کد خبر: ۸۴۰۲
تعداد نظرات: ۴ نظر
محمود احمدی‌نژاد از بخشهای مختلف مراحل تحقیقات و تولید واکسن تب برفکی و واکسن‌های ویروسی طیور و همچنین خط تولید انبوه واکسن گامبورو که واکسنی برای طیور است، بازدید کرد / بخش‎های مختلف خبری و پربیننده صدا و سیما هم همزمان با افتتاح خط تولید این واکسن به دلیل حضور رئیس جمهور در مؤسسه رازی به پوشش این رویداد پرداختند...

حکیم مهر - رییس‌جمهور کشورمان در سفر یک روزه خود به استان البرز با حضور در موسسه تحقیقات واکسن و سرم‌سازی رازی، ضمن بازدید از بخشهای مختلف این مؤسسه، خط تولید انبوه واکسن گامبورو را افتتاح کرد.

محمود احمدی‌نژاد از بخشهای مختلف مراحل تحقیقات و تولید واکسن تب برفکی و واکسن‌های ویروسی طیور و همچنین خط تولید انبوه واکسن گامبورو که واکسنی برای طیور است، بازدید کرد.

در این مراسم نیکزاد وزیر مسکن و شهرسازی، خلیلیان وزیرجهاد کشاورزی و سلطان‌خواه، معاون علمی و فناوری رییس‌جمهور، دستور و مطلبی رئیس فعلی و اسبق سازمان دامپزشکی کشور و تعدادی دیگر از مقامات استانی حضور داشتند.

گفتنی است در حالی که در مراسم افتتاح پروژه‎های مختلف مربوط به دستاوردهای انرژی هسته‎ای، رئیس جمهور و دولتمردان با روپوش و بعضاً کلاه مخصوص حاضر می‎شوند اما در این بازدید دکتر قدکچی، رئیس مؤسسه رازی و بازدیدکنندگان نشانی از لباس ویژه بهداشتی نداشتند و در مواردی به فاصله اندک با خط تولید واکسن به بازدید پرداختند!

(دکتر قدکچی - رئیس مؤسسه رازی)

بخش‎های مختلف خبری و پربیننده صدا و سیما هم همزمان با افتتاح خط تولید این واکسن به دلیل حضور رئیس جمهور در مؤسسه رازی به پوشش این رویداد پرداختند.

تصاویری از بخش خبری نیمروزی شبکه یک سیما

 

 

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دانش آموخته دامپزشکی
|
-
|
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
0
0
ذکر جملات ذیل بسیار قابل تعمق می باشد گفتنی است در حالی که در مراسم افتتاح پروژه‎های مختلف مربوط به دستاوردهای انرژی هسته‎ای، رئیس جمهور و دولتمردان با روپوش و بعضاً کلاه مخصوص حاضر می‎شوند اما در این بازدید دکتر قدکچی، رئیس مؤسسه رازی و بازدیدکنندگان نشانی از لباس ویژه بهداشتی نداشتند و در مواردی به فاصله اندک با خط تولید واکسن به بازدید پرداختند! متاسفانه آنقدر به فکر حواشی خبری انعکاس یک رویداد می باشیم که از اصل فرو می افتیم.این ظریف هم در این راستا قابل توجیه می باشد.GMP و غیره شعاری بیش نبوده .مثل همیشه شوی بیش نیست.
دکتر آراسب دباغ مقدم
|
-
|
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
0
0
اصول اولیه جی.ام.پی حکم می کند که بازدیدکنندگان تمام شرایط بهداشتی را رعایت کنند. فکر می کنم مسولان موسسه رازی اینقدر از این بازدید ذوق زده بوده اند که اصول اولیه بهداشت را هم فراموش کرده اند. وقتی رئیس موسسه خودش با کت و شلوار در کنار خط است، از سایرین چه توقعی می توان داشت؟؟!!
شاید هم تولید واکسن فقط برای همان چند دقیقه بوده و قرار نیست ادامه داشته باشد!! آنوقت این شکل از حضور در بالای خط تولید حتما توجیه دارد. مثل خط واکسن هپاتیت ب انستیتو پاستور ایران که فقط چند دقیقه برای گزارش خبری تولید داشت و با رفتن مسولان و خبرنگاران، خط تولید هم خاموش شد. یکی هم نیست که سوال کند پس چرا یک ویال از آن واکسن های هپاتیت ب تولیدی انستیتو پاستور در بازار واکسن کشور وجود ندارد؟
کاردان دامپزشکی بیکار
|
-
|
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
0
0
با سلام در اثر پیگیری و مدیریت بالای مدیران دامپزشکی استان ....... کارخانه تولید واکسن تب برفکی واقع در شهرستان ..... با مراسم خاص ودر جلو دوربین افتتاح و ساعتی بعد تعطیل شد در حالیکه تعداد زیادی از جوانان بیکار که دارای تخصص دامپزشکی بودند چشم انتظار کار در انجا بودند منهم تصدیق میکنم که این افتتاحها برای دوربین است و بس در عکسها هم ملاحظه میفرمایید که ریاست محترم سازمان دامپزشکی اکثرا در عقب عقبها هستند ..........
دانشجو
|
-
|
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۳
0
0
با سلام و تبریک شرکت مردم در انتخابات به اطلاع میرساند که اگر پوشیدن روپوش لازم است چرا فقط دونفر پوشیده اند واگر لازم نیست چرا این دونفر پوشیده اند
نظر شما
ادامه