کد خبر: ۷۸۰۲

حکیم مهر - هفتمین مجمع رؤسای نظام دامپزشکی استان‌ها به ریاست دکتر سید محمد آقامیری در سالن جلسات سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

در این جلسه دکتر آقامیری که هم اکنون سازمان نظام دامپزشکی را اداره می کند، گزارشی از عملکرد یکسال گذشته و همچنین گزارشی از روند برگزاری انتخابات در جلسه شورای مرکزی نظام دامپزشکی ارایه کرد.

همچنین در این جلسه روسای نظام دامپزشکی استان‌ها در خصوص مشکلات استانی، دیدگاه‌ها و پیشنهادها برای بهبود و تسریع روند اجرایی شدن ماده 19 در استان ها و اجرای قانون بهره وری مطالبی ارایه کردند.

بررسی چگونگی روند اجرای ماده 19 آئین نامه اجرایی نظارت بهداشتی دامپزشکی، امور جاری نظام دامپزشکی استان‌ها و سایر موارد مطروحه به عنوان 3 دستور جلسه مجمع اعلام شده بود.

گفتنی است دکتر رامین سلامتی معاون برنامه‌ریزی و پشتیبانی، دکتر امیر عباس جعفری معاون بهداشت، آموزش و توسعه و دکتر احمد اقتصاد مدیر عامل شرکت تأمین نیروی انسانی نظام سبز سلامت هم در این جلسه حضور داشتند.

این مجمع در حالی برگزار شده که با گذشت بیش از سه فصل از برگزاری انتخابات چهارمین دوره شورای مرکزی سازمان نظام دامپزشکی همچنان معرفی رئیس جدید این سازمان در هاله‎ای از ابهام قرار دارد.

 

خبر مرتبط :

نظر شما
ادامه