کد خبر: ۸۳۱۱

حکیم مهر -  سایت سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران درباره استعفای دکتر جمشید رزم یار از شورای مرکزی و نامزدی ریاست این سازمان سکوت پیشه کرده است.

این در حالی است که سایت این سازمان اخیراً اخباری نظیر جن، سکه و ارز و توهین به علی دایی در یک تئاتر را منتشر کرده ولی از انتشار خبرهای مرتبط با این سازمان نظیر علت رکود فعالیت صندوق تعاون و رفاه و یا استعفای یک عضو شورای مرکزی پرهیز نموده است.

گفتنی است پیش از این دلاوری خبرنگار مشهور صدا و سیما با حضور در سازمان نظام دامپزشکی گفته بود : آرزوی من این است که روزی اطراف هر سازمان یا نهادی دیواری شیشه‌ای باشد که مردم به راحتی درون آن را ببینند و به خدمتگزاران خود با چشم اعتماد نگاه کنند.

تهیه کننده و مجری بسته خبری "صرفاً جهت اطلاع" سیما همچنین با اشاره به انتشار گزینشی اخبار خاطرنشان کرده بود : بسیاری از نهادها و سازمان‌ها به عنوان مثال نظام دامپزشکی خود را در پوسته‌ای از ترس و نگرانی پنهان کرده و بی‌هدف در زمین اطلاع رسانی بازی می‌کنند و درنتیجه به انباری از خبر تبدیل می‌شوند که جرات بیان آن را ندارند و همین سبب می‌شود که اطراف آنان هاله‌ای از شایعه و ابهام ایجاد شود.

دکتر سید محمد آقامیری که هم اینک سازمان نظام دامپزشکی را اداره می کند هم مرداد ماه سالجاری ابراز امیدواری کرده بود : در آینده نزدیک خبرنگاران سازمان نظام دامپزشکی، پاسخ‎های متقن درباره مسائل دامپزشکی را از مسئولان بخواهند و با اطلاع رسانی تخصصی علاوه بر نشان دادن جایگاه واقعی این رشته، حقوق مسلم مردم و جامعه را در این زمینه محقق کنند.

 

خبر مرتبط :

نظر شما
ادامه