کد خبر: ۷۸۴۶۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر: «حجت الاسلام سیدحسن ربانی» نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با حضور در اولین اجلاس روسای شورای نظام دامپزشکی استانهای کشور با تبریک به منتخبین دوره پنجم شورای نظام دامپزشکی استانها، همه روسا را به صبر و تعامل بالا با همدیگر تشویق کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا، «حجت الاسلام ربانی» با کوتاه شمردن فرصت چهارساله ریاست گفت: در چشم برهم زدنی فرصت‌ها تمام می‌شود. قطعا در زمان انتخابات، عملکرد شوراهای دوره چهارم مورد ارزیابی تک تک همکاران صنف دامپزشکی قرار گرفته است و شما به عنوان منتخبین صنف مسئولیت بالایی برعهده دارید.

وی ضمن تاکید بر دوری از روزمرگی گفت: نصیحت بنده به شما این است که تمام تلاش خود را به کار بگیرد که دچار روزمرگی در کار نشوید. شما به عنوان یک سازمان مردم نهاد باید تلاش کنید سرمایه مردمی بهتر و تلاش بیشتری داشته باشید.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی برای پیش‌رفت بهتر کارها خواستار تحلیل وضع موجود، شناسایی نقاط ضعف و قوت استان و الویت‌بندی مسائل شد و در ادامه گفت: پیشنهاد بنده به شما بزرگواران این است که از هرگونه جبهه‌گیری و حاشیه نسبت به سایر همکاران دوری نمایند. این را باید بپذیرید که قطعا اختلاف نظر در همه جا وجود دارد اما همکاری، تعامل و همدلی با همدیگر رمز موفقیت است.

وی در توضیح بیشتر گفت: محور بعدی صحبت‌های بنده تاکید به صبوری و استقامت در کارها است. هیچ کاری بدون مقاومت و صبوری در موانع محقق نخواهد شد.

 

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
0
3
من چیزی نمیگم تا سانسور نشود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
0
1
تقاضایی از شما حاج آقای عزیز داریم. لطفا دستور دهید تا روحانیون در مسائل فنی مداخله نکنند. چرا در یخچال مغازه ها دنبال سوسیس و کالباس و تاریخش می گردند؟
نظر شما
ادامه