کد خبر: ۸۶۸۱
تعداد نظرات: ۶۹ نظر
براساس جدول ذیل این تبصره ضرایب فوق‌العاده خاص مشاغل دکترای تخصصی و PhD با ضریب 4، مشاغل دکترای حرفه‌ای با ضریب 3.5، مشاغل کارشناس ارشد و کارشناسان مشاغل تخصصی با ضریب 3، مشاغل کاردان و مراقب زندان با ضریب 2.5، مشاغل پرسنل اداری زندان با ضریب 2 و مشاغل سایر کارکنان مرتبط با زندان و زندانی با ضریب 1.5 محاسبه می‌شود...

حکیم مهر - نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه روز یکشنبه 27 فروردین ماه سال جاری، کلیات و ماده واحده طرح تسری فوق‌العاده خاص کارمندان سازمان‌های پزشکی قانونی و انتقال خون ایران به کارکنان سازمان دامپزشکی کشور و سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور را تصویب کردند.

کلیات این طرح با 115 رای موافق، 6 رای مخالف، 17 رای ممتنع از مجموع 202 نماینده حاضر در مجلس به تصویب رسید.

براساس ماده واحده این طرح از تاریخ تصویب این قانون فوق‌العاده خاص موضوع ( قانون فوق‌العاده خاص کارمندان سازمان های پزشکی قانونی کشور و انتقال خون ایران) به کارمندان سازمان دامپزشکی کشور مطابق جدول قانون مذکور و کارمندان سازمان زندان ها و اقدامات تربیتی کشور مطابق جدول ذیل تسری می‌یابد.

همچنین طبق تبصره این ماده اعتبار مورد نیاز جهت پرداخت فوق‌العاده خاص موضوع این قانون به کارمندان سازمان دامپزشکی کشور از محل دریافت درآمدی ماده 14 قانون سازمان دامپزشکی کشور و به کارمندان سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور برای سال جاری از محل صرفه جویی‌ها و با استفاده از اختیارات و مجوزهای قانونی خود با بهره گیری از منابع حاصل از فروش اموال و املاک مازاد بر نیاز سازمان پس از واریز به حساب خزانه تامین و پس از آن در بودجه‌های سنواتی پیش بینی خواهد شد.

براساس جدول ذیل این تبصره ضرایب فوق‌العاده خاص مشاغل دکترای تخصصی و PhD با ضریب 4، مشاغل دکترای حرفه‌ای با ضریب 3.5، مشاغل کارشناس ارشد و کارشناسان مشاغل تخصصی با ضریب 3، مشاغل کاردان و مراقب زندان با ضریب 2.5، مشاغل پرسنل اداری زندان با ضریب 2 و مشاغل سایر کارکنان مرتبط با زندان و زندانی با ضریب 1.5 محاسبه می‌شود.

پیش از تصویب جزئیات این طرح توکلی با بیان تذکری گفت: من می خواهم کمک کنم تا شورای نگهبان این طرح را رد نکند. طبق اصل 75 قانون اساسی این طرح قابل تصویب نیست چرا که منابع تامین هزینه‌های این طرح مشخص نمی باشد. پس طوری تصویب نکنید که شورای نگهبان آن را برگشت دهد.

محمدرضا باهنر که ریاست جلسه را در غیاب لاریجانی برعهده داشت در پاسخ گفت: اصل 75 یک اصل استثنایی است. منابع این طرح قابل تحقق است و اگر مطمئن بودیم که نمی توان به شکلی که مطرح شده منابع آن را تأمین نمود اصلاً اجازه طرح در صحن علنی نمی‎دادیم.

پس از آن ماده واحده این طرح نیز با 119 رای موافق، 15 رای مخالف، 13 رای ممتنع از مجموع 202 نماینده حاضر در مجلس به تصویب رسید.
اما تصویب این طرح با حاشیه‎هایی هم همراه بود.
نماینده کمیسیون اجتماعی که در دفاع از این طرح سخن می گفت با اشاره به سختی کار دامپزشکان، خدمت در نقاط دورافتاده و کوهستانی و در معرض خطر ابتلا به بیماریهای قابل انتقال بین حیوان و انسان و همچنین در معرض صدمات فیزیکی نظیر شاخ زدن و لگد زدن حیوان را از جمله نمونه‎های سختی این حرفه عنوان کرد.

وی حتی با مقایسه محیط کار پزشک و دامپزشک (در روستا) گفت : وقتی از یک پزشک برای درمان یک بیمار دعوت می‎کنند به او می گویند بفرمایید تشریف بیاورید منزل اما به دامپزشک می گویند بفرمایید طویله!

این نماینده مجلس با بیان این جمله و مقایسه نه چندان فراگیر اما مؤثر برای تصویب این طرح گفت : از همین ادبیات برمی آید که دامپزشکان در چه محیط متعفن و عفونی و پرمخاطره‎ای خدمت می کنند.

این نماینده مجلس از سایر نمایندگان خواست با تصویب این طرح خدمت ماندگاری از خود در پایان مجلس هشتم ثبت کنند.

وی همچنین در ابتدای سخنان خود از بی رغبتی کارکنان سازمان دامپزشکی به فعالیت در این سازمان یاد کرد و در پایان هم از نمایندگان خواست با رأی موافق به تصویب این طرح برای فعالیت کارکنان سازمان دامپزشکی رغبت ایجاد نمایند!

هنگامی که یک عضو هیأت رئیسه می خواست کلیات این طرح را برای آماده شدن نمایندگان جهت اخذ رأی قرائت کند، تنها نماینده دامپزشک مجلس هشتم به جایگاه هیأت رئیسه رفت، بالای سر وی ایستاد و همین امر سبب شد این عضو هیأت رئیسه از وی سؤال کند فرمایشی داشتید؟!

محبی نیا وقتی کلیات را قرائت کرد پشت میکروفن گفت : آقای منادی تشریف ببرید لطفاً!

 (راست ایستاده : دکتر منادی)

اما دکتر منادی سفیدان که همچنان در جایگاه هیأت رئیسه ایستاده بود وقتی نمایندگان مشغول رأی دادن بودند آنان را ترغیب به اعلام موافقت و فشردن دکمه 4 (یعنی موافق) می کرد و وقتی هم که رئیس جلسه پایان رأی گیری را اعلام کرد از جایگاه هیأت رئیسه با صدای بلند پشت میکروفون فریاد زد : 4 ، 4 ...

این حرکت دکتر منادی خنده محمدرضا باهنر را که در فاصله قرائت کلیات طرح ریاست جلسه را از لاریجانی تحویل گرفته بود در پی داشت تا جایی که نایب رئیس مجلس گفت : البته آقای منادی یک مقدار دیر گفتند و از اینجا هم اعلام کردند.

دکتر محمد لطفی‌زاده، مدیرمسئول حکیم مهر هم در پی تصویب این طرح با ارسال پیام تبریک جداگانه برای رئیس سازمان دامپزشکی و رئیس روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور نوشت : " تصویب طرح افزایش حقوق کارکنان سازمان دامپزشکی در مجلس مبارک باد. با تشکر از پیگیری و تلاش شما"

 

خبر مرتبط :

انتشار یافته: ۶۹
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دامپزشک 83
|
-
|
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۷
0
2
به شخصه و بعنوان یک دامپزشک بخش خصوصی تصویب این طرح را به کارمندان سازمان دامپزشکی تبریک می گویم ولی نکته ای را باید عرض کنم که خدمت در نقاط دورافتاده و کوهستانی و در معرض خطر ابتلا به بیماریهای قابل انتقال بین حیوان و انسان و همچنین در معرض صدمات فیزیکی نظیر شاخ زدن و لگد زدن حیوان و تشریف بردن به طویله! بیشتر کار دامپزشکان بخش خصوصی است پس بهتر است بعد از سالها تعرفه های جدید بخش خصوصی ابلاغ گردد
با تشکر
ناشناس
|
-
|
۰۶:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۸
1
2
با سلام و تشکر از گزارش کامل شما
نکته ای که جلب توجه کرد در این خبر اینه که شما حتی خبرو نخوندید و عین متن خبرگزاری مهر با اشتباه موجود در خط پنجم آن (قانون مذکر) را در سایت خود گذاشته اید.خوبه که شما حداقل قبل از کپی کردن خبرها یکبار نیز خبرو بخونید.
شاید هم این خبر شامل مذکرها می شود و خانم دکترها از این قانون مستثنی هستند:-)
ناشناس
|
-
|
۰۶:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۸
0
1
خدا عمرشون بده دست دکتر منادی درد نکنه
باز هم یکی محیط کار ما را درک کرد
ناشناس
|
-
|
۰۶:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۸
0
1
نماینده کمسیون اجتماعی کیست؟لطفا نامش را ذکر کنید تا از او هم تشکر شود.
ناشناس
|
-
|
۰۶:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۸
1
1
دکتر منادی متشکریم
ناشناس
|
-
|
۰۷:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۸
0
2
یادمه از شبکه بهداشت گزارش دادند فردی در اثر بیماری کریمه کنگو فوت کرده عصر همان روز همراه با همکارم برای بررسی موضوع به محل رفتیم وقرار بود به هیچکس هیچ نگوییم مبادا کسی بترسد و وحشت ایجاد شود در دامداری که دیوار کوتاه و شکسته شده ای داشت را باز کرد وای دیدیم چه وضعی تاقوزک چکمه هامون که داخل تاپاله چسبناک فرو میرفتن نه باکس نگهداری دام داشتند نه درخت و ستونی بود که گاو را به ان ببندیم و خونگیری کنیم تمام روی در و دیوار و زمین و بدن گاو کنه راه میرفت بمون هم گفته بودن سریع باید نمونه ها را بفرستیم فرصت سمپاشی نبود با هزار بد بختی از تمام گاو وگوساله ها و گوسفندان و بز ها خون گرفتیم موقع خونگیری و حضور در دامداری چندتا کنه چاق و چله هم در حال حرکت روی لباس و چکممون شدند فورا با جیغ و داد پسر بچه ای در انجا و خودمان تکاندیمش(بیماری کریمه کنگو از طریق کنه الوده منتقل میشود و ان کنه میتواند بیماری را نسل به نسل به بچه هایش منتقل کند )فورا تمام دامداری را با همکارمان سمپاشی غلیظ انجام دادیم خونها را به ازمایشگاه تهران فرستادیم بعد از چند ماه هم مشخص شد تمام دامهای دامداری و همسایه هاشون انتی بادی این بیماری را دارا میباشند---------بله این محل کار ما که در هیچ جا نه مطرح میشه نه تشویقی برای نمونه برداری میشیم حال همان مرکز بهداشت که فقط گزارش بیماری مشکوک این فرد را داده بودپزشکش مورد تشویق و تمجید قرار گرفته بود یادمه زمانی که دانشجو بودیم سمینار کریمه کنگو رفته بودیم بعد از مدتها اسم شهرستانهایی که کریمه کنگو شون مثبت در ان سمینار اعلام کرده بودند میامد میترسیدم فکر نمیکردم روزی خودم و لوله خونگیری داخل خانه ای بروم که صاحبش چند روز پیش کنه ای نیش خورده دچار این بیماری خطرناک شده وهمانروز فوت کرده مجبور شوم با همکارم برای مهار دام گردن گاو را تو بغل بگیریم و خونگیری کنیم براستی اگر ما نیش یکی از این کنه ها را میخوردیم چه میشد ایا کسی میفهمید !!!!!!!!!!!!
تکنیسین دامپزشکی
|
-
|
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۸
0
0
ضمن تبریک به پرسنل سخت کوش و مظلوم دامپزشکی و تقدیر ویژه از جناب آقای دکتر دستور و همکاران ایشان بابت به نتیجه رساندن افزایش حقوق کارکنان دامپزشکی،
به اطلاع خانم یا آقای دامپزشک 83 می رسانم اگر عملیات فنی نیروهای بخش دولتی از نیروهای بخش خصوصی بیشتر نباشد، قطعا کمتر نیست.
با آرزوی موفقیت کارکنان بخش خصوصی و دولتی دامپزشکی
آشنا
|
-
|
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۸
0
0
با سلام
من عضو کوچکی از سازمان دامپزشکی هستم که از سال 75 شاغلم. خدا را شاهد می گیرم آن زمان که همکاران بخش غیر دولتی درآمد ماهانه تا 1 میلیون و بیشتر داشتند با ماهی 45 هزار تومان کار میکردم.
و اکنون نیز با 16 سال سابقه زیر حکمم 9350000ریال است! و دچار دیسک کمر بوده و سابقه ابتلا به به بروسلوز را در کارنامه دارم.
جادارد از نمایندگان محترم و بالاخص جناب دکتر منادی به مناسبت تدوین و تصویب این طرح تشکر ویژه داشته باشم و امیدوارم تا با اجرای طرح گام موثری در بهبود وضعیت معیشتی همکاران شاغل در بخش دولتی که جوانی خود را در خدمت به خلق خدا سپری می نمایند برداشته شود و انشاالله شاهد بازبینی تعرفه های زحمت کشان بخش غیر دولتی نیز باشیم.
همکار
|
-
|
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۸
0
0
تعرفه که اضافه شده و دارین حالشو می برین
ناشناس
|
-
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۸
0
0
با تشکر فراوان از زحمات آقای دکتر خداویردی و حمایتهای بیدریغ آقای دکتر دستور ، اجرکم عند الله
حکیم مهر
|
-
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۸
0
0
بیننده محترم با سلام / از تذکر بجای شما سپاسگزاریم. ضمن پوزش واژه مذکر به مذکور اصلاح شد.
یک همکار سرگردان
|
-
|
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۸
0
0
با سلام
از گوشه و کنار شنیده می شود که سازمان دامپزشکی کشور در استانها و شهرهای کشور اقدام به استخدام نیرو نموده است،لذا خواهشمند است پیگیری نمایید آیا چنین چیزی هست یا نه؟ اگر هست شرایط و ضوابط مربوط به آن چگونه می باشد؟
جسارت بنده را ببخشید چون شما همیشه پیگیر حق و حقوق صنف دامپزشکی بوده اید و در پیگیری اخبار این حوزه تبحر دارید از شما می خواهیم که در این مورد هم تحقیق فرمایید.
با تشکر
حکیم مهر
|
-
|
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۸
0
0
بیننده محترم / با سلام و احترام / سهمیه استانها از طریق استانداری تخصیص می یابد و امکان استخدام وجود داشته است. ضمن اینکه ضوابط جدید تبدیل وضعیت کارکنان پیمانی به رسمی هم ابلاغ شده است.
دکتر مرتضوی تبریز
|
-
|
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۸
0
0
.........من سختی کاری نمی بینم ......
حکیم مهر
|
-
|
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۸
0
0
بیننده محترم با عنوان دکتر مرتضوی - تبریز / با سلام و تشکر از بازدید و اظهار نظر جنابعالی. برابر توصیه مشاور محترم عالی حکیم مهر ذیل مطلبی با نشانی
http://www.hakimemehr.ir/news/show_detail.asp?id=8680
خواهشمند است در نقد عملکرد همکاران محترم و اعضاء معزز جامعه شریف دامپزشکی کشور از ادبیات مناسب تری استفاده فرمایید تا زمینه انتشار کامل نظرات حضرتعالی در سایت فراهم گردد. در هر مجموعه دولتی یا غیردولتی یقیناً افرادی کم کاری می کنند و یا به هر نحو کاهنده اعتبار و وجهه آن مجموعه می شوند که لازم است به جای خود با آنان برخورد گردد اما تعمیم این موضوع به یک جامعه بزرگ چه در بخش دولتی و چه در بخش غیردولتی دور از انصاف و البته شأن شما و جامعه محترم دامپزشکی کشور است. با تشکر از توجه شما
دامپزشک
|
-
|
۰۵:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۹
0
0
با سلام
دکتر مرتضوی را شخصا از نزدیک میشناسم علی رغم اینکه آدم بسیار صاف و ساده ای هستند منتها یکسری عقایدی دارند که شاید خودشان نیز به درست بودن صد در صد آنها مطمئن نیست، مثلا همین بدبینی شدید شان به سیستم دولتی. به هر حال انشاالله روزی بر ایشان آشکار خواهد شد که عزت و سربلندی جامعه دامپزشکی و بهبود معیشت آنها، اعم از دولتی و غیر دولتی، حقی است که با اتحاد و همدلی میسر می گردد نه با تخطئه و کوچک کردن ارزش همدیگر.
ناشناس
|
-
|
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۹
0
0
با تشکر از دکتر منادی و سایر نمایندگان عزیز مجلس
ما متاسفانه دامپزشکان نمیدونم چرا ارزش کار هم را میخواهیم کم کنیم چه بخش دولتی چه بخش خصوصی باید حامی هم باشیم تا دید جامعه به رشته و کار ما عوض شود و ارزش کار ما بالا رود در شهرهای مختلف وقتی که با ما تماس میگرفتند در فلان روستا فردی یا حیوانی توسط سگ یا حیوان دیگر گاز گرفته شده سریعا به محل برای نمونه برداری هاری اعزام میشدیم یادم برای اولین بار سگی که علایم هاری را نشان میداد و به چند گاو و انسان حمله کرده بود و توسط روستاییان کشته برای نمونه برداری رفتیم مجبور شدیم برای نمونه برداری سر سگ ولگرد راببریم ونمونه برداری کنیم و بعد هم سگ را معدوم کنیم یادمه چون تا حالا این کار را خودم انجام نداده بودم تا چند روز این صحنه جلوی چشمم بود سریعا جواب را به موسسه پاستور فرستادیم و بعد از چند روز جوابش مثبت شد و در این چند سال شاید برای انواع حیوانات مشکوک به هاری (از بز گرفته تا گوسفند و گاو و سگ.. ) که علایم وحشی بودن را نشان میدادند این کار را انجام دادیم که جواب اکثرشون مثبت بوده ولی ما هم مثل دکتری که برای نمونه برداری کریمه کنگو رفته بود نوشته بود هیچ تشویقی نشدیم تشویق نشدیم ولی خانه بهداشت روستا بخاطر گزارش تلفنی به دامپزشکی مورد تشویق از طرف شبکه بهداشت قرار گرفت دکتر ز
ناشناس
|
-
|
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۹
0
0
با سلام وتشکر از دکتر منادی عزیز و سایر نمایندگانی که دکمه 4 را فشار دادند اقای دکتر مرتضوی تو شهرستانهای مناطق گرمسیر مانند خوزستان و بوشهر با دمای بالای 50 درجه در سایه و گردو خاک و گاه شرجی در تیر مرداد رفتن در بیابان بی اب و علف و زدن واکسن ابله شاربن سخت نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟ به خدا بیایید ببینید ما با چه شرایطی کار میکنیم تمام گردن و سینه مان در تابستان پر جوش و تاول میشود و اکیپ مان غیر از4 نفر پیر و مبتلا به بروسلوز کسی نیست /که باید حدود 100000 گوسفند و گاو را واکسن بزنیم تازه این غیر از بروسلوز و فاز های تب برفکی است جمعیت دام بالا است ولی دریغ از یک یک باکس نگهداری گاو پارسال یکی از بچه ها چنان لگدی خورد و پرت روی بلوک شدو روی رانش دلمه سیاه برجسته به وجود امد هرکی میگه سخت نیست خیلی بی انصاف نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تکنسین از کار افتاده
حميد ش
|
-
|
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۹
0
0
از تلاش و زحمت فراوان كليه افراد زحمتكش علي الخصوص دكتر خداوردي -نمايندگان محترم مجلس آقاي منادي- رياست سازمان دامپزشكي آقاي دستور كمال تشكر و قدرداني مي شود.
ناشناس
|
-
|
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۹
0
0
با ......دامپزشکی دشمن میخواهد چه کار؟؟؟؟؟
ناشناس
|
-
|
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۹
0
0
دوباره ......................................
متشکرم دکتر جوانمرد
|
-
|
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۹
0
0
............که به دکتران دامپزشک توهین میکنن؟ ممنون میشم قید بفرمایید ........
دکتر مرتضوی تبریز
|
-
|
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۹
0
0
دوست گرامی از خوزستان ضمن احترام به کار شما و شخص شما به استحضار باید برسانم که بنده هم در منطقه محروم و مرزی ورزقان واقع در شمال عربی لیران عزیزمان 5 سال مطب اداره کردم .یادم نمی رود که در عمق جنگل های ارسباران برای سخت زایی گاو یک همولایتی جنگل نشین رفته بودم موقع برگشت سوار جیب اوار ovaz از آنهایی که در جنگ استفاده می شد بودم در سرازیی ترمز برید و من به همراه راننده بعد از چند تا معلق زدن به طور معجزه آسایی از ماشین برت شدیم .می دونین چقدر حق ویزیت گرفته بودم ......دامدار بول نداشت برای مادر بزرگم یک کاسه زغال اخته خشک شده هدیه داد.
سال 1380 درست روز عید به روستای جوشین برای انجام واکسیناسیون طاعون گاوی رفته بودم برگشتنی به دلیل تند بودن بیچ جاده به ته دره افتادم به همرا ه دو نفر دیگر که طحال دوستم را برداشتند و خودم هم نزدیک بود قطع نخاع بشوم .بس این سختی ها را بخش خصوصی هم می کشد اما بدون هیچ گونه بیمه ای ...امنییت شغلی و.....اما وقتی که در ارمنستان دیدم ......به وارد کنندگان برگ قرنطینه می فروشد هر گوسفندی یک دلار بدون اینکه طرف گوسفندی را خریداری کرده باشد یعنی قبل از خرید مجوز قرنطینه در دستشان بود و ادعا می کرد که من از کسی نمی ترسم و روز به روز هم بیشرفت .... می کند و همان موقع یادم افتاد که بیرمردی در روستای اویلق نزدیک مرز ارمنستان به خاطر این که گاوش به دلیل همین قرنطینه های یک دلاری ؟!!!تب برفکی گرفته بود و گوساله آن هم به دلیل عارضه قلبی تلف شده بود زار زار گریه می کرد زمین وزمان جلوی چشمانم تار شد .بس نگویید که نشته ام بشت یک میز و قضاوت الکی می کنم 2 مورد از گزارش هاری را شخص بنده نمونه فرستادم و الان هم گواهی انستیتو باستور را یادگاری دارم .اما وقتی که می بینم بشت میز نشسته و جدول سودوکو حل می کند ناراحت می شوم .
دکتر مرتضوی تبریز
|
-
|
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۳۰
0
0
ا دوسشتان این را هم بگویم من از سال 1375 به اداره کل دامبزشکی تبریز رفت وآمد می کنم و با تک تک کارمندان آن ادراه دوستی 20 ساله دارم با خیلی از آن ها خاطره ها دارم .همه دوستان من می دانند بنده 3 سال است در کار دامبزشکی البته در ایران فعالییت ندارم .اما هر وقت به تبریز می آیم الکی هم شده به اداره سر می زنم .بغل دست همکاران می نشینم شوخی می کنم به بزرگتر ها احترام می گذارم .خبلی هایشان را دوست می دارم .اما این دلیل نمی شود کاستی ها را نگوییم .دامبزشک همکار من در کشتارگاه مرغ شب تا صبح نمی خوابد داخل تک تک مرغ ها را دست می اندازد داخل حفره صدری مرغ تا مبادا بیش معده باقی نماند اما می دانید چقدر حقوق می گیرد 500 هزار تومان تازه اگر هم تا آخر ماه جریمه نشده باشد .یک دفعه می بینید که صاحب کشتارگاه لج کردند و 3 ماه حقوق نمی دهند .دوستان من درد این است من درد خودرا نمی گویم به خداوندی خدا قسم می خورم عقده ای نیستم .اما چه کسی باید حامی بخش خصوصی باشد .موقع انتخابات نظام دامبزشکی دوستان دولتی و دانشگاهی آن چنان به صندوق ها هجوم می آورند و با استفاده از امکانات نظام دامبزشکی را تسخیر می کنند که جایی برای نماینده بخش خصوصی نمی ماند و ان جی او تبدیل به کمیته دولتی می شود .
آقای دکتر منادی بنده در جلسات مختلف از شما التماس کردم که از بخش خصوصی هم حمایت نمایید و شما هم قول دادید حتی نامه کمیسیون 138 را هم گرفتید وما هم به اتفاق خانواده به شخص شما رای دادیم .ستاد دایر کردیم و شکر خدا انتخاب شدید الان نوبت شماست .مرتضوی شخصی نیست که درد و منافع خود را بگوید درد من تمام دامبزشکان بخش خصوصی است .ضمنا یک روحانی محترم از تبریز برای دور دوم رقابت خواهند کرد که اهتمام و توجه عجیبی به دامبزشکی و امنییت غذایی دارند و با اتنخاب ایشان ازتبریز به مثل این خواهد بود که دومین دامبزشک را به مجلس فرستاده ایم .
دامپزشک
|
-
|
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۳۰
0
0
دوستان
آقای دکتر مرتضوی و قضاوت های ایشان مشکل جامعه دامپزشکی نیست. مشکل جریان فکری و جو بی اعتمادی به همدیگر است. دکتر مرتضوی عزیز ، زحمت کشان آتش نشانی یا عزیزان راه دار شاید در طی سال 2-3 ماموریت مهم داشته باشند اما وجود آنها حیاتی و مهم است. در جریان آنفولانزای طیور و معدوم سازی یا طاعون گاوی یا چند ده مورد دیگر مگر همکاران اداری شما از جان مایه نگذاشتند؟ به والله کمال بی انصافی است که این کامنتها را می نویسید . هر چند باید صدای یکدیگر را بشنویم و در صدد رفع کاستی ها باشیم. دکتر مرتضوی گرامی ..........
یه همکار
|
-
|
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۳۰
0
0
بینندگان محترم / لطفاً با پرهیز از بحث شخصی در مورد اصل خبر تبادل و اظهار نظر فرمایید تا امکان استفاده همگان از نظرات شما فراهم شود. با تشکر - حکیم مهر

آقای دکترمرتضوی .................
دکتر ادیبان
|
-
|
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۳۰
0
1
بسمه تعالی.
با سلام
من از طرف خود و پرسنل سازمان دامپزشکی از زحمات و پیگیریهای جدی و مصرانه آقای سید جواد زمانی نماینده محترم مردم شریف کنگاور در مجلس شورای اسلامی که چه در کمیسیون اجتماعی مجلس و چه در هنگام دفاع از طرح در صحن مجلس توانستند از جامعه دامپزشکی دفاع نمایند صمیمانه تشکر و قدردانی می نمایم.ایشان در یک جلسه در شبکه دامپزشکی شهرستان کنگاور در زمستان سال گذشته پیش بینی تصویب این طرح بدون داشتن حتی یک مخالف را داده بودند.دکتر ادیبان
dampezeshk dar ghorbat
|
-
|
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۳۰
0
0
Hala manzur az in zarib ha chie?yek dampezeshk cheghadr hoghugh migire?
رامین.س
|
-
|
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۳۱
0
0
نماینده کمیسیون اجتماعی مجلس آقای سید جواد زمانی است که واقعا جهت تصویب این طرح بسیار زحمت کشیدند.واقعا زحمات ایشان جای تقدیر و تشکر فراوان دارد.امیدوارم آقای دکتر دستور و سایر دوستان به وقت مقتضی و به شکلی عالی از ایشان و سایر زحمت کشان تصویب این طرح تقدیر و تشکر نمایند.
محمد الهی
|
-
|
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۳۱
0
0
ضمن عرض تبریک به همه شاغلین حرفه مقدس دامپزشکی که خادم اقشار ضعیف و زحمتکش در ایران اسلامی میباشنداز تلاشهای مجدانه و پیگیری های مستمر مسیولین رده بالای دامپزشک بويژه آقای دکتر دستور و معاونین سازمان کمال تقدیر و تشکر به عمل میآیدخدا قوت دهد برای اعتلای بیشتر دامپزشکی
دامپزشک بخش خصوصی!!!
|
-
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۳۱
0
0
راستش من نفهمیدم آیا واقعا همکاران سازمان دامپزشکی در نقاط دورافتاده و کوهستانی خدمت می کنند و در معرض خطر ابتلا به بیماریهای قابل انتقال بین حیوان و انسان و همچنین در معرض صدمات فیزیکی نظیر شاخ زدن و لگد زدن حیوان هستند؟
پس احتمالا ما بخش خصوصی تو سازمان پشت میز نشستیم و......عجب روزگاری شده. ..................(خودم نقطه چین کردم)
دامپزشک
|
-
|
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۱
0
0
بنده 11 سال در بخش خصوصی مطب و مرکز مایه کوبی داشتم و 2 سالی میشه در بخش دولتی مشغولم.تنها چیزی که دامپزشکان را در بخش خصوصی و دولتی رنج میده حسادت است.مقایسه کنید کسانی را که در سالهایی که همکاران بخش خصوصی پول پارو می کردن با کسانی که در بخش دولتی سالهای متمادی در بدترین شرایط قبل از بخش خصوصی زحمت فراوانی را در جهت بهداشت دام وانسان کشیده اند انهم با حقوق ناچیز.ریشه همه اینها بر می گردد به افزایش فارغ التحصیلان در سطح کشور و البته سیاستهای ناقص در خصوص صنعت دام وطیور ایران عزیزمان.بنابراین درد درد افزایش حقوق کارمند نیست اینها همه فشارهای عصبی ناشی از کمبود کار میباشد.من در بخش خصوصی درامد بیشتری داشتم ولی از دست همکاران تازه فارغ التحصیل که برای قیمت ناچیزی ارایه خدمات نمودند مطبم را تعطیل کردم .همین الان هم اگه مقایسه کنید حقوق من کارمند دامپزشکی را با کارمند مخابرات بهداشت بازرکانی تامین اجتمایی می فهمید پشت میز نشین به چه کسی می کویند.وقتی با یک دوست قصاب سر یک لاشه ظبتی بحث ودرگیری پیش میاد یعنی چه.من به نوبه خود تبریک می گویم به جناب دکتر دستور وسایر همکاران بخش خصوصی و دولتی.امیدوارم با سیاست های درست وقابل اجرا مشکلات همه دامپزشکان مرتفع گردد.
دکتر مرتضوی تبریز
|
-
|
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۱
0
1
همکار محترم دامبزشک الان هم در بخش خصوصی بول زیاد است .کسی هم به بخش دولتی حسادت نمی کند .......... من یکی که اصلا چنین حسی را ندارم .......
دامپزشک بخش خصوصی
|
-
|
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۲
0
0
در جواب همکار با عنوان دامپزشک

احتمالا پول بخش دولتی بیشتر بوده که الان پس از 11 سال به بخش دولتی اومدید. بهانه حضور همکاران جوان منطقی نیست!!!
یک همکار
|
-
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۲
0
0
باسلام
من بعنوان یک دامپزشک از تصویب این طرح خوشحالم ( به عنوان کسی که چند سال با حقمق 240هزار تومتن سال 86 طرحم را شروع کردم و در سال 90با استخدام حقوق 390 هزار تومن) . ولی یک واقعیت وجود دارد که همه در سازمان یکسان کار نمیکنند، من کارشناس سل و بروسلوز و ماهانه بطور متوسط 4500 راس گاو را تست میکردم ولی اکثر همکاران در شبکه نشسته وکار اداری نظیر gis و صدور مجوز میکنند و فقط با نام گاو وگوسفند و سگ سروکار دارند . عادلانه این است که این فوق العاده به کسانی پرداخت شود که در سرما و گرما واقعا کارهای سختی (که بعنوان دلایل تصویب این طرح ذکر شده) را انجام میدهند تا برای کار بهتر انگیزه ایجاد شود وگرنه افزایش برابر همان شرایط قبلی را رقم میزند. انشا اله مسئولین خدا را در نظر داشته باشند، تا حالا که پشت میز نشین ها بیشتر میگرفته اند ....
دکتر دامپزشک
|
-
|
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۲
0
0
همکار دامپزشک به نقاط خوبی اشاره نمودند.واقعا خیلی از همکاران با تجربه در شهرهای بزرگ از اخذ هزینه های کم بعضی همکاران کله مند هستند.چرا که از تعداد 10الی15 مطب تعداد مطب ها به 100 الی120 یا بیشتر رسیده لذا تنها وسیله برای اظهار وجود همکاران جوان رایگان یا با هزینه کم کار کردن هست.دامدار هم که دنبال پرداخت هزینه کم میباشد.این مورد نیز تنها درد دامپزشکی نیست .در حالی که جمعیت دامی در اکثر نقاط کم شده ولی تعداد همکاران زیاد تر شده.نقش حسادت هم کمرنگنیست در پارهای از موارد.زمانی که انتقال خون این طرح را به تصویب رساند کدام همکارشان اینهمه اعتراض کردند وسعی نمودند نقش همکارانشان را کمرنگ جلوه بدهند.تبریک به جامعه دامپزشکی چرا که همه باهم زحمت بهداشت جامعه را میکشیم.
ناشناس
|
-
|
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۳
0
0
اوه اوه چقدر .... حسودند و .... هم خوب چیزیه برید تو سایت های که خبر افزایش حقوق کارمندان پزشک قانونی و انتقال خون است کدام قشری اینگونه جنجال راه انداخته بابا کی این پول را داده کی گرفته اخه پول کجا بود اینم حتما تو تهران اجرا میشه!!!!!!!!!
دامپزشک
|
-
|
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۵
0
0
با سلام
از زحمات دکتر منادی بسیار متشکریم.خواهشمند است همکاران محترم با ادبیات بهتری گفتگو شود تا شخصیت خودمان را زیر سوال نبریم.
مسئول فنی
|
-
|
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۶
0
0
با سلام
با طرح جدید شرکت سبز سلامت دریافتی از کارفرما حدود2300 می شود که مبلغ حدود 1300 دست مسئول فنی را میگیرد .این طرح بسیار برای یک دامپزشکی که 500هزار میگیرد خوب است اما کارفرما زیر بار به هیج عنوان نمیرود کار باید از پایه درست شود مگر دوستان رسمی که در پشت میزشان نشستند و اخیرا افزایش حقوق چشمگیری داشتند در معرض شب بیداریها و مواجهه با اغلب بیماریها و طی کردن مسافت طولانی برای رسیدن به سرکارشان و...هستند
این مسئولین فنی هستند که خط مقدم سلامت غذای جامعه هستند پس دولت ، باید حقوق اینها را پرداخت کند ما حدودا 2000 نفر مسئول فنی در کل کشور داریم که به نظر من باید 75% حقوق را دولت و 25% را کارفرما بدهد تا به این مبلغ نهایی برسیم این مسئله باید در مجلس مطرح شود شاید در چند صد سال آینده به نتیجه برسد
محسن
|
-
|
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۲
0
0
با سلام
حالا از کی حکمای جدید رو می زنن؟
دامپزشک علوم پزشکی
|
-
|
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
0
0
.......؟شما بجای تبریک بهم این بحثا چیه میکنین؟سیستم علوم پزشکی رو بیاین نگاه کنین که چطور هوای همو دارن؟پشت هم باشین...منم با اینکه از سیستم دامپزشکی فاصله گرفتم ولی به تمامی دامپزشکا تبریک میگم.یکی از چیزای که باعث شده دندونپزشکی کلاسش بره بالا پولیه که توشه پس تلاش کنین دامپزشکی هم کلاس از دست رفته خودشو پیدا کنه...ناسلامتی 6.5سال درس خوندینا...باکلاس زندگی کنین و با کلاس زندگی را ترک کنینوتو رو خدا لباس خوشکل بپوشین .............
ناشناس
|
-
|
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
0
0
تن آدمی شریف است به جان آدمیت نه همین لباس زیبا است نشان آدمیت!
dampezesk
|
-
|
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۰
0
0
Agae doktor dastor . khooooda pedar o madareto biamrzeh
دکتر ش.
|
-
|
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۱
0
0
بالاخره یکی پیدا شد که به فکر دامپزشکا افتاد . آقای دکتر دستور ازت ممنونیم . آخه یه دکتر تو این جامعه که دو کیلو میوه اش میشه 5 هزار تومن چطور باید سرشو بلند کنه با 580000 تومن حقوق . آقای دکتر دستور چه این طرح تصویب بشه و چه نشه ما خیلی دوستت داریم و قبولت داریم
د.ی
|
-
|
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۷
0
0
بس کی ای مصوبه اجرایی میشه؟ سال91 که نشد
رضا
|
-
|
۰۷:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۹
0
0
من از نماینده گمنامی که با تلاش خود توانست این طرح را به تصویب برساند کمال تشکر و قدردانی می نمایم و از خداوند منان برای تمامی نمایندگان بهروزی و سلامتی مسئلت می نمایم .
دکتر محرمی
|
-
|
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۸
0
0
سلام آقایون
1. دکتر منادی دامپزشک هستن . استاد میکروبیولوژی بنده بودن.
2. یه سوال حیاتی ازتون دارم . آقا فقط حقوق کارمندان سازمان دامپزشکی بیشتر میشه یا حقوق سایر دامپزشکان هم بیشتر میشه ؟ من تو کشت و صنعت و دامپروری مغان کار می کنم . حقوق منم بیشتر میشه ؟
جان مادرتون اگه میدونین جواب بدین
حيدري
|
-
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
0
0
دست تمام دست اندركاراني كه در تصويب اين قانون نقش داشتند درد نكند ولي دامپزشكانيكه زيراب همديگر را ميزنند درست نيست من تاسف مي خورم واقعا حق زحمتكشان نسبت به بعضي كارمندان از اين نيز بيشتر است و همه متحد باشند تا در تامين منابع پرداخت آن كوشش نمايند.
دامپزشک از سازمان
|
-
|
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۷
0
0
خدا رو شکر این ماه حقوق ما شد دو میلیون تومن انشالله به استانها هم بدن و حقشون رو نخورن . دامپزشک از از سازمان دامپزشکی
دامپزشک سازمان
|
-
|
۰۳:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۲
0
0
به ما این ماه دو و صد دادن دست سازمان درد نکنه خدا کنه به همه کشور بدن
یوسفی
|
-
|
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
0
0
سلام بس با این حساب به شهرستانها کی قراره بدن؟
دامپزشک از سازمان
|
-
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۱
0
0
انشالله به شما هم میدن
دامپزشک پر درد
|
-
|
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۲
0
0
آقایون دامپزشک
چرا اینقدر عجله دارید
انگار که شما فکر کردین خبری هست . نخیر خبری نیست
شما اشتباه کردین که دامپزشک شدید باید از همون اول فکر اینجا رو می کردین که شما دامپزشک هستین و دکتر نیستین
آخه اگه ما دکتر بودیم که حقوقمون 580 هزار تومن نبود
این طرح رو هم تصویب کردن که ........... یک قشر زحمتکش (خصوصی و دولتی ) که برای حفظ آبرو و شرافت شغلیش خاضر نیست بره مسافر کشی کنه حاضر نیست بره واکسن بزنه حاظر نیست ......
بزار مسئولین محترم ...... که مدتی ما رو مشغول کردن و ........عزیزان همکار چطور باید گفت که یه معلم تو آموزش و پرورش با اون کار صبح تا ظهر یا ظهر تا بعد از ظهرش داره حداقل هفتصد می گیره اما من دکتر با این شغل سخت چقدر می گیرم
واقعا که بیزار شدم بس که با سیلی صورتمو سرخ کردم
......حرفه ای
|
-
|
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۵
0
0
همش ............
مجید شفیعی
|
-
|
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۳
0
0
سلام دوستان و همکاران.من تازه تموم کردم دکتری از کازرون اگه کار سراغ دارین به منم خبر بدین 09176168476
مرتضی
|
-
|
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۸
0
0
اقا الان از 27 فروردین حدود 12 ماه میگزره ما که چیزی دال بر افزایش خقوق ندیدیم.
فقط کار ما 2 برابر شده و اسیب دیدگی بچه هامون چندین برابر و الانم فقط حرفه.

اقا این کاردان های دامپزشکی زیر سختی کار پوس انداختن و زیر بار شرمندگی جلوی خانواده هاشون از بی پولی دارن له شدن .
اخه 450 هزار تومن با این تورم پوله ...
با بخدا پول شستن لباسامون نمیشه
پول اون همه الودگی و درمان هامون نمیشه
پول اینهمه سرما خوردن تو کوها و گرما زده شدن تو دل صحرا های دوردست و شاخ خوردن ها و لگد خوردن های همیشگی و سوزن تو دس رفتنها و تنگ نفس تو بدترین شرایط مکانی و.....
در اخر
پول خرید یه دست لباس معمولی برای زن و بچه هاشون این دم عیدی میشه
بخدا نمیشه
اقا شما بگین
ناشناس
|
-
|
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۳
0
0
شتر در خواب بيند پنبه دانه گهي لپ لپ خورد گه دانه دانه كاش بتونند حقوق ها جمع وجور كنند. اين با كلاس بازي ها به دامپزشكي نيومده
بیژن سهرابی
|
-
|
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۷
0
0
با سلام تا زمانیکه دامپشکی زیر مجموعه جهاد است نمیتواند به حق و حقوق قانونی خودش برسد و امیدوارم اجازه بدن این افزایش حقوق صورت بگیرد زیرا میزان حقوق کارکنان دامپزشکی نسبت به سختی کارشان بسیار کم است و ناعادلانه و از ادارات دیگه خواهش میکنم بجای سنگ اندازی سعی کنند به حقوق حقه خودشان برسند و دنبال حق و حقوق خودشان باشند .
ناشناس
|
-
|
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
0
0
ضمن سلام و وقت بخیر امید وارم در دولت تدبیر امید ما این افزایش ها را ببینیم چون در دولت قبلی .....خبری نشد اگرچه در مجلس هم رای آورد اما...
باید به این نکته اشاره نمود تا وقتی که دامپزشکی فرزند خوانده جهاد است وضعیت اینگونه خواهد بود مگر اینکه مثل محیط زیست یک سازمان مستقل و زیر نظر ریاست جمهوری شود یا اینکه زیر مجموعه وزارت بهداشت گردد تا از بوجه بهداشت این مجموعه زحمت کش نیز به نوعی برخوردار شود چون فعالیت دامپزشکی در گروه بهداشت پر رنگتر و قابل بحث است تا کشاورزی . موفق باشید- محمد باقری
ali
|
-
|
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
0
0
در رابطه با نظر همكار محترم بخش خصوصي كه فرمودند سختي كار دامپزشكي مربوط به بخش خصوصي است بايد بگويم كه اطلاع كافي از وظايف دامپزشكان بخش دولتي و حقوق بسيار پايين آنها ندارند
میلاد
|
-
|
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۳
0
0
سلام . میشه یکی از شما دوستان که مطلع هستید به ما بگید که چه کارهایی برای اجرای طرح تسری انجام شده و به نظرتون از چه تاریخی این طرح اجرا خواهد شد؟ 92/08
کارشناس
|
-
|
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۵
0
0
سلام گویا هیچ کس از خود طرح خبری نداره.نه جونم نه حکمی براتون میزنند نه چیز دیگه اگه درآمد شما به اندازه یک دهم ظرایب اعلام شده بود اون وقت اعلام کنید چون این پول تو حکم زده نمیشه بلکه در صورتی که درامد داشتند از محل درامد میتونند این پولو بدند که دامپزشکی در آمدی نداره تازه اگه سازمان دامپزشکی(سازمان دامپزشکان )اجازه بده رده های دیگه به حقشون برسند
محمد اورمزدي
|
-
|
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۹
0
0
با سلام اين اجحاف به دامپزشکان ساير دستگاههاي دولتي وحتي کساني که در بخشهاي ديگر جهاد کار ميکنند اگر چه کسي توجه ندارد
سید محمد مرادبیان
|
-
|
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
0
0
باسلام وتشکر از زحمات دکتر منادی ومجلس محترم لطفا فکری به حال ما بازنشستگان دامپزشکی که در سالها ی دفاع مقدس بدون امکانات ودر مناطق جنگی مشغول خدمت بوده ودر راستای شغل خود مبتلا به بیماریهای مشترک بین انسان ودام مانند تب مالت شده ودرد ورنج آن را با خود داریم ودر مقابل زن وبچه خود شرمنده ایم وهیچ افزایشی شامل ما نمی شود
ایمان عاشور پور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۶
0
0
این خیلی خوبه که حقوق همکاران بخش دولتی بالا بره اما یادمون نره این خانواده دامپزشکان دولتی بودن که ماده 19 رو با خاک یکسان کردن و مسوولین فنی رو فرزند ناتنی میدونن افزایش حقوق نوش جونتون
جمعي از كار كنان رسمي كار گري بهزيستي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۱
0
0
جناب آقاي انوشيروان بند پي ريس محترم سازمان بهزيستي كشور سلام علیکم

احتراماً به استحضار می رساند تعدادی از نیروهای فعال و کاردان در این اداره کل تحت عنوان رسمی کارگری مشغول به انجام وظیفه هستیم که اغلب دارای مدرک تحصیلی دانشگاهی بوده که متاسفانه مزایای مندرج در احکام کارگزینی و سایر مزایای جانبی از جمله بدی آب و هوا، محرومیت مناطق جنگی حق تحصیلات دانشگاهی و سختی کار و ………. شامل ما نمی شود.

جالب اینکه چارت خالی سازمانی داریم که با توجه به سوابق و تخصصی که هر کدام از ما در مشاغلی که سالها در آن کار می کنیم و تجربه کافی را کسب نموده ایم. در اداره ای که در آن هستیم حتی اگر چارت خالی نیز نداشته باشد مسئولین محترم سازمان می توانند از مرکز درخواست پست جدید نمایند.

حال این این سوال برای همه ما پیش آمده که ما واقعاً چه نوع استخدامی هستیم نه مثل کارگران مشمول قانون کاریم و نه مانند همکاران خدمات کشوری! موقع پرداخت پاداش پایان سال، عیدی ما باید اندازه مبلغ عیدی کارمندان رسمی باشد چونکه حقوق ما از محل بند (( و )) تبصره ۱۹ قانون بودجه و از طریق خزانه پرداخت می شود. اگر تفاوت ما از نوع بیمه باشد که نیروهای پیمانی و قرادادهای کار معین نیز بیمه تأمین اجتماعی می باشند! مسئولین باید به این امر مهم توجه داشته باشند که ما کارگر شرکتهای خصوصی و یا کارخانجات نیستیم بلکه ما به استخدام سازمانی کاملاً دولتی درآمده ایم. لذا جهت احقاق حقوق و پرهیز از تبعیض و ایجاد عدالت اداری ما کارکنان رسمی کارگری شاغل در اداره دولتی خواهان تبدیل وضعیت در قالب طرح از رسمی کارگری به رسمی کشوری و یا پیمانی می باشیم تا بتوانیم همانند کارکنان رسمی از قانون نظام هماهنگ و خدمات کشوری بهره مند شویم.این مشکل کلیه همکاران رسمی کارگری بهزیستی سراسر کشور می باشد از جمله حوزه انتخابیه جنابعالی با توجه به درایت، لیاقت و توانمندی جنابعالی امید است کا در کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در قالب طرح تبدیل وضعیت از رسمی کارگری به پیمانی یا رسمی کشوری اقدام فرمایید و این طرح هیچگونه بار مالی برای دولت ندارد و فقط تکلیف کارکنان رسمی کارگری مشخص می کندباتشكر جمعي از كار كنان رسمي كار گري بهزيستي كشور
فرهادروشن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۹
0
0
اخی کی به داد واکسیناتورها میرسه؟
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۱
0
0
باسلام.این قانون تنها برای سازمان دامپزشکی نبوده.پس سازمان زندانها چی میشه؟؟؟؟کارکنان سازمان زندانها که وضعینشون بدتره.هم از لحاظ حقوق اندک پرسنل وهم سختی کار.البته پرسنل شیفتی سازمان مخصوصا مراقبین تامین وتربیت که مستقیم با زندانی درارتباط هستند.
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۵
0
0
آیا باز نشسته ها هم منتفع میشوند
نظر شما
ادامه