کد خبر: ۸۴۱۱

حکیم مهر - دو موافقتنامه و یک قرارداد طرح کلان ملی فناوری بین معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری و وزارت جهاد کشاورزی، در محل موسسه واکسن و سرم‌سازی رازی به امضا رسید.

بر اساس موافقتنامه طرح کلان ملی فناوری «دستیابی به دانش فنی طراحی و ساخت تجهیزات، ماشین‌آلات و صنایع پیشرفته کشاورزی مورد نیاز کشور» که به امضای دکتر سلطان‌خواه، معاون علمی و فناوری رییس جمهور و دکتر خلیلیان، وزیر جهاد کشاورزی رسید، اقدامات لازم برای فراهم کردن مقدمات قانونی و اخذ تاییدیه‌ها و مجوزهای لازم جهت تولید انبوه ماشین‌آلات و تجهیزات کشاورزی مورد نیاز کشور انجام خواهد شد.

در مراسمی که در حاشیه راه‌اندازی خط تولید انبوه واکسن ایرانی طیور به نام «گامبورو» در موسسه واکسن و سرم‌سازی رازی برگزار شد، همچنین موافقت‌نامه طرح کلان ملی فناوری «دستیابی به دانش فنی تولید لاین‌های دام، طیور و آبزیان» به امضای طرفین رسید.

«انتقال دانش فنی تولید انبوه میگوی عاری از بیماری خاص در کشور و قطع وابستگی به محصولات خارجی» نیز دیگر طرح کلان ملی فناوری بود که به امضای دکتر آقامیری، معاون فناوری و نوآوری معاونت علمی ریاست جمهوری و دکتر پرهمت، معاون وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج جهاد کشاورزی رسید.

 

خبر مرتبط :

نظر شما
ادامه