کد خبر: ۷۷۶۵
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر -  برنامه "درشهر" شبکه پنج سیما، شامگاه یکشنبه یازدهم دی ماه سالجاری به موضوع عرضه مرغ بسته‎بندی شده در تهران اختصاص داشت.

در این برنامه ابتدا بر اجرای این طرح پس از 9 سال و آن هم طی 4 ماه تأکید و سپس در گفتگو با عده‌ای از فروشندگان و خریداران نظرات آنان درباره اجرای این طرح منعکس شد.

در حالی که فروشندگان از نارضایتی 95 درصدی خریداران از عرضه مرغ بصورت بسته بندی شده سخن می‌گفتند اما خریداران نظر دیگری داشتند.

مراجعین به میادین میوه و تره بار و فروشگاههای عرضه مرغ ضمن ابراز رضایت از عرضه مرغ بسته بندی شده، بهداشتی بودن این‌گونه مرغ ها را مزیت بزرگی دانسته و بر ضرورت تداوم این طرح تأکید کردند.

البته در بخشی از این گزارش هم برخی خریداران از وجود آب در بسته بندی مرغ‎ها، بوی نامطبوع و کبودی و قرمزی رنگ پوست یا گوشت مرغ شکایت داشتند.

دکتر حزبئی مدیرکل دامپزشکی استان تهران هم در این گزارش با بیان اینکه کیفیت دغدغه مهمی برای اداره کل دامپزشکی استان تهران است گفت : دو سوم کشتارگاههای تهران در شرایط مناسبی از نظر اجرای این طرح قرار دارند ولی با این حال 4 کشتارگاه به دلیل اینکه نتوانسته‌اند به معیارهای لازم برای بسته بندی مرغ دست یابند در تعطیلی به سر می‌برند.

وی با اشاره به تماس‎های مردم با اداره کل دامپزشکی استان تهران به خریداران اطمینان داد شکایات آنان بررسی و برخورد لازم قضایی و قانونی با متخلفین عرضه مرغ انجام خواهد شد.

 

خبر مرتبط :

 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتر روزبه شباک
|
-
|
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۲
0
0
اجرای طرح بسته بندی مرغ در استان تهران نمایانگر تلاش همکاران دامپزشکی در عرصه خدمت رسانی است و این تلاش نیازمند حمایت جدی مسولان و بویزه صدا وسیمای اقای ضرغامی است.
نظر شما
ادامه