کد خبر: ۸۵۰۹
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر - کتاب جنین شناسی دامپزشکی اثر دکتررضارنجبر و دکتر حسن مروتی اعضای هیات علمی دانشکده دامپزشکی دانشگاه شهید چمران اهواز به عنوان کتاب شایسته تقدیر سال 1390 ، زمستان امسال در جشنواره بیست و نهم کتاب سال جمهوری اسلامی ایران شناخته شد.

در مراسمی که نیمه دوم اسفند ماه سالجاری با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، از میان 26 هزار جلد کتاب چاپ شده در سال جاری که مورد ارزیابی و داوری قرار گرفته اند در حوزه های دین،‌علوم اجتماعی،‌زبان، علوم کاربردی ، پزشکی و دامپزشکی، کشاورزی، ادبیات،‌تاریخ و جغرافیا و بخش ویژه قرآن کریم به عنوان کتاب سال تقدیر به عمل آمد.

 در این مراسم کتاب جنین شناسی دامپزشکی ترجمه دکتر رضا رنجبرودکترحسن مروتی اعضای هیات علمی دانشکده دامپزشکی نیز به عنوان کتاب شایسته تقدیر سال 1390 معرفی شد. این کتاب از میان کتب منتخب و داوری شده در دو مرحله کمیته علمی کتاب سال در میان 40 کتاب برتر حوزه های مختلف قرار گرفت که در نهایت به عنوان کتاب شایسته تقدیر در حوزه علوم کاربردی شناخته شد.

گفتنی است دکتر حسن مروتی دانشیار و متخصص بافت شناسی دانشکده دامپزشکی دانشگاه شهید چمران اهواز و رئیس این دانشگاه است و به تازگی از سوی استانداری خوزستان ضمن معرفی به عنوان مدیر برتر سال 1390، موفق به دریافت لوح تقدیر از معاون وزیر علوم و همچنین استاندار خوزستان به دلیل پیگیری در اجرای مصوبات کارگروه پژوهش و فناوری استان در سال 1390 هم شده است.

پیش از این کتاب انگل شناسی دامپزشکی نوشته دکتر سید حسن حسینی و کتاب بیماریهای دستگاه گوارش دامهای مزرعه و تک سمی نوشته رادوستیتس که توسط دکتر محمد طلوعی ترجمه شده است در کنار کتاب جنین شناسی دامپزشکی به عنوان اثر شایسته تقدیر در گروه دامپزشکی معرفی شده بودند.

همچنین کتاب فرهنگ جامع همه گیر شناسی (اپیدمیولوژی) نوشته دکتر کیومرث ناصری، دامپزشک متخصص و پیشکسوت نیز عنوان اثر برگزیده کتاب سال را از آن خود کرده است.

 

خبر مرتبط :

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
م.ت.ز
|
-
|
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۳
1
0
سلام اگر اشتباه نکنم، دکتر مروتی مدیر برتر(استان)شناخته شدند.
ناشناس
|
-
|
۰۶:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
0
0
سلام ...با مراجعه به این آدرس http://vetonline.ir/post/2215
یک گزارش کامل از مراسم کتاب سال با این عنوان مشاهده می نمایید:
یک دامپزشک در لیست برگزیدگان و سه دامپزشک در لیست شایسته تقدیر کتاب سال
نظر شما
ادامه