کد خبر: ۸۲۳۴

حکیم مهر - در صورتی که تولید داخلی پاسخگوی نیاز کشور نیست، دولت با جلسه با ستاد تنظیم بازار باید موضوع کمبود پروتئین در کشور را حل و فصل کرده و خرید مردم را تسهیل کند.

رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با اعلام این مطلب گفت: متولیان کار باید در مسائل پروتئینی کشور تعیین تکلیف مشخصی را در دستور کار قرار دهند.

عباس رجایی افزود: آمارهایی که در زمینه پروتئین ارائه می‌شود، با آنچه در واقع وجود دارد، مغایرت داشته و مسئله پروتئین در کشور ما با تغییر تقاضا با چالش‌های اساسی روبه‌رو می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون بحث جدی افزایش قیمت گوشت قرمز است که با تغییر تقاضا روند قیمت‌گذاری آن رشد صعودی به خود می‌گیرد.

تعیین تکلیف وضعیت گوشت قرمز

نماینده اراک و کمیجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر تولید داخلی جوابگوی نیاز داخل کشور نیست، دولت باید با جلسه با ستاد تنظیم بازار موضوع قیمت گوشت را حل و فصل کرده و برای خرید مردم در شب‌های پایانی سال راه حل پیدا کند.

رجایی تصریح کرد: سرعت تنظیم بازار گوشت مسئله مهمی است که باید وزارت جهاد کشاورزی با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت برای تنظیم بازار آن هرچه سریع‌تر تعیین تکلیف کنند.

 

خبر مرتبط :

نظر شما
ادامه