نظرم نمی رسد چنین موردی اتفاق افتاده باشد. با تشکر مجدد از بازدید و اظهار نظر شما - محمد لطفی زاده / مدیرمسئول حکیم مهر

جناب آقای دکتر لطفی زاده عزیز
ای کاش بخاطر احترام به نظر بینندگان هم که شده به نظریات دوستان جواب می دادید!!!
شما هر خبری از دکتر مخبر رو با بزرگنمایی خاص و هر خبری از دکتر آقامیری رو با کوچک نمایی خاصی در سایت میارید. دلیل خاصی داره؟؟؟!!!
دکترمحمد.ر.
|
-
|
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۵
0
0
با سلام
همانطور که مستحضرید یکی از ملاک های مردمی و عامه پسند بودن یک وبسایت، احترام به نظر بینندگان و بررسی انتقادهای وارده به مطالب منتشر شده در وبسایت می باشد. از اینکه شما به این مسئله اهمیت دادید به نوبه خودم سپاسگزارم. مطمئن باشید اگر انتقادی هم مطرح میشه به قصد بهتر شدن و مورد پسند بودن لااقل از دید انتقاد کننده هست. اما در مورد جناب آقای دکتر مخبر، بنده منکر جایگاه والای علمی و اجرایی ایشان در شورای عالی انقلاب فرهنگی نبوده و نیستم. خب شخصیتی که سمت دبیر شورایعالی انقلاب فرهنگی را دارد و خودشان نیز مستقیما طی حکم مقام معظم رهبری به این سمت منصوب و ابقا شدند حتما بایستی ایشان را دوش به دوش مقامات عالی رتبه نظام ببینیم. به قول یکی از دوستان انقدر هم دامپزشک حقیر نشده که نشستن یک مسئول با مدرک دامپزشکی _ که گاه موقع معرفی حتی منکر دامپزشک بودن خود می شوند نمونه اش معرفی ایشان بعنوان چهره ماندگار_ کنار رئیس جمهور یا رئیس مجلس خبرساز باشد.مگر برای جامعه پزشکان نشستن جناب آقای دکتر صدر کنار مسئولان عالی رتبه نظام خبرساز شده؟؟؟!!
بگذریم. از تلاشهای خستگی ناپذیر جنابعالی و همکاران محترمتان در زمینه اطلاع رسانی دامپزشکی در این وبسایت، صمیمانه سپاسگزارم و دوام توفیقات جنابعالی و همکارانتان را در این نشریه پرطرفدار از درگاه خداوند متعال آرزو مندم.
petmehdivet
|
-
|
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۶
0
0
همچین از ........... ذوق مرگ شدین که آدم .... میاد.اگر برای شما افتخار هست برای خیلی ها نیست.مثل آوردن کامران نجف زاده برای آموزش خبرنگاری!!!!!
نظر شما
ادامه