کد خبر: ۸۵۵۰
تعداد نظرات: ۴ نظر

حکیم مهر - ایستگاه سلامت و دامپزشکی بوشهر همزمان با نخستین ساعات سال نو با حضور رئیس سازمان دامپزشکی افتتاح شد.


مسئول روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان بوشهر در حاشیه این مراسم اظهار داشت: در جریان سفر رئیس سازمان دامپزشکی کشور به استان بوشهر یکی از برنامه‌های ایشان افتتاح ایستگاه سلامت و دامپزشکی بود که انجام شد.

عبدالرضا کللی‌فرد افزود: در این ایستگاه علاوه بر نمایش ابزار و وسایل دامپزشکی مجموعه‌ای از پوسترها، بروشورها و اطلاعیه‌های علمی و آموزشی در ارتباط با بیماری‌های مشترک بین انسان و دام و بهداشت مواد غذایی در اختیار مهمانان نوروزی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در این ایستگاه علاوه بر ارائه مسائل علمی و آموزشی، پذیرایی و اهدا کلاه به مهمانان نوروزی نیز در دستور کار قرار داشت که با استقبال ویژه مسافران نوروزی روبه‌رو شد.

 تبلیغ دامپزشکی توسط دکتر دستور

مسئول روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان بوشهر بیان کرد: رئیس سازمان دامپزشکی کشور همچنین از گمرک بوشهر بازدید و از نحوه صادرات و واردات دام به کشور از نزدیک دیدن کرد.

کللی‌فرد اضافه کرد: بازدید از اسکله‌های صیادی و تیم‌های نظارت بهداشتی در بوشهر از دیگر برنامه‌های رئیس سازمان دامپزشکی کشور بود.

وی گفت:  دکتر سید محسن دستور در حاشیه سفر به استان بوشهر به شهرستان‌های کنگان، دیر و جم هم سفر می کند و از شبکه‌های دامپزشکی شهرستان‌ها بازدید می نماید.

 

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دانش آموخته دامپزشکی
|
-
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۴
0
0
بهترین تبلیغ عملکرد دامپزشکی با کنترل ضایعات دامی ، فراهم کردن بستر بهداشتی برای تولید ملی ، حمایت از کار وسرمایه ی ایرانی است. تاکی باید اصل هنر دامپزشک ودامپزشکی در سایه کارهای فانتزی قرار گیرد.تاکی باید تولید ملی فدای واردات لجام گسیخته از هند وبرزیل ، استرالیا و.....غیره قرارگیرد و دغدغه دامپزشکی مطب خیابان ....... تهران ، Pet shop ، آرایش ومانیکور کردن حیوان خانگی شود که شاید یک هزارم جمعیت کشور نباشند.سازمان ، نظام و...گزارش دهند چقدر توانسته اند تولید ملی راحمایت و از واردات اهم از دام زنده و فراورده های آن جلوگیری کنند چرا این بخش از خدمات دامپزشکی رنگ باخته است وبیشتر زست های دیگر جون عکس گرفتن با وزیر بهداشت و نظازت بر عرضه ماهی قرمز ، عرضه تخم مرغ و.....اهمیت یافته است. در این کشور در معرض تهدید بیگانه کجای معادله قرار گرفته ایم. واسطه خرید و واردات هستیم یا یاور تولید کننده. امروزدامپزشکی در جمهوری اسلامی ایران چه رسالتی دارد؟
دامپزشك
|
-
|
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۸
0
0
همكار عزيز، دانش آموخته دامپزشكي

شما فكر مي كنيد در كجا زندگي مي كنيد كه اينگونه خطابه نوشته ايد؟!! با شعار كه كار درست نمي شود.

مي دانيد كه چند نفر دامپزشك به خاطر 200 هزار تومان كار مي كنند؟ ميدانيد خانم هاي دامپزشك به خاطر داشتن شغل به چه خفتي تن مي دهند؟
مهران
|
-
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
0
0
اره میدونیم.تقصیر کیه؟
خودمون.از بس کوته بین هستیم.زیر اب همدیگه رو میزنیم جای این که با هم متحد باشیم.باید ابتدا اخلاق کاری رویاد بگیریم..
جای اینکه بشینید انتقاد الکی کنید یه کار مفید انجام بدید.از خودمون شروع کنیم
عظيم
|
-
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
0
0
با سلام
چه ايرادي دارد رئيس سازمان دامپزشكي فعاليت ها ورسالت سازمان متبوع خويش را تبليغ كند؟
اتفاقا سازمان دامپزشكي و كاركنان آن زحمت كش ترين ارگان جمهوري اسلامي ايران هستند وگمنام اند و تبليغ عملكرد آنان ضرورتي اجتناب ناپذير است ديگران هم بايد از رياست محترم سازمان دامپزشكي ياد بگيرند و كار دامپزشكي را تبليغ كنند تا به اجتماعي سالم تر دست پيدا كنيم .
نظر شما
ادامه