کد خبر: ۸۳۹۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر - اولین دوره مسابقات فرهنگی ورزشی جانبازان و ایثارگران وزارت جهادکشاورزی با برتری تیم فوتسال ایثارگران سازمان دامپزشکی آغاز شد.

در دیدار افتتاحیه این دوره از مسابقات، تیم فوتسال ایثارگران سازمان دامپزشکی موفق شد با نتیجه قاطع سه بر صفر مقابل تیم علوم تحقیقات به برتری دست یابد.

گل‎های این بازی توسط هاشمی، نعمت اللهی و فریبرز علمی به ثمر رسید.

اعضای تیم فوتسال ایثارگران سازمان دامپزشکی را مسعود سواری، علی هاشمی، حسین ملاییان، محمدرضا نعمت اللهی، فریبرز علمی، منصوری، عباس کریمی، ناصر فروتن، براتعلی چوپانی تشکیل می‎دادند و مربی‎گری این تیم هم به عهده داود غلام زاده بود.

سرپرستی این تیم را هاشم اردستانی به عهده داشت.

در ابتدای مراسم افتتاحیه رئیس هیأت ورزشی ایثارگران، جانبازان و معلولین وزارت جهاد کشاورزی در سخنانی در خصوص اهمیت و جایگاه ویژه جانبازان و فرزندان شهدا و حضور آنان در عرصه‎های مختلف ورزشی تأکید نمود.

مهندس صدرالسادات ضمن قدردانی از مدیرکل ایثارگران وزارت جهاد کشاورزی بابت حمایت از این قشر زحمت کش و فداکار به اقداماتی که در آینده برای رشته های ورزشی علی‌الخصوص جانبازان و فرزندان شهدا انجام خواهد شد اشاره و اعلام کرد : نفرات برتر این دوره از مسابقات به هزینه وزارت جهاد کشاورزی به زیارت کربلای معلی مشرف می شوند.

گفتنی است این دوره از مسابقات در رشته های فوتسال، تنیس روی میز، تیراندازی و شنا در مجموعه فرهنگی ورزشی زیتون وزارت جهادکشاورزی و با حضور معاونت توسعه و منابع انسانی ،مهندس پالیزگر،حسین زارع ،هدایت الله نواب و دیگر مسئولین این وزارتخانه آغاز شد.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
عارف شیرویی
|
-
|
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۳
0
0
فوتبالیست اشتباهاست. فوتسالیست صحیح است.
نظر شما
ادامه