کد خبر: ۸۰۲۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر - 29 دی ماه سالجاری، نشست مشترکی بین مسئولین دامپزشکی استان بوشهر و موسسه اقیانوس شناسی در خصوص اجرای پروژه های تحقیقاتی برگزار شد.
در این نشست که مدیر کل ، معاون فنی و مسئولین آزمایشگاههای دامپزشکی بوشهر و همچنین رئیس و کارشناسان موسسه اقیانوس شناسی حضور داشتند ، پیرامون اجرای پروژه های تحقیقاتی و اندازگیری باقیمانده های فلزات سنگین در ماهیان خلیج فارس بحث و گفتگو شد .
دکتر مرتضی بحرانی مدیر کل و دکتر محمد مهدی سیمرونی معاون فنی اداره کل دامپزشکی بوشهر در این نشست در خصوص اهمیت اجرایی نمودن این طرح و حساسیت این مسئله در سلامتی جامعه نکاتی مطرح کردند.
در این نشست مقرر شد با انجام مقدمات کار این طرح بر روی ماهیان تجاری و خوراکی پرمصرف منطقه و اندازگیری فلزات سنگین همچون سرب و جیوه انجام شود.
درهمین راستا کار گروهی با حضور دکتر آذر صیدی رئیس مرکز ملی تشخیص بیماریهای میگو و دکتر محمد جواد خشنود مسئول آزمایشگاه کنترل کیفی مواد غذایی دامپزشکی استان بوشهر و کارشناسان موسسه اقیانوس شناسی برای انجام ان پروژه تشکیل گردید.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
همکار
|
-
|
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۳
0
0
با سلام
دکتر سیمرونی از همکاران بااخلاق, دانشمند و صاحب نظر امور دامپزشکی به ویژه آبزیان هستند و به نظر این حقیر منشا تحقیقات ارزنده ای در باب آبزیان خواهند بود. همکار آ- شرقی
نظر شما
ادامه