کد خبر: ۷۶۵۴

حکیم مهر - به مناسبت هفته پژوهش، 30 پژوهشگر برتر کمیته علمی دانشگاه شهید چمران اهواز مورد تجلیل قرار گرفتند. 
در آیین بزرگداشت هفته پژوهش و فناوری دانشگاه شهید چمران اهواز در بخش تالیف و ترجمه کتاب از 'منصور کمری' (دانشکده مهندسی)، 'دکتر محمد نوری' (دانشکده دامپزشکی) و 'دکتر رحیم پیغان' (دانشکده دامپزشکی)، در محور چاپ مقاله در مجلات علمی خارجی از 'علیرضا کیاست' و 'ناهید پور رضا' هر دو از دانشکده علوم، در بخش چاپ مقاله در مجلات علمی داخلی از 'دکتر حسین نجف‌زاده' از دانشکده دامپزشکی و 'فریده عصاره' از دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی تقدیر شد.

از 'پرویز شیشه بر' برای کسب عنوان استاد نمونه کشوری در سال 89 و 'محمد جعفر پاک سرشت' به عنوان پژوهشگر بازنشسته فعال تجلیل شد.

'نصرالله امامی'، 'سید حسین سجادی'، 'جواد سعدون‌زاده'، 'صدیقه حیدری زاده'، 'آریا رسولی'، 'حمید گله داری'، 'منصور سودانی'، 'غلامعلی پرهام'، 'علیرضا زراسوندی'، 'پرویز شیشه‌بر'، 'محمود جورابیان'، 'سعید برومند نسب' از جمله اساتیدی بودند که از دانشکده‌های مختلف دانشگاه شهید چمران به عنوان پژوهشگر برتر دانشکده قدردانی شدند.

همچنین دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی به عنوان فعال‌ترین دانشکده از نظر فعالیت‌های پژوهشی، و گروه علوم پایه دامپزشکی به عنوان فعال‌ترین گروه از نظر فعالیت‌های پژوهشی مورد تجلیل قرار گرفتند.

در بخش دانشجویی از 'فرامرز سهیلی' از دانشکده علوم تربیتی به عنوان دانشجوی پژوهشگر برگزیده دوره دکتری و 'اسماعیل داراب پور' از دانشکده علوم به عنوان دانشجوی پژوهشگر برگزیده در دوره کارشناسی ارشد قدردانی شد.

'رحیم حاجی حاجیکلایی' دبیر کمیته علمی در این آیین اظهار داشت: انتخاب پژوهشگران برتر براساس ملاک‌ها و معیارهای نظام نامه ستاد ملی هفته پژوهش انجام شده است.


 (با پوزش از بینندگان محترم حکیم مهر به دلیل تأخیر یک هفته‎ای در انتشار این خبر)

 

 

نظر شما
ادامه