کد خبر: ۷۹۶۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر - رییس سازمان دامپزشکی کشور با صدور حکمی "دکتر مرتضی راعی" را به عنوان مدیر جدید امور درمانگاهها و آزمایشگاههای سازمان دامپزشکی کشور منصوب کرد.


در حکم انتصاب وی که به امضاء دکتر سید محسن دستور رسیده آمده است :

" جناب آقای دکتر مرتضی راعی
سلام علیکم،
با صلوات بر محمد و آل محمد(ص) و با احترام
بنا به پیشنهاد معاون محترم تشخیص و درمان و با توجه به تعهد و تجربیات ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به سمت مدیر امور درمانگاهها و آزمایشگاههای سازمان منصوب می‌شوید.
امید است با اتکال به خداوند متعال و بهره‌گیری از توانمندی‌های همکاران آن مجموعه، در تحقق اهداف و برنامه‌های سازمانی در امر ساماندهی، تجهیز، هدایت و نظارت بر درمانگاهها و آزمایشگاه‌های بخش دولتی و همچنین بخش خصوصی و اهتمام جدی به راه‌اندازی کلینیک‌های مرجع و هدایت قانونی و صحیح و به روز خرید اقلام آزمایشگاهی موفق و موید باشید."
رییس سازمان دامپزشکی همچنین از زحمات دکتر سهیلا گل‌باباپور در زمان تصدی مدیریت امور درمانگاهها و آزمایشگاه‌های این سازمان قدردانی کرد.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مزدا
|
-
|
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۲
0
0
با سلام و تبریک به دکتر راعی. امیدواریم به موفقیت ایشان در این کار بزرگ و خواهشمندیم که بخش خصوصی را هم فرزند و امین دامپزشکی دانسته و با وجود اینترنت ارتباط دامپزشک های درمانگاهها و آزمایشگاه های دولتی و خصوصی را تسهیل نمایند تا بخش خصوصی از تجربه دولتی بهره مند شود وبخش دولتی از جوانی و پتانسیل بخش خوصی برای ارتقاء بهداشت جامعه و اقتصاد کشور سود جسته و برای اینده ای بهتر برنامه ریزی نماید. یک سوال که شاید از کم بودن اطلاعات بخش خصوصی باشد.منظور از درمانگاه های بخش دولتی درمانگاه دانشکده های دامیزشکی است؟یا درمانگهای دولتی دیگری هم وجود دارد؟
نظر شما
ادامه