کد خبر: ۸۵۴۳
تعداد نظرات: ۴ نظر

حکیم مهر - یک شخصیت طنز در مجموعه نوروزی شبکه سه سیما بر اساس فیلنامه خشایار الوند دامپزشک انتخاب شده است.

در مجموعه تلویزیونی دست بالای دست، یکی از شخصیت‎های اصلی دامپزشک است و دیالوگ‎هایی با زمینه طنز در این باره از زبان وی و سایر بازیگران این مجموعه بیان شده است.

 

(نفر وسط - رضا فیض نوروزی در نقش دامپزشک)

'دست بالای دست' داستان پسر فقیری است که عاشق دختر پولداری شده و با کمک های گوناگون سعی می کند خود را پولدار نشان بدهد که بتواند دختر را به چنگ آورد، از طرفی پدر دختر دچار مشکلات مالی و کاری زیادی شده و قصد مهاجرت دارد اما پسر با کمک های گوناگون در نهایت دختر را عقد می کند و وکالت کاری از پدر زن می گیرد؛ پدر زن از کشور خارج می شود و پسر با مشکلات تنها می ماند.

مجموعه تلویزیونی 'دست بالای دست' به کارگردانی محسن یوسفی و تهیه کنندگی مجید مولایی به عنوان مجموعه نوروزی شبکه سه سیما در ایام نوروز 91 هر شب ساعت 23 از این شبکه پخش می شود. 

پیش از این در کنار طرح مناسب و علمی مباحث دامپزشکی در برنامه‏های علمی و گفتگو محور، سابقه پرداخت نامناسب و بعضاً توهین آمیز به حرفه دامپزشکی در صدا و سیما و شبکه نمایش خانگی وجود داشته است.

 

خبر مرتبط :

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دامپزشک
|
-
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۹
0
0
در سال 83، کارگردان برجسته تلویزیون ایران، جناب آقای سیروس مقدم، در سریال مزرعه کوچک، با احترام فراوان به حیطه دامپزشکی پرداخته بودند. مطمئنا این مدت شناخت مردم از این حوزه بسیار بیشتر شده، ولی گویا امروزه فیلمنامه نویسان فقط برای فیلم های کمدی یا طنزهای شبانه یادی از این رشته مظلوم می کنند. با دیدن تیزر ها و آنونس های سریال و تیپ مشخص رضا فیض نوروزی در کارنامه بازیگری ایشان، مطمئنا نباید انتظار زیادی از این سریال داشت و به احتمال فراوان این رشته ناشناخته و مظلوم شاید، آن هم شاید سبب نشستن لبخند بر لبان مردم ایران شود، که آن هم در این روزگار غنیمتی است
م.ت.ز
|
-
|
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۹
0
0
خدمت دیگری از حرفه دامپزشکی!!!
دانشجوی دامپزشکی
|
-
|
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۵
0
0
سلام! امشب این قسمت را نشون داد، اصلا هم توهین به دامپزشک و دامپزشکی نبود! رضا فیض نوروزی به دروغ خودش را دامپزشک جا زد و بعد هم همه کلی تحویلش گرفتند! این که بد و توهین آمیز نیست!
حسین
|
-
|
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۰
0
0
با سلام و احترام / ضمن تشکر از بازدید شما پاسخ به ایمیلتان ارسال شده است. حکیم مهر

سلام .....بنده دامدار هستم دنبال یک کتاب یا نرم افزاری هستم که داروهای دامی ومخصوصا گاوی را توضیح ومورد استفاده آنها در آن باشد لطفا راهنمایی فرمائید.منتظر جواب شما در ایمیل خود هستم.باتشکر
نظر شما
ادامه