کد خبر: ۸۴۷۹
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر - پانزدهمین شماره فصلنامه علمی ، خبری ، آموزشی نظام دامپزشکی استان  اصفهان منتشر شد.

رابط خبری نظام دامپزشکی اصفهان با اعلام این مطلب گفت : مقالاتی با عناوین  " انواع مسمومیت های شیمیائی و غذائی در سگ " و " بررسی تجربه همزمانی واکسیناسیون علیه بیماری نیوکاسل و برونشیت عفونی و اثر آن بر تیتر حاصل از واکسن نیوکاسل در جوجه های گوشتی " و همچنین  مطالبی درباره ماهی قرمز ،  گزارش مواردی از ورم پستان در گاوداری های اصفهان ، مصاحبه و تازه های دامپزشکی از جمله مطالب منتشر شده در شماره فصل زمستان فصلنامه علمی ، خبری و آموزشی نظام دامپزشکی استان اصفهان است.

دکتر رحمانی اضافه کرد : پانزدهمین  فصلنامه علمی ، خبری و آموزشی نظام دامپزشکی استان اصفهان در شمارگان حدود هزار و پانصد نسخه منتشر شده است که برای اعضای فعال نظام دامپزشکی استان اصفهان به صورت رایگان ارسال خواهد شد.

این در حالی است که ماهنامه سازمان نظام دامپزشکی به رغم افزایش حق عضویت‎ها رایگان ارسال نمی‎شود و به فروش می‎رسد!

سخن سردبیر این فصلنامه به قلم دکتر حمید اخوان فر رئیس شورای نظام دامپزشکی اصفهان با عنوان " یکسال گذشت " به شرح زیر است :

 پس از گذشت یک سال از برگزاری مجمع عمومی سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران در تاریخ 28 بهمن ماه 89 و انتخاب چهارمین شورای مرکزی نظام دامپزشکی کشور هنوز انتخاب رئیس سازمان نظام دامپزشکی در هاله ای از ابهام قرار دارد.

طبق ماده 7 قانون سازمان نظام دامپزشکی رئیس سازمان که مسئولیت اجرای مصوبات شورای مرکزی و نمایندگی سازمان در مراجع ملی و بین المللی را برعهده دارد از بین سه نفر از اعضای شورای مرکزی که بیشترین رای را کسب کنند، توسط وزیر جهاد کشاورزی برای صدور حکم به رئیس جمهور معرفی می شود .

تبصره 1 – در صورتی که رئیس جمهور افراد انتخابی شورای مرکزی را برای ریاست سازمان مناسب تشخیص ندهد، شورای مرکزی موظف است حداکثر ظرف دوهفته افراد دیگری را انتخاب و معرفی کند.

قانون کاملاً گویا است هیچگونه ابهامی در آن وجود ندارد. آیا شورای مرکزی مرتکب قصور شده و سه نفر را انتخاب و معرفی نکرده است ؟

آیا شورا معرفی کرده ولی وزیر محترم به رئیس جمهور معرفی نکرده است؟ آیا ریاست محترم جمهور با این افراد مخالفت کرده است ؟ آیا ..... ؟

به راستی در دامپزشکی کشور چه می گذرد؟ آخر و عاقبت این قانون گریزی ها چیست ؟ چه فرد یا افرادی مقصرند؟

دود این قضایا به چشم چه کسانی می رود ؟

این اوضاع مرا به یاد داشتان پیرمردی می اندازد که بار شیشه ای در خورجین داشت گزمه ای با گرز به آن ضربه‌ای زد و پرسید . بار تو چیست؟ جواب شنید اگر ضربه ای دیگر بزنی هیچ آیا دامپزشکی کشور طاقت این ضربه ها را دارد؟


خبر مرتبط :

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محسن
|
-
|
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۳
0
0
سلام
ببری مال مسلمان وچو مالت ببرند
بانگ وفریاد برآری که مسلمانی نیست
تادیروز که ..........شماسکوت کرده بودید حالا چه شده که .......
نظر شما
ادامه