کد خبر: ۸۶۹۱

حکیم مهر - سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه‎ای اعلام کرد :

1ـ پس از برگزاری آزمون و تصحیح اوراق و محاسبات نمرات آزمون، نتایج اولیه آزمون به صورت کارنامه تنظیم و از طریق سایت سازمان در 3/3/1391 به اطلاع داوطلبان شرکت کننده در آزمون خواهد رسید.
2ـ داوطلبانیکه مجاز به انتخاب رشته می‌شوند، لازم است بر اساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده حداکثر تا 5 روز پس از اعلام نتیجه اولیه، به سایت سازمان مراجعه و پس از دریافت دفترچه راهنمای انتخاب رشته از طریق سایت، نسبت به انتخاب کد رشته محل‌های مورد علاقه اقدام نموده و سپس کد رشته‌ محل‌های انتخابی خود را به ترتیب تقدم علاقه در فرم انتخاب رشته الکترونیکی وارد نمایند.
3ـ معرفی اولیه داوطلبان به صورت چند برابر ظرفیت در هر کد رشته محل بر اساس 80 درصد نمره کل آزمون و 20 درصد معدل کارشناسی و کارشناسی ارشد (معدل‌ها تراز می‌شوند) و سهمیه داوطلبان صورت می‌گیرد.
4ـ فهرست اسامی معرفی‌شدگان به منظور شرکت در مصاحبه و دیگر مراحل گزینش، با توجه به کد رشته محل‌های انتخابی مجازین، حداکثر در 3 کد رشته محل در پایان خردادماه 1391 از طریق سایت سازمان منتشر و معرفی‌شدگان لازم است برابر برنامه زمانی اعلام شده توسط دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی مربوط در مصاحبه و دیگر مراحل گزینش شرکت نمایند.
5ـ گزینش نهایی و استخراج فهرست اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی توسط سازمان مطابق ضوابط مصوّب و دستورالعمل ابلاغی از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فنّاوری و بر اساس نمره کل نهایی حاصل از 80 درصد نمره کل آزمون کتبی و 20 درصد معدل کارشناسی و کارشناسی ارشد (معدل ها تراز می شوند)  با ضریب 1 و نمره مصاحبه اعلامی از سوی مؤسسات آموزش عالی با ضریب 2 و سهمیه داوطلبان انجام گرفته و در 20 شهریورماه 1391 از طریق سایت سازمان اعلام می‌گردد.

گفتنی است دومین آزمون دکتری نیمه متمرکز جمعه 25 فروردین ماه سال جاری برگزار شد.

 

خبر مرتبط :

نظر شما
ادامه