کد خبر: ۷۵۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر - دبیر اجرایی دومین همایش بین المللی داروشناسی دامپزشکی از سخنرانان داخلی این همایش بین المللی خواسته بود تا به زبان فارسی سخنرانی کنند اما اسلایدهای خود را به زبان انگلیسی به نمایش درآورند.

هر چند این مسئله مربوط به مقالات علمی این کنگره بود اما رئیس کمیته علمی این همایش بین المللی ترجیح داد 22 آذرماه در آیین گشایش همایش اسلاید سخنرانی خود را به رغم حضور چند مهمان خارجی به زبان فارسی ارائه نماید!

 

خبر مرتبط :

 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۳
0
0
سلام . نکته جالب این هست که در اسلاید گفته شده که مقالات توسط کمیته علمی بررسی شده در صورتی که هنوز در سایت همایش اعضای کمیته علمی درج نشده!!!!!شاید زوده.....
ولی تو دنیا یه جور دیگه هست و اعتبار یک کنگره رو اعضای علمی ان مشخص می کنند
چند ماه قبل دکتر تاج بخش صحیح فرمودند فقط چپ و راست کنگره برگزار می کنیم اما...
دکتر لطفی زاده لطفا یک بار پیگیری کنید که چرا این همه کنگره برگزار می شه ایا نباید نظارتی باشد و از ان بدتر که اسمش بین المللی هست اما سخنرانی ها فارسی ..
کنگره جراحی کیش .کنگره صنعت طیور کنگره کلینسین ها ی دام بزرگ در تهران همایش پاتوبیولوژی در گرمسار کنگره فارماکولوژی و در ادامه کنگره علوم بالینی در دانشگاه تهران کنگره طیور در اسفند ماه .کنگره گاو شیری در قم و اردیبهشت سال دیگر کنگره جامعه دامپزشکان و... این فقط مربوط به یک سال و سه ماه بود که من خبر دارم
مگر در ایران چقدر تحقیق میشه؟؟؟؟؟؟؟؟
در حالی که همه این کنگره ها همدیگر رو پوشش میدن .
دکتر لطفی زاده لطفا با بزرگان دامپزشکی و شخصیت های دانشگاهی مصاحبه کنید و نظر خواهی کنید ..
البته شاید همانطور که به نظر بزگان دامپزشکی در خصوص افزایش تعداد دانشکده های دامپزشکی توجه می شه شاید به این مساله هم توجه بشه !!!!
چون تو مملکت ما کمیت مهمه . نه کمیت
اردشیر

نظر شما
ادامه