کد خبر: ۸۶۱۸

حکیم مهر - خبرهایی از دامپزشکی زرند و کرمانشاه

 

رئیس شبکه دامپزشکی زرند خبر داد :
معدوم‌سازی یک تن فرآورده دامی غیربهداشتی در زرند


رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان زرند گفت: در طرح تشدید نظارت ویژه ایام نوروز بیش از یک‌ تن فرآورده‌های خام دامی غیربهداشتی در زرند ضبط و معدوم‌سازی شد.
محمد جانباز با اشاره به اجرای طرح تشدید نظارت دامپزشکی ویژه ایام نوروز اظهار داشت: در این طرح  که از 22 اسفند ماه سال گذشته تا 13 فروردین ما سال جاری اجرا شد، 790 مورد بازدید از مراکز عرضه و فروش فرآورده‌های خام دامی در شهرستان زرند صورت گرفت.

وی افزود: همچنین در این طرح 92 مورد بازدید از رستوران‌ها و کبابی‌های سطح شهرستان زرند انجام شد که در این زمینه مقدار یک‌هزار و 74 کیلوگرم فرآورده خام دامی ضبط و معدوم‌سازی شد.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان زرند با بیان اینکه تعداد دو فقره پرونده تخلف به مراجع قضایی شهرستان ارجاع شد، ابراز داشت: در این مدت تعداد 85 واحد مرغ و ماهی‌فروشی، 65 واحد قصابی گاوی و گوسفندی و 35 واحد رستوران و کبابی در این طرح زیر پوشش قرار گرفت.

جانباز خاطرنشان کرد: متصدیان عرضه فروش مواد خام دامی نسبت به رعایت کامل موازین بهداشتی همچون گذشته ادامه دهند و مردم نیز در تهیه فرآورده خام دامی از مراکز معتبر با رعایت کامل اصول بهداشتی تهیه کنند.

 

---------------------

 

مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه خبر داد
بیش از 5/5 تن فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در ایام نوروز معدوم شد


خبرگزاری فارس: مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه گفت: بیش از 5/5 تن فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در ایام نوروز ضبط و معدوم شد.
نادر پرور گفت: اکیپ‌های بازرسی بهداشتی دامپزشکی بیش از 5/5 تن فرآورده خام دامی غیر بهداشتی را ضبط و معدوم کردند.

پرور افزود: اکیپ‌های بازرسی بهداشتی دامپزشکی در سطح استان از 22 اسفندماه الی 13 فروردین ماه 91 ضمن 4 هزار 939 مورد بازدید از مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی، کشتارگاه‌ها، مراکز بسته بندی، سردخانه‌ها و رستوران‌ها؛ بیش از 5 هزار و 552 کیلوگرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی را ضبط و معدوم کردند.

وی تعداد پرونده‌های قضایی مراکز متخلف را 8 پرونده اعلام کرد و گفت: با همکاری دستگاه قضایی، پرونده‌های متخلفان در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

 

نظر شما
ادامه