کد خبر: ۷۸۸۴

حکیم مهر - از هجدهم دی ماه سالجاری دومین نمایشگاه بین المللی محصولات و فناوری کشاورزی گیاهی ارگانیک و صنایع وابسته در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران آغاز به کار کرد.

مدیر اجرایی این نمایشگاه با اعلام این مطلب گفت: امسال این نمایشگاه با حضور شرکتهای داخلی و خارجی برپا شده است. اسماعیل آذرگشب افزود: حدود 20 شرکت خارجی از کشورهای ترکیه، اسپانیا و آلمان در این نمایشگاه حضور دارند و حدود 80 شرکت نیز از تولیدکنندگان داخلی محصولات و صنایع وابسته ارگانیک هستند. وی خاطرنشان کرد: فضای نمایشگاهی امسال در دو سالن 6 و 7 نمایشگاه بین المللی تهران برپاست و نسبت به سال گذشته و نخستین نمایشگاه از استقبال بیشتری برخوردار بوده است.

آذرگشب ادامه داد: تولید محصولات سالم و ارگانیک می تواند ضمن پیشرفت صنعت کشاورزی، سلامت افراد جامعه را نیز تضمین کند.

وی تصریح کرد: زندگی سالم و کاهش مصرف مواد شیمیایی و جایگزینی آنها با مواد گیاهی و ارگانیک می تواند زندگی سالمی را برای مردم و جامعه رقم بزند.

آذرگشب تاکید کرد: علم ارگانیک به اندازه ای که باید جا نیفتاده است و شرکتهای کمی در کشور در این زمینه فعالیت می کنند که امیدواریم برپایی این نمایشگاهها بتواند مشوقهای بسیار خوبی باشد.

وی اظهار داشت: ایجاد فضای رقابتی و سیاستهای تشویقی می تواند در این زمینه موثر واقع شود.

گفتنی است، در دومین نمایشگاه بین المللی محصولات و فناوری کشاورزی گیاهی، ارگانیک و صنایع وابسته 100 غرفه فعال وجود دارد اما متاسفانه از متولیان تولید خبری نیست.

این نمایشگاه تا 21 دیماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

 

خبر مرتبط :

نظر شما
ادامه