کد خبر: ۸۵۶۴
تعداد نظرات: ۹۶ نظر
مرغ‎‎هایی که امروز هستند، غده سرطانی انسانی هستند. ما مدارک مستند داریم که ژنش را گرفته‎اند با ژن خوک و با ژن مرغ محلی ترکیب کرده‎اند که مراجع ما نتوانند بگویند حرام است. این شده مرغ. حالا می‎گویند ما به شما مرغ طبیعی می‎دهیم. بفرمایید این را بهش می‎گویند طبیعی. مردم را قانع می‎کنند به این‎‎ها و می‎آییم و توضیح می‎دهیم می‎گوییم که نه آقا این ارگانیک نیست...

حکیم مهر -  یک فعال مشهور حوزه طب سنتی مدعی شد مرغ های بازار غده سرطانی انسان هستند.

دکتر حسین روازاده در جریان یک گفتگو و در پاسخ به سوالی درباره محصولات ارگانیک گفته است :

" ما خبر نداریم که ارگانیک به معنای «طبیعی» هست یا نه؟ اما برای ما طبیعی ترجمه کرده‎اند. طبیعی به زبان انگلیسی می‎شود نچرال (natural).

خب این مرغی را که الان شما در بازار می‎بینید این حالت برزخ تغذیه است. قبلش مرغ و خروس و غاز و اردک طبیعی بوده. همان نچرال. شما این را آورده‎اید تبدیل کرده‎اید به یک ژن، ژن هم سرطانی بوده. مرغ‎‎هایی که امروز هست، غده سرطانی انسانی است. ما مدارک مستند داریم که ژنش را گرفته‎اند با ژن خوک و با ژن مرغ محلی ترکیب کرده‎اند که مراجع ما نتوانند بگویند حرام است. این شده مرغ. حالا می‎گویند ما به شما مرغ طبیعی می‎دهیم. بفرمایید این را بهش می‎گویند طبیعی. مردم را قانع می‎کنند به این‎‎ها و می‎آییم و توضیح می‎دهیم می‎گوییم که نه آقا این ارگانیک نیست. این حالت برزخ است. ما را اول برده‎اند در یک دوران برزخی بعد از برزخ برده‎اند در جهنم، بعد از جهنم ما قانع شدیم، که برگردیم به برزخ. بعد می‎گویند وضع مرغ‎تان یادتان است که چه وضعی بود. آبله‎مرغان یادتان است. کچلی‎‎ها یادتان است. با یک آپاندیس می‎مردند یادتان است. خب این‎‎ها همه‎اش برای دوران برزخ است و هیچ ربطی به دوران شکوفایی ما ندارد."

پیش از این هم یک متخصص تغذیه مدعی شده بود 20 درصد مرغ ها قبل از ذبح می میرند.

متن کامل گفتگوی پنجره با دکتر حسین روازاده که در سایت مشرق منتشر شده بدین شرح است :

اگر شما بخواهید طب اسلامی را به‎طور خلاصه معرفی کنید، چه تعریفی ارائه می‎دهید؟
طب در مجموع به هرچیزی که بتواند در راستای سلامتی انسان مؤثر باشد، چه در درمان جسم و چه در درمان روح، گفته می‎شود که همگی توسط پروردگار تبارک و تعالی در طول قرون گذشته هدایت شده، گرچه به نام دانشمندان متفاوت ثبت باشد. در یک جمله ساده طب را در مجموع متعلق به پروردگار تبارک و تعالی می‎دانم و در زمان صدر اسلام هم چون تجمیعی از تمام علوم و ادیان شد، طب هم در این راستا مانند علم نجوم و علم‎‎های دیگر اسم اسلامی بر آن نهاده شد. البته در رابطه با علوم دیگر می‎شود شکل‎‎های دیگری هم مطرح کرد، اما در مورد طب ادله‎‎ای وجود دارد که انسان نمی‎تواند به هیچ‎وجه ادعا کند که می‎تواند علم طب را خودش ابداع و اجرا کند و بدون غلط، نتیجه خوبی بگیرد. در مجموع علم را آن‎چیزی می‎دانم که در جهت اهداف عالی بشر حرکت کند، اما در مورد علم طب نظرم بر این است که این علم فقط اگر الهی باشد در جهت اهداف عالی بشر حرکت می‎کند، در غیر این‎صورت حرکت نخواهد کرد. 
پس آیا این درست است که اصل علم طب قدیم از الهامهای وحیانی سرچشمه گرفته است؟
تا آن‎جایی که من به‎عنوان یک محقق، تحقیق کردم، هر چیزی که در حال حاضر در دنیا به‎عنوان علم نامیده می‎شود و مفید برای جامعه بشری در زمینه سلامتی روح و روان و جسم فرد است، هیچ‎کدام متعلق به علم غیرخدایی نیست و غیر از این هرچیزی که امروزه به‎عنوان طب امروز مطرح است قطعا برای بشر مضر است. به‎عنوان مثال دانشمندی به‎نام «ویلیام هاروِی» عنوان کرده که گردش کوچک خون را کشف کرده. خب به نام خودش هم ثبت کرده و برخی از کسانی‎که از طب نوین به‎شدت حمایت می‎کنند، به‎عنوان افتخار از این یاد می‎کنند یا فیزیولوژیست‎‎ها روی این موضوع خیلی مانور می‎دهند. دانشجویی مصری در تحقیقاتی که داشته، مشخص کرده که این متعلق به یک دانشمند مسلمان به‎عنوان «قَرَشی» است که ایشان هم به نوبه خود از دانشمندان ایرانی درس گرفته.
هرجا که بررسی می‎کنیم می‎بینیم که تماما این‎‎ها طریق بیان‎شان این است که از خودشان چیزی نداشتند و از جای دیگری الهام گرفته‎اند یا به هر حال علمی است خدایی؛ ولو گرچه‎کسی بیاید و این علم را به دیگری منتسب کند. یا زکریای رازی هر چیزی که عنوان می‎کند، از علومی که از گذشته به‎دست آورده یا در زمان صدر اسلام به‎دست آمده یا خودش شخصا روی آن کار کرده، از کلام او مشخص است که مطالب را متعلق به خودش نمی‎داند. حرکت‎‎هایی که این اشخاص در آن زمان انجام داده‎اند با علم امروز قابل‎تصور نیست. به‎عنوان مثال از حیرت‎آورترین مسائل در این زمینه این است که این‎‎ها از کجا می‎دانستند فرماندهی بدن که امروزه به آن «دی‎ان‎اِی» می‎گویند خوراک و غذایش به اصطلاح امروزی‎‎ها زینک یا روی است.
جالب توجه این است که آن‎ها می‎دانند برای این‎که به «آر اِن اِی» که زیر نظر این فرمانده پیغامبری می‎کند اگر از طرف فرمانده پیغامی داده شود نیاز به انرژی هست، که برای تأمین این انرژی بدن نیاز به یون مس دارد و یون مس به‎صورت کاتالیزور عمل می‎کند؛ به‎خصوص چرخه‎ای که امروزه در کبد کشف کرده‎اند که در آن‎جا میلیارد‎ها یون مس به‎کار گرفته شده است. برای این‎که یک منبع انرژی ساخته شود. همچنین مطالبی را که بوعلی‎سینا در بحث آناتومی گفته وقتی که شما بررسی می‎کنید حیرت‎زده می‎شوید و برای‎تان غیرقابل‎باور است که واقعا این‎‎ها کار بشر بوده است و از میزان تسلط این‎‎ها بر فلزات تعجب می‎کنید. این‎‎ها انرژی هسته‎ای نداشته‎اند که تشخیص بدهند که در بدن انسان فلزات سنگین کجا اثر می‎کند. و الی ماشاءالله مثالهای دیگر. این‎‎ها به‎نظرم علمی اتفاقی نیست.
از بین مباحثی که مطرح فرمودید چند سؤال دیگر قابل‎طرح است. یکی از آن سؤال‎‎ها این است که آیا مبانی معرفت‎شناسی طب اسلامی، چیزی متفاوت از آن مبانی است که امروزه طب مدرن بر اساس آن فعالیت خودش را سازماندهی می‎کند؟
مبانی طب اسلامی بر اساس یک چهارچوب بسیار مشخص و ساده تدوین شده است. طب اسلامی قدرت و عظمتش بیشتر به جهت مبنای مستحکمی است که دارد که این مبنا در قبل از اسلام هم به شکلی ضعیف وجود داشته است. برخی می‎گویند به اسلام ارتباطی ندارد؛ ما هم نمی‎گوییم که حتما به اسلام ارتباط دارد، بلکه می‎گوییم که به خدا ارتباط دارد. این مبانی را خدا بر اساس فهم ما از زمان خلقت بشر و به تناسب کشش و توان فهم ما در اختیار ما قرار داده است و وقتی به اسلام رسیده آن را کامل کرده. اگر ما بگوییم اسلام طب ندارد باید بگوییم که انسان طب نداشته است.
و اگر قرار باشد بگوییم دنیا طب نداشته، معنایش این است که از ابتدای تاریخ تا این یکی دو قرن پیش همه منتظر بودند که انگلیسی‎ها و غربی‎ها طب بیاورند و این منطقی نیست چون انسان از آغاز خلقت به‎دنبال این بوده که مشکلات خودش را حل کند. من همیشه گفته‎ام که اگر 124 هزار پیغمبر 124 هزار نکته گفته باشند، و به هر کدام از ایشان یک نکته از طرف پروردگار الهام شده باشد کار طب تمام است. یعنی طب تکمیل شده است و به کمال خود رسیده است. اگر بخواهیم مقایسه‎ای با طب جدید کنیم باید بگوییم طب جدید - به‎نظر من - پایه‎هایش را بر روی آب نهاده و بسیار لغزنده است به همین جهت هم کسانی‎که این طب را در جهان هدایت می‎کنند آن را بسیار متزلزل دانسته و بسیار دقیق و هدفمند مراقب عدم سقوط آن هستند.
به‎عنوان مثال امکان ندارد هر شب شما در تلویزیون مشاهده نکنید که یک هنرمند یا بازیگر به‎صورتی یک لیوان آب با یک قرص را بخورد و این یعنی اگر شما می‎خواهید رفع مشکل کنید راهش این است که از این قرص و از این یک لیوان آب جدا نشوید. زمانی‎که ما حجامت را بر اساس علاقه شخصی و فرهنگی خودمان شروع کردیم، به محض این‎که این موضوع مطرح شد رادیو‎ها و ماهواره‎‎ها به‎شدت به ما حمله کردند و گفتند که جمهوری اسلامی و روحانیت طب جدید ساخته است با وجود این‎که این موضوع هیچ ارتباطی با روحانیت و طلاب و مراجع نداشت. چون ما اولین استدلالی که در صحبت‎های‎مان می‎آوریم مبانی مستحکم است، اما آن‎‎ها مبانی ندارند. طب باید با ذائقه و روح انسان سازش و همخوانی داشته باشد.
شما وقتی مثلا در یک عطاری واقعی می‎روید بی‎دلیل می‎خواهید آن‎جا بچرخید و از هوای آن‎جا استفاده کنید و تنفس کنید و از آن‎جا لذت ببرید. ولی وقتی وارد یک داروخانه شیمیایی می‎شوید اصلا دوست دارید فرار کنید یعنی می‎خواهید هرچه زودتر دارو را بگیرید و بروید. اما در قدیم جهت معاینه نزد حکیم می‎رفتید و نزد حکیم کسی به هم نمی‎ریزد، بلکه آرامش قلبی پیدا می‎کند؛ چراکه همه مسائل را از منظر معنوی و مادی و علمی در نظر می‎گیرد. 
 شما مطرح کردید مبانی معرفت‎شناسی طب اسلامی متفاوت از معرفت‎شناسی طب مدرن است. سؤالی که این‎جا پیش می‎آید این است که چگونه ممکن است بین دو سیستم طبی که بر اساس مبانی معرفت‎شناسی کاملا متفاوت از هم تولید شده‎اند تلفیق برقرار کرد و سؤال دیگر این است که اگر اعتقاد دارید که تعامل صحیح می‎تواند برقرار شود این تعامل صحیح باید چگونه باشد که تبدیل به التقاط نشود؟
من یک بحثی را قبلا هم در یکی از محافل مهم عرض کردم و آن این‎که ما که انقلاب کرده‎ایم و باید در همه امور انقلاب کنیم. حضرت امام هم نظرش این بود. یکی از انقلاب‎‎های ما انقلاب طب است. اما راه رسیدن به این هدف برای این‎که ما دچار التقاط نشویم این است که حتما باید در کنار خودمان یک نرده‎‎هایی را به‎عنوان حفاظ از هر دو طرف قرار دهیم که از مسیر خارج نشویم. من اسم آن را گذاشته‎ام احیای طب اسلامی. این معنایش چه هست؟ ما اگر بخواهیم موفق شویم. اول باید آن ساختمانی را که خداوند تبارک و تعالی برای ما ساخته بوده و عده‎ای آمدند تخریبش کردند و یک مقدار صدمه‎اش زدند، از پایه و اساس بیاوریم بالا و برسانیم به آن‎جایی که بوده، و بعد از آن دانشمندان ما بر اساس آن پایه و اساس رشد پیدا کنند و تربیت شوند. اما اگر قبل از احیا شدن بنا، کسی بخواهد در این زمینه نظر‎های شخصی اعمال کند انحراف ایجاد می‎شود. این‎طور بگویم اگر یک‎ذره از این طب برداریم و یک‎ذره از آن طب برداریم و داخل همدیگر بگذاریم چیز خوبی به‎دست نمی‎آید. 
 با توجه به مباحثی که ارائه کردید سؤالی که پیش می‎آید این است که با وجود این تفاوت‎‎های مبنایی بین نگاه مدرن و نگاه اسلامی، آیا اساسا سیستم‎‎های نظارتی مدرن با رویکرد‎های امروزی صلاحیت نظارت بر طب سنتی و اسلامی را دارند یا خیر؟ این حرکت کاملا اشتباه است. چون حتی دو کارخانه تولیدی با دو نوع جنس تولیدی متفاوت هم دو متخصص متفاوت می‎خواهد که این‎ها را بررسی کند. چه برسد علم طب را با این گستردگی‎اش یک فردی بخواهد با یک دیدگاه خاص هر دو طب (سنتی و مدرن) را یا مؤاخذه کند یا بررسی کند یا نظر راجع به آن‎ها بدهد. کار اصولی آن است که سیستم‎ها باید از هم جدا باشند و کارشناسان آن‎‎ها هم جدا باشند. مثلا اگر می‎خواهند راجع به عطاری نظر بدهند، باید کارشناس داروهای گیاهی بیاید بالای سر عطاری یا اگر می‎خواهند در مورد داروخانه‎‎های شیمیایی نظر دهند کارشناس داروهای شیمیایی باید برود بالای سر داروخانه‎‎های شیمیایی و آن‎ها را جداگانه بررسی کند. اگر غیر از این باشد یک تداخل و یک تضادی ایجاد می‎شود که آن تضاد برای جامعه مضر است. 
یکی از سؤالاتی که بین علاقه‎مندان جریان طب اسلامی مطرح است این است که چرا فعالان این جریان هنوز به تدوین طرح‎ها و دیدگاه‎‎های خود جهت ارائه به رهبر انقلاب نپرداخته‎اند تا از این طریق از حمایت‎‎های علنی‎تر ایشان برخوردار شوند. مثلا شبیه این کار را برخی از فعالان علمی مؤسسه رویان، انجام داده‎اند و مورد تأیید قرار گرفته‎اند. سؤال این است که چرا در طب اسلامی این رویکرد هنوز به‎وجود نیامده؟
شما وقتی‎که می‎خواهید یک جریانی را راه بیندازید دو شکل دارد. یا ابزارش را در اختیار دارید یا ندارید. مؤسسه رویان هم ابزارش را از قبل داشته، مؤسسه رویان هرچه که هست متعلق به همین طب جدید است و نمونه کار‎های این حرکت در کشور‎های دیگر نیز هست. افرادی که در این زمینه بخواهند تحقیق کنند و این حرکت را راه‎اندازی کنند همه امکاناتش در دنیا هست. شما باید فقط این را جمع‎آوری کنید. ولی آن چیزی که در طب اسلامی مطرح است این است که شما از کشور خودمان که خارج شوید هیچ سیستم حکومتی در دنیا این طب را ندارد و به‎طور عادی نمونه‎اش در دانشگاه‎‎های کشورهای دیگر نیست و هیچ حکومتی به‎طور سیستماتیک حمایت از این جریان نکرده و نمی‎کند. این یک انقلابی است که در ایران شده است.
و حضرت امام در سال 1358 به افرادی که می‎خواستند حرکت‎‎هایی در این زمینه انجام دهند فرمودند الان وقت این‎کار‎ها نیست و عین جمله‎شان در جلد نهم صحیفه نور موجود است که می‎فرمایند: زمانی‎که اساس مملکت برقرار شد شما بروید دنبال طب اسلامی حالا یا به قولی طب سنتی و آن‎‎ها بروند به‎دنبال طب وارداتی. حالا یک حرکتی آغاز شده. الحمد‎لله ‎که شما‎ها هستید و دوستان هستند و تا حدودی آشنا شده‎اند و از طب اسلامی و سنتی صحبت می‎شود. از طب ایرانی و پزشکی ایرانی صحبت و از طب جامع صحبت می‎شود و دوستان زیادی در تلویزیون در این‎باره سخنرانی دارند. خود وزارت بهداشت و درمان در مورد طب سنتی صحبت می‎کند و اساتیدی در دانشگاه و در رسانه‎‎ها صحبت می‎کنند و دانشکده‎‎هایی در این زمینه درست شده است. این‎ها خودش طلیعه پربار برای این جریان است. این‎که اشکالاتی دارد، وارد است. وقتی‎که یک نوزاد به دنیا می‎آید خب مشکلاتی هم دارد و خطا‎هایی هم دارد و خلاف‎‎هایی هم می‎کند. الحمدلله رهبر معظم انقلاب هم بیدار بیدار بیدار است. ما در رشته خودمان داریم می‎گوییم. من با دیگران هم که صحبت کردم دیدم همه دارند همین حرف را می‎زنند بچه‎‎های سینما هم همین چند روز پیش می‎گفتند که واقعا آقا در بحث سینما حرف اول را می‎زند در ایران. این نشان می‎دهد که در رشته‎‎های مختلف الحمدلله رهبری بیدار است. آن‎ وقتی که انقلاب واقعی این جریان صورت بگیرد می‎بینید که چطوری همه با هم یکی می‎شوند و آن‎موقع ما به رهبر عرض میکنیم که بچه‎‎ها و شاگردان شما بی‎کار نبوده‎اند و ببینید که همه در صحنه بوده‎اند ولی صلاح در این بوده که طوری در صحنه باشند که مشهود نباشند.
من این اتحاد را در بین بچه‎‎هایی که در این زمینه‎‎ها دارند کار می‎کنند حس می‎کنم قطعا هم آقا نظرش این نیست که این کار الان بشود. آقا در مورد این زمان دارد صحبت می‎کند. یقین بدانید دو سال دیگر یک صحبت دیگری خواهد بود و پنج سال دیگر یک صحبت دیگری خواهد بود. من کلا این حرکت را مثبت می‎بینم و مطمئن هستم که در آینده‎ای نه چندان دور، مردم هم در سطح گسترده به حمایت این جریان می‎آیند. همان‎طور که تا حدودی می‎بینیم که مردم آشنا شده‎اند. انقلاب و دوست‎داران رهبری یقین بدانند که کارشان نتیجه داده که الان خیلی‎‎ها در این مورد دارند صحبت می‎کنند و از این به بعد هم بیشتر ثمر خواهد داد و به بار می‎نشیند. به قول یکی از دوستان، انقلاب 57 این طب در حال نزدیک شدن و وقوع است. 
آقای دکتر امروز صحبت‎‎هایی از برخی فعالان جریان طب سنتی کشور در رویکرد به این طب شنیده می‎شود که مورد سؤال است. به‎عنوان نمونه مطرح می‎شود که طب سنتی صلاحیت ورود به تمام حیطه‎‎های پزشکی را ندارد از این‎رو این طب را طب مکمل می‎نامند. یعنی طبی که فقط می‎تواند برخی ابعاد طب رایج را تکامل بخشد. آیا چنین رویکردی را درست می‎دانید؟
ما سؤال‎‎هایی در همین مورد می‎کنیم، مثلا وسایل و ابزاری که برای جراحی در زمان بوعلی‎سینا‎ها استفاده می‎شده که برخی الان عکسش هم وجود دارد، تفاوت آن‎چنانی با ابزار امروزی که در اتاق‎‎های عمل دارد استفاده می‎شود مثل پنس و امثالهم ندارد. چه‎کسی گفته که این جراحی را که امروز انجام می‎دهند در قدیم نمی‎توانستند انجام دهند؟ یا مثلا در مورد مسائل پیچیده قلبی، همین را می‎گویند. برخی از متخصصین قلب را هم حاضریم بیاوریم و نظر بدهند که خیلی از آن‎‎هایی که مثلا می‎خواهند الان باطری قلب بگذارند، که این یک جراحی امروزی است. ما بدون جراحی علم درمانش را پیدا کردیم و حالا بحث احیا کردنش است. ما به هرکدام از این‎‎ها که می‎خواهند این کار را انجام بدهند، می‎گوییم که آقا کتاب طب سنتی می‎گوید این دوایش است. او می‎رود همان شب می‎خورد و فردا صبح می‎رود پیش طبیبش، طبیبش می‎گوید جراحی نقدا لازم نیست. خود حضرت امام هم می‎فرمودند خیلی از این جراحی‎‎هایی که دارد انجام می‎شود زیر سؤال است. این‎‎ها فقط دارند جراحی را به رخ ما می‎کشند چون توانسته‎اند کلا جراحی ما را پاک کنند. می‎شود احیا کرد و خیلی هم راحت می‎شود احیا کرد. نظر ما اتفاقا این است که شدنی است و می‎شود در زمینه طب استقلال داشت. 
 نظرتان در مورد رابطه طب سنتی و اسلامی چیست؟
هرچند که برخی دوستان ما از واژه طب سنتی استفاده می‎کنند اما این‎که دشمنان ما علاقه دارند از این کلمه استفاده کنند، به‎خاطر آن است که اسم اسلام نیاید. البته به‎نظرم اگر در ایران به این طب، پزشکی ایرانی هم بگوییم، گفته‎ایم طب اسلامی، چرا؟ چون طب سنتی طبی است که قبل از اسلام بوده. آن سنت‎ها تجمیع شدند و به هر حال تبدیل شدند به طبی که در دورانی این طب توسط برخی به اروپا رفت و در یونان شکل دوباره‎ای گرفت و آن‎‎ها هم رویش کار‎های خوبی کردند و در یک عصر دیگر ایرانی‎‎ها به‎خصوص در دوران اسلام قدرتمند شدند و رفتند علم خودمان را از آن‎‎ها گرفتند و در دانشگاه جندی‎شاپور پروراندند و روح اسلام را در آن دمیدند و الان هم که صحبت می‎کنند، می‎گویند طب بوعلی و طب رازی. این‎‎ها همه از پیشروان دین اسلام بودند.
کتاب‎‎های همه‎شان را که می‎خوانیم از نوشته‎‎ها مشخص است که انسان‎‎های متدین و مؤمنی بوده‎اند و از بیانات این‎‎ها مشخص است که همه کارهای‎شان برای خدا بوده است. می‎توانیم بگوییم پزشکی ایرانی یا بگوییم طب جامع ایرانی. ولی در مجموع ما مدیون اسلام هستیم. اگر اسلام نیامده بود به‎نظر من اصلا ما شکوفایی‎ای در دوران صفویه در شاخه‎‎های مختلف نداشتیم. نه معماری اسلامی داشتیم، نه نجوم اسلامی به این قشنگی داشتیم، نه طب اسلامی و همه این‎ها را نداشتیم.
یکی از مسائلی که رهبر معظم انقلاب روی آن خیلی تأکید دارند بحث کرسی‎‎های آزاداندیشی است. سؤال این است که سهم جریان طب اسلامی در این کرسی‎‎های آزاداندیشی چه می‎تواند باشد؟
شما این را در یک مقیاس بزرگ‎تر بگویید. بگویید مثلا سهم ورزش باستانی ما در ورزش جهانی، تا چه حد است؟ اگر قرار باشد یک چنین کرسی در جهان برقرار باشد باید چه امکاناتی داشته باشد؟ چه شرایطی باید ایجاد شود؟ ما الان در داخل کشور خودمان هنوز آن شرایط مناسب را نداریم. اما رهبر معظم انقلاب با موقعیت‎شناسی و زمان‎شناسی قشنگی که دارند مشاهده کرده‎اند که بچه‎‎ها در دانشکده طب سنتی رسیده‎اند به سال آخر و می‎توانند پاسخ‎گوی سؤالات باشند. الان هستند کسانی‎که حرف‎هایی برای گفتن دارند. کم‎کم در تلویزیون دارند در برخی از کانال‎‎ها از این مسائل صحبت می‎کنند.
اما از طرفی می‎بینیم که یک شورای سلامتی در تلویزیون ایجاد می‎شود و تا حدی ایجاد محدودیت می‎کند. البته این‎‎ها دارد کم‎کم برداشته می‎شود. بحث کرسیهای آزاداندیشی که شما می‎فرمایید این دارد باز می‎شود و شرایطش فراهم می‎شود. چون به‎مرور زمان متوجه شده‎اند که ادامه مسیر سابق مانع رشد می‎شود. این مسیر یک مسیری است که همه باید از آن آگاه شوند که اگر می‎خواهند زندگی سالم و جسم سالم داشته باشند و سلامتی خود را حفظ کنند و عمر طولانی کنند هیچ راهی جز این ندارند که در مسیر تغذیه سالم قرار بگیرند و تغذیه سالم هم وجود ندارد الا همان چیزی که اسلام به آن توصیه کرده است. 
یکی از مسائلی که امروز در رابطه با موفقیت‎‎های طب مدرن مطرح می‎شود این است که می‎گویند از موقعی که طب مدرن توانسته خودش را سازماندهی کند، بیماری‎‎های همه‎گیر و مرگ و میر‎هایی که در قدیم وجود داشته دیگر پیش نمی‎آید و این را دلیل قوت طب مدرن و ضعف طب سنتی می‎دانند. نظر شما در این مورد چه هست؟
این‎‎ها هر کدامش استدلال می‎خواهد و زمان‎بر است و بحث را در چند کلام نمی‎شود عنوان کرد. بعد از هجوم انگلیس به ایران در دو قرن پیش، این‎ها در کشور ما یک حالت برزخ درست کردند. یعنی چه؟ یعنی این‎که ما قبلا یک دوره بهشتی داشتیم و این‎‎ها که آمدند یک دوران برزخ درست کردند. در این دوران برزخ بلا‎های زیادی بر سر ملت ایران آمد. ولی این دوران برزخ متعلق به که بود؟ متعلق به انگلیس بود. مثلا ما حمامی داشتیم به نام حمام گنجعلی‎خان. همان حمام‎‎های سنتی. این حمام‎‎های سنتی‎ قسمت‎‎های متفاوتی داشت که هر کسی با توجه به مزاجش به آن قسمت‎ها می‎رفت. یک قسمت حوضچه داشت، یکی کیسه‎کشی داشت، یکی دلاکی داشت و... این‎‎ها به‎جای خود بود، یک خزینه‎ای داشت که آن خزینه از یک دیگ بسیار بزرگ مسی درست شده بود که الان علم امروز دارد می‎گوید برای رفع خستگی‎‎های مزمن شما بیایید از وان‎‎های مسی استفاده کنید.
این‎‎ها می‎رفتند در این حمام‎‎ها خودشان را کامل می‎شستند و تمیز که می‎شدند در آخر باید می‎رفتند در آن خزینه و با آن حال در

انتشار یافته: ۹۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۵
وحید
|
-
|
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۷
6
4
چرا به افرادی نظیر این آقا که نظراتش دستمایه ...................... در رسانه ها بها می دهید و اظهارات ......آنها را منتشر می کنید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۳
............. چی میگی تو؟
تو چی میفهمی
دکتر آراسب دباغ مقدم
|
-
|
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۷
6
3
تا آنجایی که بنده با پزشکان با سواد و علمی کشور ارتباط دارم و می دانم، هیچکدام از ایشان حرف های بدون سند و مدرک امثال ........ را قبول ندارند. متاسفانه عده ای از افرادی که .............. و بازگو کردن مسایل توده پسند سعی در گرم کردن تنور کسب و کار خویش دارند. البته شاید برخی از مردم عادی هم که دانش تخصصی مسایل تغذیه را نداشته باشند، چنین مسایلی را باور کنند، اما قطعا کلیت مردم به حرف های امثال ایشان توجه نخواهند نمود. بر مجامع تخصصی و صنفی مرتبط نیز واجب است که برای رد چنین ........ مطلب بنویسند و انتشار دهند که افکار عمومی مشوش نشود. به نظر من خوب است که حکیم مهر نیز در راستای دفاع از حریم صنف دامپزشکی نامه ای را در مورد این فرد خاص تنظیم کند و به سازمان نظام پزشکی ارسال کند. ضمنا چندی پیش رئیس دانشکده طب سنتی دانشگاه تهران در مصاحبه ای بیان داشت که هر چیزی که خارج از تحقیقات معتبر علمی در مورد طب سنتی گفته شود، مورد قبول متخصصان واقعی طب سنتی که مدرک رسمی دانشگاهی دارند، نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۳
شما دکترها فقط پول رو می شناسید و مریض رو به شکل یک بسته اسکناس می بینید
ما که هر وقت پیس دکتر طب سنتی رفتیم نتیجه گرفتیم و کاملا بهشون اعتقاد داریم
ولی به شما دکترها اصلا نمیشه اعتماد کرد به خاطر چند دلار بیشتر آدم رو به کشت میدید خخخخخ
یکی
|
-
|
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۷
4
2
بنده فکر می کنم ............ وگرنه ..... همچین حرفی نمی زد!
یک همکار
|
-
|
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۷
8
2
با سلام
من فکر نمی کنم ایشان اصلا دکتر باشند، تا جایی که اطلاع دارم ایشان 4 سال در ایتالیا پزشکی خوندن و بعد به ایران برگشتن
پاسخ ها
فاسانا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
اتفاقافامیل ماباایشون هم دوره ای بودوالان یکی ازبهترین پزشکهای ایتالیاوایرانه روازادو رو هم قبول داره
چنگیزی
|
-
|
۰۷:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۸
7
1
به نظر بنده ایشان از آن سری پزشکان محترمی هستند که احتمالا از درآمد خوبی برخوردار نیستند و بهترین راه را برای کسب درآمد بیشتر تغذیه مردم دیده اند ،کما اینکه اینگونه اظهار نظرها باعث برسرزبانها افتادن نام این فرد میشود.اول اینکه یدک کشیدن نام دکتر بسیار مسولیت آور است چراکه این عنوان باعث توقع ارایه مباحث علمی و استنادی میشود ،ایشان میگویند مدرک داریم ،خوب رو کنید،بهتر.دوم اینکه بخدا ما دکتران دامپزشک هم درآمد خوب و در شان حرفه و تحصیلاتمان نداریم،ولی برای درآمد بیشتر بدنبال کسب علم و درجات بالاتر هستیم،نه اینکه در کار تخصصی دیگران که هیچ سررشته و علمی نداریم سرک بکشیم.دکتر چنگیزی
همکار
|
-
|
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۸
6
2
سلام به نظر من خوبه که اطلاع رسانی کنید و مردم بدانند که ایشان مطالب .... مطرح می کند و بد نیست که با سر زدن به وبلاگ ایشان ، به مطالب خرافی ایشان پاسخ دهیم مقلاً ایشان در مطلبی هم گفته بودند که مرغهای صنعتی اسد لاکتیک بالایی دارند و گوشتشان مردم را دچار مسمومیت با اسید لاکتیک می کند!!!
ناشناس
|
-
|
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۸
5
0
آقای دکتر ........، ظاهراً در مورد هر موضوعی نظر می دهند که البته این نظرات باعث تبدیل .........خب چه ایرادی داره در حال حاضر که برنامه های صدا و سیما شاد نیست یه ......................
امیر
|
-
|
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۸
7
1
چه لزومی داره که نظر ........... رو منعکس کنید، این آقا در جامعه پزشکی .........و پزشک ها هم ایشان را قبول ندارند
پاسخ ها
فاسانا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
حالاکی پزشکهاروقبول داره؟:-):-)
ناشناس
|
-
|
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۹
4
0
در ....................................پیشنهاد می کنم ..............................
خوک مرغ نما
|
-
|
۰۷:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۰
5
1
آقیون و خانومهای محترم من یک خوک مرغ نما هستم که توسط سرویسهای جاسوسی غرب برای مریض کردن ایرانیها ساخته شدم تا امروز کارم رو بخوبی انجام میدادم ولی این آقا دست من رو رو کرد حالا نمیدونم باید چکار کنم!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۰
شما دکترهای طب جدید ، قصابهای اتو کشیده ی امروزی هستید که فقط چاقو و سلاخی کردن را خوب می شناسید و نونتون را ب خون مریضها آغشته میکنید و ....... میکنید.................
همکار
|
-
|
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۰
5
1
آقا این آقا رو واقعا باید حمایت کرد ........... چارلی چاپلین هم ..... نمیتونه مردم رو بخندونه
vet1391
|
-
|
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۱
3
0
sojeh besiar khobi baraye barname khande bazar ... {ast}.moarefi namaeed.
دامپزشک
|
-
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۴
8
1
امروز .... می خندیم، فردا که یه کاره ای شد دیگه کسی نمی تونه جلوشو بگیره
دکتر ناصر علیدادی
|
-
|
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۵
4
1
ما مدارک مستند داریم که ژنش را گرفته‎اند با ژن خوک و با ژن مرغ محلی ترکیب کرده‎اند که مراجع ما نتوانند بگویند حرام است. این شده مرغ

ایشان بفرمایند منظور از ما، تنها خودشان هستند یا یک گروه علمی؟؟؟ که اگر بدین صورت است این گروه را معرفی کنند تا بقیه بیشتر بتوانند از نظرات آنها مستفیض شوند!

همچنین خوب است مدارک مستند خود را در رابطه با اینکه مرغهای موجود هیبریدی از خوک و مرغ هستند به طور دقیق ارایه کنند.
vet
|
-
|
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
4
1
خوب همانطور که میدانید .........(من میتونم تمام اسناد و مدارک این اثبات را برای ایشان ارسال کنم حتی جزوه بیوشیمی دست نویسم را) پس به علم ژنتیک نیاز نیست با 2 واحد بیوشیمی هم میشه اثبات کرد
شهروند
|
-
|
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۰
2
0
من یک پزشک یا تخصصی در این زمینه ندارم ولی همین الانهم بعضی از کارهای ما ایرانیها باعث تمسخر دشمنان ما یعنی غرب و غرب زدگان شده پس خداوکیلی کار ینکنیم یک سری بی دین واز خدا بیخبر شیطان پرست و...باعث تمسخر ماشوند..........واین کار از یک دکتر بعید است؟!!!!!!
رضا یادگار
|
-
|
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
1
8
با عرض سلام و خسته نباشید.‏
آقای دکتر،‏ از شما ‏ خواهش دارم که با جدیت بیش از پیش به کارتون که یک امر الهی و انسانی است ادامه دهید و توجهی به نظرات آقایان به اصطلاح دکتر که فقط به فکر منافع خود هستند و کاری ندارند که منافع ایشان در گرو به خطر افتادن سلامتی مردم است ‏،‏ ادامه دهید.‏ بی شک همین آقایون هم مثل ما مردم ناخواسته و ندانسته قربانیه افکار خطرناک غربی هستند‏! تشکر و به امید انقلاب ‏۵۷‏ طب اسلامی ایرانی
ناشناس
|
-
|
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۰
3
0
وقتی ............ اقتصاد و معیشت مردم هم سیاسی شود
آقای دکتر روازاده چگونه میشود حرف حقیقت را گفت / اگر حرف شما ضرری به گوشه منافع هرفرد یا دستگاه بزند (مثلا اگر آدم بدی از مامور دولت دردامپزشکی یا بهداشت با گرفتن رشوه همه بدی هاو حرام را خوب و حلال بکندوعلم ودانش را به دروغ به مردم قالب کند ) قطعا جلوی شما می ایستد وحرف شما بی اساس وغیرعلمی ووجوءسازی برای شماشروع میشود . باید کاری بکنیم ازاین رذایل پاک شویم که مهمتر ازغذا است- اسلامی
حسین
|
-
|
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
2
4
سلام آقای دکترازشما خیلی تشکرمیکنم ودعامیکنم که موفق باشید چون اولینکسی هستید که تونستید دست دشمن رو توی ایران روی تغذیه رو کنید ممنون
دشمن مرفهین بی درد
|
-
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
0
10
سلام آقای دکتر متاسفانه برخی از این مطالب بالا از مثلا دکترهایی است که مدرکشان را از حفظیاتی گرفته اند که از غرب آمده و دارند همان مطالب را بلغور می کنند از اسلام و انسان چه می دانند چه می دانند که ملکه روباه پیر(انگلیس) تماما از همین گیاهان دارویی استفاده می کند و سراغ داروهای شیمیایی نمی رود.شما به راه عاقلانه و مقدستان ادامه بده.بعضی ها را باید به زور نجات داد چرا که نمی دانند.دوست انسانها
ناشناس
|
-
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
4
0
همه ما در برابر سخنان خود مسئولیم
حرف هایی که ....اصلا ........ می داند که یک حرف یا قانون علمی چگونه تایید می شود؟؟؟
وقتی طب سنتی بدون هیچ شواهد علمی بیان می شود...
اصلا {دکتر} روازاده مقاله پژوهشی دارد؟؟؟
اصلا مجله ای نه انگلیسی، حتی غیر معتبر ترین مجله فارسی علمی-پژوهشی تا کنون از .......مقاله ای چاپ کرده اند؟؟؟
........ محمد
پاسخ ها
فاسانا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
مرگ برغرب ومتعلقاتش
ناشناس
|
-
|
۰۵:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
0
4
با سلام/ حرف مرا كی دانی/زمانی كه درماني/ دكتر روازاده نجات دهنده زندگیه منه حرف هاشونوزمانی می فهميد كه دم دراتاق عمل برويد/دكتران طب جدید/خودباخته گان امروز وفردا
میلاد
|
-
|
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
1
5
خوشم میاد که این دکترهای طب جدید از رو نمیرن....
آخه یکی بهشون بگه شما ها چی رو درمان کردید تا حالا؟؟؟ دندون خراب میشه میگن بکشید... این شد درمان!!
چشم ضعیف میشه میگن عینک بزنید... این شد درمان!!
آب مروارید میگیری کلا لنز رو میزارن تو چشمت و خلاص.. این شد درمان...
سرما میخوری میگن خودش باید دوره اش بگذره... این شد درمان...
سرطان میگیری همه بافت های سالم و نا سالم رو میکشن به امید اینکه سرطان از بین بره... البته اگه قبلش خود طرف از بین نرفته باشه... اینم درمانش!!!
آرتروز میگیری میگن راه نرو و تا آخر عمرت هم بیا قرص بخور... این شد درمان...
من یادم نیست بقیه شو شماها بگید...
هر جا هم که گیر میکنن میگن اعصابه...
بقیه بیماریا همم که لا علاجه...
بس کنید بابا... چرا الان آدما دارن 30 ساله سکته میکنن؟ چی عوض شده؟؟ چرا پسره 18 ساله باید روماتیسم مفصلی بگیره؟؟ چرا چرا چرا؟؟؟ دست بردارید از سر مردم
ناشناس
|
-
|
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۲
2
3
جای اینکه فقط بگی مدارکی داریم که نشان میده ژن خوک رو ترکیب کردن، این مدارکت رو رو کن!! اگه مدرکی هست حرف نزن! فقط مدارک رو رو کن...................
مجید
|
-
|
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۶
3
0
این بابا واقعا نیاز به روان درمان داره. امروزه در دنیا و در مجامع علمی هر حرفی باید با دهها دلیل علمی و تجربی ثابت بشه . یه سری ابله هم مجبورند حمایتش کنند. جدی نگیریدش وگرنه احساس میکنه چیزی سرش میشه.
محمد
|
-
|
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۸
0
5
دکترای امروزی اکثرشون به فکر برج سازی و سرمایه گذاری با پول ما مردم بدبختن تو را به خدا چکار می کنن تا حالا دیسک کمر چند نفر رو خوب کردن معده چند نفر رو . یه پامون تو مطب دکتره یه پامون توی داروخانه بعدش هم همه پولمون سرازیر میشه توی جیب یهودیا چون ما یه استامینوفن هم نیسازیم یا بسته بندی از خارج میاد یا مواد اولش از خارجه
ناشناس
|
-
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
0
5
ما ایرانی ها عادت کردیم که همدیگرو مسخره کنیم . اگر حمایت نمیکنید لااقل مزاحم نباشید .
به تو چه
|
-
|
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۹
2
0
فک کردی کی هستی
مهدی
|
-
|
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
1
5
دوست گرامی آقا وحید باید عرض کنم که طبق نظر سنجی که چند وقت پیش در صدا و سیما انجام شد30 هزار نفر طب سنتی و فقط 2هزار نفر طب مدرن رو تایید کردند.گذشته از این حرفها میگه قسم حضرت عباس را باور کنم یا دم خروس را
وقتی داریم میبینیم که طب جدید واقعا دستاوردی برای بشر نداشته وبا هزار دلیل ثابت میکنه که اینایی که ما میگیم برای شما بهتره که با یک دلیل نتیجه عمل همش رد میشه
وقتی ژاپن در خاور دور هرساله داره طب مارو جشن میگیره
وقتی یونسکو پارسال رو بعنوان هزارمین سالگرد طب سنتی ما نامگذاری کرده که اذعان دارند کتابی به قدمت و قدرت قانون تا به حال در زمینه پزشکی نوشته نشده ! حداقل ما نباید کمی منصف تر باشم؟؟؟؟
والسلام
پاسخ ها
پارسا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۶
به نظر میرسه فیلم تخیلی زیاد نگاه میکنید دوست من
البته قصه های شبانه مامان بزرگ هم بی تأثیر نبود محتملا!

:))))
شریف
|
-
|
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۶
4
1
این اقای دکتر خودش مشکل روحی روانی داره مگه قحط رجاله بااین ادمایی که باملیت خودشون مشکل دارن مصاحبه میکنن
ناشناس
|
-
|
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۱
2
0
علت پر مویی در خانما و درمان ان را بفرمایید ممنونم
ناشناس
|
-
|
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
0
4
خدا عمر همراه با عزت به دکتر روازاده بدهد که با غده سرطانی طب یهودی و کشتار امروزه که کاملا نهان است میجنگند.
یه نفر
|
-
|
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۵
0
2
واقعا برای اونایی که طب سنتی - اسلامی را قیول ندارن متاسفم چون تو خواب غفلت قرق شدن و هیچی نمیبینن
نسرین اخوت
|
-
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
1
2
ازنظرمن اقای دکتر روازادء از تمامی دکترهایی که فقط و فقط به فکر منافع خودشون هستن خیلی خیلی بهترن اصلا قابله مقایسه نیستن.واما نطر بعضی دوستان که کاملا در اشتباه هستن.به قول دوستمون بعضیارو باید به زور نجات داد.از اقای دکتر روازادء تشکرمیکنم وامیدوارم روزی بتونم ایشونو ملاقات کنم.ارزوی موفقیت برای ایشون و تمام شاگردانشون دارم از صمیم قلب.
علی
|
-
|
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
0
5
مردم همه تو غفلت هستین تمتم غذاها به مواد شیمیایی آلوده شده و برای همین انواع بیماریها و سرطانها به جان بشر افتاده و از زمانی شروع شد که طب سنتی رو کنار گذاشتیم . زنده باد ابن سینا زنده باد دکتر روازاده
امیر
|
-
|
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
0
4
فقط طب سنتی حرفی برای گفتن داره و طب جدید جز بدبختی چیز دیگری نداشته شما دکتر های نادان جز مواد شیمیایی از چیز دیگه ای سر در نمی آورید و بلد نیستین چرا چشم بسته حرف می زنید برید تحقیق کنید تا ببینید طب جدید جز مصیبت هیچی نبوده
محسن
|
-
|
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۹
6
0
سلام
اين از بد بختي هاي جامعه ماست كه كساني مثل ايشون اينجوري ميتونن تو رسانه ها اظهار نظر كنند و بعدش هم خوب معلومه تو مطبشون مردم تو سر و كله هم بزنن واسه ويزيت
سو استفاده از عدم آگاهي مردم
واقعا كساني كه نظرات ايشون دنبال ميكنن تا حالا وقت گذاشتن يه مقاله تو يه ژورنال معتبر تو حوزه پزشكي بخونن؟
آيا پزشكي كه تو همه چيز از روغن كنجد تا سياستهاي استعماري انگليس و اسراييل و پادشاهي كورش و تفسير سوره جمعه و ..... اظهار نظر ميكنه تو اين دوره از علم پزشكي كه متخصص قرنيه و مردمك چشم توي حوزه كاري همديگه اظهار نظر نميكنن جايگاهي داره؟
تا كي بايد هزينه تفكر جهان سومي بديم؟
آيا نظرات ايشون به فالگيرا و دعا نويسا نزديكتر نيست؟
اين همه نوابغ پزشكي ايراني تو دنيا داريم دكتر خدادوست دكتر سميعي و...... حالا خارجيها كه غربي هستن و هر روز تو فكر نابود كردن ما و آلت تناسلي جووناي ايراني با اونا كاري نداريم اين نوابغ پزشكي نفهميدن مسايلي كه ايشون ميگه رو؟ بعد ايشون كه پزشك عموميه فهميد؟
اينا شو من بازيه دوستان
تفكر تفكر و باز هم تفكر
ناشناس
|
-
|
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
0
4
خدا حفظ كنه دكتر روازاده رو.
سالهاست پرده از ناداني ما ايراني ها بر مي داره و كو گوش شنوا تا كي مي خوايم جوون 20 سالمون سكته كنه!!
چرا به سلامت خودمون اهميت نميديم و به تحقيقاتش ارج نمي ديم.
اسرائيل نيازي به جنگ با ما نداره چون تصميم گرفته ايراني ها رو به مرور نابود كنه و اون هم با تغذيه هاي خوشمزه و ناسالم.
يه وقتي ميشه كه ميفهميم دكتر چي مي گه و كاش دير نباشه.
ناشناس
|
-
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۵
0
4
سلام جناب دکترروازاده خیلی خوشحالم که این مردمه نادان رااگاه کردی لیاقت شون همونه که برن بمیرن روزی میرسه که خیلی دیره موفق باشید جناب اقای دکتر روازاده .......ملت حرف زدن هم یادنگرفتن. ؟؟؟؟؟؟؟؟؟چه برسه بیان نظر بدن؟؟؟؟مهشید؟ ارتا؟فرزاد؟
مهشید
|
-
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۵
0
2
سلام جناب دکترروازاده خیلی خوشحالم که این پیام رو خبرو از شما مرد بزرگوارشنیدم موفق باشین دکتر......
مهشید ارتا فرزاد
خاطره
|
-
|
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
0
1
سلام. بالاخره راسته یانه؟
ص.س
|
-
|
۰۳:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۲
0
6
باسلام به همه دکترای عزیز که ما آدمای عادی براشون موش آزمایشگاهی هستیم
اولا حق با ایشون هست دقیقا به دلیل اینکه شما دکترا رو به جنب وجوش انداخته همتونم بهش توهین میکنید
دوما گالیله هم وقتی گفت زمین گرده همه مسخره اش کردن ولی بعد چند سال ثابت شد حرفش درسته
سوما ایشون 12سال در ایتالیا درس خوندن نه مثل دکترای الان که از ننه شون قهر میکنن 4سال تو یکی از دانشگاههای ده کوره های ایران درس خوندن
چهارما اگه میخواست پول دراره فقط میگفت بیاید مطب میگم نه اینکه از طریق پست الکترونیکی جواب اکثریت رو بدن کاملا مفتی
من خودم از وقتی به حرفهاشونو عمل کردم حالم بهتره درصورتیکه با هزاران آزمایش وسونوگرافی دکترا آخر گفتن طبیعیه به مرور خوب میشه
آقای دکتر روازاره ازتون ممنونم که دیدمو عوض کردی
دن دیگو
|
-
|
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
1
0
خلایق هرچه لایق!!!
ناشناس
|
-
|
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۱
2
0
متسفانه مطالبی که ایشان بیان می کنند نادرست است و هیچ پایه ی علمی ندارد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۴
0
5
دقیقاً از سن 14 سالگی دچار ناراحتی گوارشی بودم و تا 2 سال پیش که 28 سالم بودم دکتری نموند که نرفته باشم. از متخصص و فوق تخصص و ... گرفته تا پزشکان عضو انجمن گوارش کشورهای اروپایی و معده بی زبون ما شده بود موش آزمایشگاهی دستگاه آندوسکوپی این دکترای بی سواد. حداقل 4 بار آندوسکوپی کردم اونم با قیمت 500000 تومان. و جای سوال اینجاست که وقتی از پزشکی ناامید میشدم و سراغ دکتر کاغذی دیگه ای رو میگرفتم نتیجه آندوسکوپی دکتر قبلی رو قبول نداشتند و من و مجبور به آندوسکوپی با هزینه های هنگفت می کردن و متاسقانه بعد از دوره درمانی طولانی مدت، بی نتیجه میرفتم سراغ کسی دیگه. از نکات جالب دیگه اینه که هیچ کدوم از نظرات پزشکای ما با هم هم خونی نداشت و هر کسی یه نظری میداد و وقتی میدید که داروها اثربخش نیست میگفت از اعصابه. جای سوال اینجاست که چرا روز اول نمیگفتند که از اعصابه و همه وقتی به بن بست میرسیدن متوسل به اعصاب ما میشدن؟؟؟ 2 سال پیش کلا قید داروهای شیمیایی زدم و رفتم سراغ طب سنتی و گیاهی، به حمدالله الان خیلی خیلی بهترشدم. خلاصه با مرور نظرات بالا یاد حدیث امام علی(ع) می افتم که فرمودند:فاصله کفر و ایمان 4 انگشته؛ یعنی هرچیزی که دیدی رو باور کن نه شنیده هارو. ما دیدیم که با داروهای شیمیایی حالمون روز به روز بدتر شد و متاسفانه کسی با این همه ادعا نتوسنت مشکل مارو با دارو حل کنه. دم خروس باور کنیم یا...
راستی یه سوال از پزشکایی که نظر دادند: استامینوفن از کجا میدونه کجای ما درد میکنه؟؟؟
سمیه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
0
5
سلام به همه ی دوستان وهمه ی دکترایی که منافعشونو در خطر میبینن درجواب اون دوستایی که میگن حرف ایشون درمجامع علمی تایید نشده باید بگم اولا این مجامع علمی بیشتر سیاسی هستن وتجاری .ودلیل نمیشه اگه مجامع علمی از روی غرض ورزی طب سنتی کشورمون رونابود کردن دباره بیان واجازه ی احیا بهش بدن.چیزی که ما باچشم خودمون دیدیمو لمسش کردیم اینه که طب شیمیایی باسردرگمی وبا کلی ادعا نتونسته نهایتا تونسته بیماری رو بامسکن مدتی خاموش کنه و نه تنها درمانش نکرده بلکه تعادل بدن رو هم به هم زده.درود بر دکتر روازاده که ب خلاف دکترای شیمیایی که تا یه سوآل میپرسی میگن بیا مطبم ایشون بدون هیچ چشم داشتی سوآلت روباایمیل جواب میدن.
UGD UFHND
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۰
1
5
سلام
دكتر روازاده انقلابي در طب سنتي ايجاد كرده، انشاء الله دشمنانش رو خدا هدايت كنه...
متین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۸
2
1
چیزی به اسم طب ایرانی یا اسلامی وجود ندارد.این طب که به اسم طب اسلامی مشهور شده در واقع طب یونانی است .که اصول آن توسط کسانی چون ارسطو پایه گذاری شد .وعمدتا بر اساس این نظر شا ن که جهان از چهار ماده آب وخاک وآتش وهوا تشکیل شده است. وبعدها پزشک یونانی بقراط پزشکی مزاج ها را بر همین اساس پایه گذاری کرد .ومطالبی پراکنده از این طب بین همه ملت ها پخش گردید .تا اینکه درزمان خلافت مامون این علوم ترجمه ودر دسترس مسلمین از جمله ابن سینا و سایر حکما قرار گرفت .و این علم را با ابتکاراتی گسترش دادند. وحال عده ای برای استفاده ی خود این حقیقت را پوشیده نگاه می دارند و تنها با ذکر چند جمله ا زشخصیت های دینی آن را به دین و مذهب نسبت می دهند .حتی اگر این بزرگان آن را تایید کرده باشند ،تهمت است اگر این طب را به آنان نسبت دهند .ذکر همان سرچشمه ی اصلی باعث میشود به شیوه علمی و بدون تعصب با این علم بر خورد شود
دکتر نسیم فراهانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
1
2
سبک زندگی جهان سومی فقط در بی اخلاقی سیاسی و مدنی خلاصه نیست،بلکه در حیطه نگرش به ماهیت علم تجربی(فرضا پزشکی) هم تجلی دارد.
جالب است چیزی بنام طب اسلامی وجود ندارد؟!!!
(اخلاط اربعه-حجامت و ... همه و همه ریشه از بقراط،جالینوس و یونان باستان دارد!پس در غرب زدگی مشترکیم)
حسين اسدي
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۱
0
5
سلام دوستان
والا هيچ خيري از درمان شماها نديديم
وفقط پزشكي رو مدرك تجارت واپارتمان سازي وتجارت وبرج سازي از پول عملهايي بي فايده وتكراري كه هروز يچيزي تو شكم مريض جا گذاشتيد
دومأ طب اسلامي يا طب ايراني هندي ويا هرچي دوست داريد اسمش باشه شما ها بحرفاش گوش نديد وبه كارتون ادامه بديد وخواهشأ نظر خودتون هم براي خودتون نگه داريد ممنون ميشيم ازتون
ناشناس
|
Canada
|
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۲
1
4
با عرض سلام و عرض ادب خدمت همه ی ایرانیای عزیز
این دکترای نوین که طب سنتی رو قبول ندارن شما برین مرغ کارخونه ای ،چیپس ،پفک،میوه های عمل آمده از مواد شیمیایی،داروهای شیمیایی،روغن های صنعتی،نمک ید دار،و کلا هرچیزی که طب سنتی منع کرده رو بخورید.ما هم میریم طبیعیاش رو میخوریم کی جلو شما رو گرفته حی به طب سنتی توپ و تشر میآیید.میترسید یهودیا به اهدافشون نسرن در مقابل حقوقی که بابت طبابت میگیرین میخوایین سلامتی مردم به خطر بیفته؟میترسین در بیمارستانا تخته بشه؟لااقل اگه از خدا بیخبرین به خاطر شرافت انسانی عمل کنین.چرا در نسلی که این همه بهداشت و پزشکی پیشرفت کرده اینهمه سرطان،فشار خون ،دیابت ،بیماریهای قلبی و عروقی و خیلی بیماریهای دیگه هر روز دارن زیاد میشن.اگه واقعا سواد دارین جواب اینا رو بدین نه اینکه فقط به فکر جیتون باشین.البته شما هم تقصیری ندارین شما ها هم ناخواسته در مسیر اهداف یهودیت قرار گرفتین.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۲
0
1
با عرض سلام
دوستان عزیز زحمات پزشکی نوین در چند قرن اخیر هیچ موقع نادیده نگیرین.
محمدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۲
2
1
مرغ هورمونی و آنفلوآنزایی و غیره شایعات اجتماعی ای هستند که یک عده سود جو گردن کلفت پولدار آقا زاده، با دامن زدن به آن قصد تخریب و نابودی تولید داخلی و صنعت ملی را دارند تا به راحتی مرغ وارد کنند و رانت بخورند و سود های کلان ببرند.
در این وسط عده ای نادان هرچند دارای مدارک علمی و سمت های رسمی برای مطرح کردن خودشان و سر زبان انداختن اسمشان به این شایعات عوام پسند دامن می زنند.
همانطور که مردم از مهندس عمران نمیخواهند برایشان استخاره بگیرد، در مورد سلامت محصولات طیور هم از متخصصین تغذیه طیور می بایست سوال کنند.
محمدرضا ولی زاده- متخصص تغذیه طیور.
ناشناس
|
United States of America
|
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۶
0
0
خود اين آقا .......................... خو ميگي مداركي داري....روكن مداركتو با ترجمه پارسي.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۰
0
1
با سلام خلاصه ای از مقدمه کتاب اعجاز طب و درمان از جعفر شهری :طب قدیم ایران نظیر بسیاری از مظاهر تمدن نیاکان ما درخشان و افتخارآمیز بوده است تا آن حد که قسمت عمده ای از پیشرفت های طب نوین مرهون همان طب قدیم ونتیجهء زحمات وتحقیقات اطبای ما امثال ابن نورمحمد زکریا ی راز ی ودیگردانشمندان ایرانی می باشد و پوشیده نیست که کتاب قانون بوعلی سوناتا اواخر قرن نوزدهم نیز در دانشکده های بزرگ طب اروپا تدریس می شده است و اکنون نیز مورد تأیید می باشد و تا آنجا متوجه اهمیت آن گردیده اند که مجددا به آن روآورده اند ومشهور و معلوم اهل اطلاع می باشد که طب قدیم ما کتاب خانه های بزرگ اروپا را مملو ساخته است متاسفانه در ایران نفوذ شدید طب جدید پزشکان و متخصصان جوان مارا از توجه به گنجینه های غنی دانش مرزوبوم خویش وتحقیق توابع تجربیات گذشتگان باز داشته تاآنجا که ازآن بیگانه ساخته است و حال آنکه به گفته اکثر دانشمندان سالخورده که از معلومات قدیم و جدید برخوردار می باشند از تلفیق طب قدیم و جدید نتایجی به دست می آید که اعجاب آمیز می باشد نگارنده با آنکه به پیشرفت های شگفت انگیز طب جدید با نظر احترام نگریسته به مکتشفین و دانشمندان جلیل القدر آن که هر روز تازه ای برتازه های خود افزوده بشریت را رهین خدمات خود می کنند ؛ سر تعظیم فرود می آورد با همان علاقه و اعتقاد به معلومات واطلاعات گذشتگان خود می نگرد و از این رو به طور نمونه کتاب طب اکبر را که از نوادر طب قدیم می باشد به طرز نوین در اختیار خواندگان می گذارد
ناشناس
|
Germany
|
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۷
0
2
سلام .................... دکتر روازاده کارش درسته
یاسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۸
0
4
سلام اقای دکتر روازاده...
خیلی ازشما ممنونیم که مارو متحول کردید و دید مارو نسبت به تمام پزشکان بی سواد حاضر وتمامی دشمنان ملت ایران باز کردید.
ادم باید خیلی احمق باشه که نفهمه حتما یه کاسه ای زیر نیم کاسه هست که یک جوجه که از تخم درمیاد یه ماه بعدش میشه 4 کیلو !!!
***انقلاب 57 طب اسلامی-ایرانی درراه است***به کوری چشم مخالفانت ای طبیب مبارز***
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۰
0
0
Genetically Modified Animals Will Be on Your Plate
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۰
0
0
Genetically Modified Animals Will Be on Your
Plate Featherless Chicken
What you are looking at is man’s cruel joke on nature. In the name of economy and KFC-loving humans, scientists in Israel have created a prototype of a breed of featherless chickens that can save time on plucking, are more environmentally friendly, and in general significantly reduce the cost of raising them. The scientists claimed that featherless chickens are extremely safe because they are created by breeding a regular broiler chicken with a Naked Neck. Despite the number of benefits featherless chickens will provide, there are some serious drawbacks to consider. Mother Nature wouldn’t give chickens feathers if she thought they were useless. The feathers on the chicken are there to protect chickens from parasites, harsh weather conditions, and overzealous cocks that can hurt the hen’s skin when mating.
http://listverse.com/2013/07/26/top-10-gm-animals-you-can-buy-or-eat/
Dr Ravazadeh speech is true
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۰
0
0
NEW STUDY LINKS GMOS TO CANCER, LIVER/KIDNEY DAMAGE & SEVERE HORMONAL
DISRUPTION
http://www.collective-evolution.com/2014/07/15/new-study-links-gmos-to-cancer-liverkidney-damage-severe- hormonal-disruption/
Dr Ravazadeh speech is true
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۰
0
0
NEW STUDY LINKS GMOS TO CANCER, LIVER/KIDNEY DAMAGE & SEVERE HORMONAL
DISRUPTION
http://www.collective-
evolution.com/2014/07/15/new-study-links-gmos-to-cancer-
liverkidney-damage-severe-
hormonal-disruption/
The difficulty of debating the subject of genetically modified (GM) foods is they are so new that we don’t really know how they affect the human body–they just haven’t existed long enough to draw conclusive facts. However, we don’t need to wait around for decades to see how scientifically engineered foods will impact our nutritional health, since they’re already causing enough trouble in other ways to prove they’re not worth our while.
شیخ محمدزهانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
0
0
باعرض سلام خدمت دکترمحترم اقای روازاده میخواستم عرض کنم که من ازراهنمایی های شما خیلی استفاده بردم یه عده ای که سودخودشون روتوطب مدرن میدونند همه چیزروانکارومسخره میکنند اصلا اهمیتی نداره جاو الحق وزهق الباطل ان الباطل کان زهوقا
شایان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
0
1
درود
آقای روازاده یک سری ادعاهایی کردن که نوشانه درواقع دی اکسیدکربن است ونمک یددار امروز در واقع نمک شیمیایی است وگوشت مرغ و....
خوب ما که نمی تونیم مثل گوسفند هر کی هرچی میکه رو قبول کنیم حالا می خواد تب سنتی باشه یا تب جدید در خیلی از موارد از جمله موارد یاد شده خودمان با کمی تحقیق واقعیت را کشف کنیم .پس خواهش میکنم انسانیت خود را حفظ کرده واز فکر خوداستفاده کنیم.
هزاران سال نیاکان ما شیر را به صورت پرچرب می خوردنداما طب جدید وقتی آمدگفت نه شیر پرچرب مضراست وما شروع کردیم به خوردن شیر کم چرب اما درهمین چندسال اخیر دانشگاه هاروارد به این نتیجه رسید که شیر کم چرب در سنین بالا باعث بروز دیابت وبیماری های دیگری می شود بنابراین شیر را باید پرچرب میل کرد.
من نمیگم حرف منو قبول کنید چون یک انسان دانا همچین کاری نمیکنه وخود در این باره نیز حتی شده کمی تحقیق میکنه. در دنیای امروز کمتر کسی حقیقت را به شما می گوید(بنابرمنافع خود)پس اگر می خواهید حقیقت را بدانید این خود هستید که باید به دنبال آن بروید.
پاسخ ها
سعید
| United States of America |
۰۶:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۷
با سلام خدمت اقا شایان گل من همه نطرات دوستان را به دقت مطالعه کردم بی اقراق بگم پخته ترین نظرو شما دادید با تشکر
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
0
1
سلام خدمت هم میهنان عزیز.عقل پیامبر درونیست.من مبتلا به ریزش مو ،درد مفاصل به خصوص مفصل زانو،ضعف عمومی بدن بودم.که سالها مراجعه به پزشکان طب جدید هیچ دستاوردی برای من نداشت.بعد از آشنایی با دکتر روا زاده و تغییر سبک زندگی تمام این امراض درمان شدند.تغییر نمک و روغن و شکر وجایگزین کردن آنها با روغن دنبه.نمک دریا و عسل من رو نجات داد.امیدوارم خدا برای ایشون سلامتی و برای دشمنان ایشان و طب اسلامی چشم بینا و گوش شنوا عطا بفرماید.
رهگذر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
2
0
ما ایرانیا همیشه درگیر اوهام و دستمایه سخنها و افکار افراد قلمبه سلمبه هستیم. تنها چیزی که من از این دوست و برادر گرامی فهمیدم، بالا رفتن تعداد صفرهای حساب بانکی و بدبخت شدن بنده و امثال بنده بوده. یعنی ایشون از مواد مخدر هم اعتیاد آور ترند. چرا که به محض اولین حضور در نزد ایشان، میبایست مدام و پشت سر هم به ایشان سر زده و هزینه نماییم. چقدر ما ساده هستیم. و چقدر کسانیکه ما رو ساده فرض کردن بی وجدان هستن.
نت ورکر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۴
0
1
اقای دکتر روا زاده یکی از بهترین دکترهای ایران در امور تغذیه هستن. و هیچ کدوم از دکترهای دانشگاه ازادی و با تحصیلات اکادمیک بالای دانشگاهیم که کتابهای بر گرفته از دانشمدان غربی رو مطالعه کردن و اونارو سرلوحه کارشون قرار میدن و هیچی از کتابهای طب الرضا که سخنان امام رضا در امور تغذیه هست رو قبول ندارند. به گرد پای ایشون نمیرسن. به فرموده حضرت علی (ع) کسی که خودش دنبال حق باشه پیروان حق روهم خواهد شناخت.
و در جواب اون اقای دکتر چنگیزی باید بگم مشخصه ک بعضی از دکترای زیر میز بگیره علم نوین ک اصلا ب فکره جیب خودشون نیستن!!!
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۷
0
1
درود به روح ائمه و امامان معصوم که طب اسلامی از آنها نشأت گرفته ودرود به پدر ومادر دکترایی که پیروی از ائمه بدنبال درمان مردم هستند مانند دکترروازاده و دکتر موسوی وامثال اینها خدا قوت
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
0
1
با سلام و خدا قوت خدمت حکیم دکتر روازاده وهمکارانشون انشاءالله موفقیتتان روز افزون باد.
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
0
1
سلام
همیشه ی عده ای هستن ک غرب و اونطرف آب چشمشون رو کور کرده و هییییچ چیز رو نمی بینند حتی طب ایرانی و اصیل خودمون رو...آخه آدم های عاقل تا کی میخواید چشمتون رو بر روی همه چی ببندید؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۵
0
0
به نظرمن هرچیزطبیعی بابدن سازگارترمیباشدوعلوم سنتی پزشکی که براساس تجربیات فراوان بناشده بسیاردقیقترازعلوم جدیدوداروهای جدبدمیباشد
سعید
|
United States of America
|
۰۶:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۷
0
0
با سلام خدمت همه دوستان
انسان موجودی است مرکب از عقل و جهل که در وجود همه هست ،پس وقتی موضوعی برای انسان مجهول است باید با کمک عقل سلیم این جهل را برطرف نمائی،پس تو همین نطر سنجی هانظرات موافق و مخالف وجود دارد که با کمی تحقیق وعاقلانه فکر کردن مجهول معلوم می شود ،لذا از همه دوستانی که زحمت کشیدند نظر دادند صمیمانه تشکر میکنم که کمک کردند تا به جهل خود غلبه نمایم
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۸
0
0
آقاجان هرچقدرهم مخالف باشی بعداز چندماه دیگه میفهمی که راست داره میگه.ی نگاه به نمک مصرفیت بکن اگه یدداره همش فکرمیکنی آخرش بایدخودکشی کنی ازدست نظراتش.اگه نمکت سالمه یعنی ازاین نمک قدیمی هاست مطمئن باش حرفاشو قبول میکنی.اگرهم ازدونوع استفاده میکنی نمیتونی بفهمی کدوم راسته کدوم غلط.فقط کافیه چندروز نمک قدیمی به غذاهات بزنی تکلیفت روشن میشه
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۸
در مورد نمک بهتره هردو نمک دریا و نمک بازار تو شیشه بریزید بعد ببینید نمک بازاری بوی مواد شمیایی میده ولی نمک دریا هیچ بو طعمی نداره
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۳
0
1
عرض سلام و خسته نباشید خدمت دکتر روا زاده خیلی متشکریم ازش. تنها دکتری میبینم که حقیقتا تغذیه سالم و طب سنتی را به مردم آگاهانه معرفی میکند خداوند نگهدارش باشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۴
0
1
سلام آقای دکتر از طرف خودم و تمام افراد خانواده ام به شما و همکاران گرامیتان خسته نباشید می گویم و از خداوند حکیم که از علم و درمان تمام بیماریها آگاهی تام دارد می خواهم که بیشتر از همیشه شما را در این مسیر یاری دهد و این رو بدانید کسانی هستند که همواره برای شما دعا می کنند و سخنان شما را به گوش اطرافیانشان می رسانند و من و خانواده ام و دوستانم و خانواده ی شوهرم و خیلی از اطرافیانشان از طب سنتی بهره ی زیادی گرفته اند و به دیگران هم انتقال می دهند به امید روزی که طب جدید از مسیر طب اسلامی خارج نشود و همراه و همگام با او حرکت کند و همچنین برای آنهایی که گوشی برای شنیدن و قلبی برای پذیرفتن این مسائل ندارند از خداوند بزرگ طلب یاری می نمایم
اسحاقی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
0
1
سلام اقای دکتر ارزو میکنم که سلامت وپاینده باش وچشم دشمنانت راکور کنی دکتر باید مریضش رامداوا کند . وگرنه اسمش دکتر نیست دکترای شمیایی فقط مزخرف میگن. من ازشما تشکر میکنم ارزوی سلامتی برای شما دارم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۵
0
1
آرزوی موفقیت روزافزون برای شما دارم (نجات بخش انسانها)
محمدي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۷
0
0
من تو يكي از سمينارهاي آقاي روازاده شركت كردم خيلي ها به نشانه اعتراض سمينار رو ترك كردن يكي از مطالب جالبي !!!!!!!!! كه ايشون گفتند اين بود هرگز از برند LG استفاده نكنيد چون نماد شيطان هست و البته خيلي هم موسسه قرض الحسنه رسالت رو تبليغ كردن !!!!!!!!!!!! واقعا متاسفم
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۷
0
1
خداهمتونو شفابده
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۳
0
2
با سلام خدمت همه دوستان .من پرورش دهنده مرغ محلی و بومی هستم .تا اونجایی که خودم تجربه کردم هیچ مرغ بومیی وجود نداره که در مدت ۵۰ روز به وزن چهار کیلو برسه حتی بارها دقیقا همان تغذییه ای رو بهشون دادم که در مرغ داریها میدند ..تازه در شش ماهگی وزن میگیرند ..در ضمن حدود ۱۰۰ عدد جوجه گوشتیه صنعتی رو اوردم و نگه داشتم ..بعد از ۹ ماه شروع به تخم کردن کردند اما هیچگاه جوجه ازشون بیرون نیوند ..این جوجه های گوشتی معلوم نیست اخته هستند یا چه مشگلی دارند که در شرایط طبیعی نمی تونند نثل تولید کنند ..فقط در شرایط خاصی که ما نمی دونیم .چند وقتی هم جوجه بوقلمون غیر بومی خریداری کردم اونها هم به اصلاح نازا بودند ..جالب اینه که جوجه بوقلمون صنعتی فقط از فرودگاه و از خارج وارد میکنند ..ایا نژادهایی که صنعتی هستند اصلا قابلیت زندگی در طبیعت رو دارند ..من نمیگم ژن خوک زدند یا نه ..فقط میدونم نمیشه ازشون جوجه کشید.خودم باره تجربه کردم .در حالی که مرغ بومی تخمهاشو در دستگاه بزاریم و یا زیر مرغ کرج به راحتی تبدیل به جوجه میشه ..حتی مرغهای صنعتی را با خروج مخلی جفت انداختم بازم جوجه ندادند ..واقعا چطور تولید میشند ؟برام سواله ..این مرغها فقط در شرایط صنعتی و با داروهای مختلف میتونند زندگی کنند و بیماریهایی عجیبی میگیرند که مرغهای محلی این بیمیاریها رو ندارند ..در ضمن من معده درد شدیدی داشتم ..سوزش و غیره ..جوری که از درد به خودم میپیچیدم ..بارها دکتر رفتم ولی درد معده ام بیشتر و بیشتر میشد جوری که میترسیدم چیزی بخورم ..اما در سایت خوندم که روغن و نمکمو رو عوض کنم من حتی به مطب دکتر روازاده نرفتم و هیچ هزینه ای هم ندادم ولی در جمع حدود ۵ میلیون تومان برای خرید دارو و ازمایش و غیر...خرج کردم ولی بدتر شدم ..اما بعد از تغیر روغن و نمک و بعضی چیزها ..الان همه چیز میخورم و هیچ وقت معده درد نمیگیرم .به نظر من دکترهای دانشگاهی ما یا دقت ندارند یا علم ندارند یا داروهاشون مشگل داره ..چه خوب بود همون اول یکی از این دکترهای دانشگاهی بجای کلی قرص و دارو به من میگفت که نمک صنعتی نخور و روغن رو عوض کن ..البته نباید به دکترها مون تحمت یهودی بودن بزنیم اونها هم نیتشون بد نیست ولی چیزی که یادشون دادند رو اجرا میکنند
ممد شیراز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۸
0
0
.............. ......... ........... .
........... ........... ................ ...... ؟ ..... ..... ....!
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۸
0
1
من نه از علم مدرن پزشکی امروز سر در میارم و نه از علم طب اسلامی و سنتی فقط یه چیز میدونم اگه به خدا معتقدباشیم آنچه خدا و پیغمبر می گوید درست است و نمی تواند غلط باشد پس بهتر بیشتر دقت کنیم راه گم نکنیم قضاوت با شما
لعیا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
0
0
جنگ هفتادودوملت همه راعذربنه
چون ندیدندحقیقت ره افسانه زدند.
طب نوین وطب سنتی بایددست دردست هم وباعشق وعلاقه سلامت جامعه روارتقابدهند.بایدنقاط قوت همدیگرومدنظرقراربدهند.بایدازوجودهم بهره ببرند.ونبایدهمدیگر رونفی کنند.رونق طب سنتی مانعی برای پیشرفت طب نوین نیست.بیماران ازهرکدام نتیجه نگیرندسراغ آن یکی دیگرمیروند واین خودیک عامل پیشرفت واصلاح است.همه ی مشکلات باآرامش واحترام حل شدنی ست.من ازهردوطب درتمام مشکلاتم استفاده کردم درمواردی ازطب نوین نتیجه گرفتم ودرمواردی هم ازطب سنتی. ولی آنچه مهمه اینه ک درهمه ی موارد وبیماریهاومشکلات نمیتوان بصورت تهاجمی درمان کردچون بدن انسان ماشین نیست وازفولادوفلزساخته نشده.وبایدبااحتیاط وظرافت برخوردکرد.
لعیا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
0
1
ماهمانیم ک میخوریم.تمام بیماریها ارتباط مستقیم باخوردن ونخوردن دارند.اگرووحدهای طب سنتی هم جزو دروس و واحدهای رشته های پزشکی وپیراپزشکی شود آنگاه وحدت حاصل ازاین دوطب غوغامیکندوهمه ازآن بهره خواهیم بردوطعم زندگی سالم روخواهیم چشید.خاطربدستِ تفرقه دادن نه زیرکیست!مجموعه ای بخواه وصراحی بیارهم.
لعیا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
1
0
طب سنتی وطب نوین هردو گسترده ونیازمندمطالعات فراوان وطاقت فرساهستندوزمان وانرژی وعلاقه میطلبند.واگرتوامان وبصورت مکمل هم دردانشگاها تدریس شوند میتوانندتحول عظیمی درطب به وجودآورند.بیاتاگل برافشانیم ومی درساغراندازیم
فلک راسقف بشکافیم وطرحی نودراندازیم.من براسینوزیتم سالهاآنتی بیوتیک های مختلف برام تجویزشدودرنتیجه معده ورودهام ازکارافتادن وهمیشه حال بدی داشتم.بانسخه های طب سنتی مبنی برپرهیزازنوشیدنیهای سردوسردیجات و...راه درمانم رااگرچه بسیاردیراماسرانجام یافتم. پزشکانی هم ک انواع آنتی بیوتیک هارابرایم تجویزکردن اگر درمانهاوپرهیزات طب سنتی رانیز جزو واحدهای درسیشان گذرانده بودند یقینا میتوانستند کمکم کنند.
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
0
1
با سلام خدمت برادر گرامی حکیم روازاده
خیلی خوشحال شدم شماها و امثال شما در این عرصه هستین و مردم را راهنمایی می کنید
همه میدانند ولی عمل نمیتونند چون غذاهای که خوردن اجازه درست فکردن را نمیدهند مثل شپش زدایی موی سر باید ریشه کن بشه تا مغز درست در راستای الهی فک کنند.
انسان اگر به این جمله یکم فکر کندو بداند که اشرف مخلوقات هست و بهترین غذا را باید خورد متوجه میشه که چقدر کهم هست ولی کسی به این موضوع حتی فکر هم نمکینه

بهر جهت ممنونم
از شما حکیم روازاده
حکیم ضیایی
حکیم قاسمی
حکیم تقی نیا
حکیم تبریزیان
حکیم شاکری
و غیره که نامشان در ذهنم نیست تشکر کنم
سحر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
0
0
انسان عالم صغیر است و جهان عالم کبیر
هر چه در جهان میبینیم در درون انسان وجود دارد برای بدست اوردن سلامتی باید با طبیعت هماهنگ باشیم . خالق انسان و جهان هم خداست باید مطابق قوانین خدا زندگی کنیم و رابطه معنوی را با خدا تقویت کنیم . و از آنچه که خدا در طبیعت قرار داده استفاده کنیم . هر چیزی که می خوریم باید از خدا طلب شفا بکنیم چون ماده وقتی اثر دارد که خدا بخواهد . نمونه خواست خدا که خیلی معروف هست داستان حضرت ابراهیم که آتش خاصیت سوزانندگیش رو از دست داد و آتش سرد شد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
0
0
من به درست یا نادرست بودن حرف ایشون کاری ندارن ولی فقط به دکتراوافرادی که کورکورانه از طب جدید حمایت میکنن میگم یک نمونه مریضی بیارید که درمان کردید فشار خون که مثلا ساده ترین مریضی باید تا اخر عمر دارو بخوره چی رو درمان کردین که اینگونه بخود اجازه میدید بقیه افرادی که ادعای درمان دارند را مسخره کنید اپاندیس باید عمل زخم پای دیابتی باید قط ارتورز باید تا اخر عمر دارواونم فقط برای تسکین درد ورم لوزه باید لوزها دراورده شون والی اخر ....
فرض کنید اوناهم مثل شما دنبال سود خودشونن چه عیبی داره
نظر شما
ادامه