کد خبر: ۸۴۲۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
در پی انتخاب دکتر منادی سفیدان و دکتر علی ایرانپور به نمایندگی نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، شورای سیاستگذاری حکیم مهر این موفقیت را به عموم دامپزشکان و دو نامزد موفق در انتخابات تبریک گفت / دکتر عباسعلی مطلبی مشاور راهبردی حکیم مهر هم در پیامی جداگانه انتخاب دکتر منادی سفیدان و دکتر ایرانپور را به نمایندگی مجلس شورای اسلامی تبریک گفت...

حکیم مهر -  شورای سیاستگذاری و مشاورین حکیم مهر در پیام‎های جداگانه انتخاب دو دامپزشک به نمایندگی مجلس شورای اسلامی را تبریک گفتند.

در پی انتخاب دکتر منادی سفیدان و دکتر علی ایرانپور به نمایندگی نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، شورای سیاستگذاری حکیم مهر این موفقیت را به عموم دامپزشکان و دو نامزد موفق در انتخابات تبریک گفت.

در پیام تبریک شورای سیاستگذاری حکیم مهر برای دامپزشکان نماینده مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری شده است تا نمایندگان دامپزشک در ایفای وظایف نمایندگی خود و خدمت به مردم عزیز ایران و صنف شریف دامپزشکی موفق باشند.

همچنین دکتر عباسعلی مطلبی مشاور راهبردی حکیم مهر هم در پیامی جداگانه انتخاب دکتر منادی سفیدان و دکتر ایرانپور را به نمایندگی مجلس شورای اسلامی تبریک گفت.

بجز مدیرمسئول حکیم مهر، دکتر آراسب دباغ مقدم (مشاور عالی) و دکتر احمد مجیدی نسب (مشاور امور استان‎ها) دو عضو دیگر شورای سیاستگذاری حکیم مهر هستند.

پیش از این هم دکتر محمد لطفی‌زاده در تماس تلفنی با دکتر ایرانپور موفقیت وی را در کسب اعتماد مردم حوزه انتخابیه مبارکه از استان اصفهان به این دامپزشک جوان تبریک گفته بود.

مدیرمسئول حکیم مهر در پیامی خطاب به دکتر منادی سفیدان (نماینده تبریز ، آذر شهر و اسکو) نیز برای وی آرزوی موفقیت روز افزون و ابراز امیدواری کرده بود دکتر منادی در دوره نهم بیش از گذشته به مسائل صنفی که تحصیلات دکتری عمومی و تخصصی خود را مدیون آن است اهتمام ورزد.

گفتنی است دکتر منادی سفیدان که تنها نماینده مجلس هشتم بود در رقابتی نزدیک موفق شد در دور نخست همراه با دو نماینده دیگر از حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو به مجلس نهم راه یابد.

دکتر علی ایرانپور، دیگر نماینده دامپزشک مجلس نهم و متولد 1358 است که اعتماد مردم حوزه انتخابیه مبارکه در استان اصفهان را به خود جلب کرد و به جای نماینده قبلی این حوزه در مجلس هشتم یک کرسی از بهارستان را به نام خود ثبت نمود.

 

خبر مرتبط :

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۵
0
0
........ میشه یک پست کوچیک هم برای من دست و پا کنی{د} ؟!!!!!!!
نظر شما
ادامه