کد خبر: ۸۷۳۵
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر - شماره دوم و سوم ماهنامه "انسان، دام، سلامت" در استان قزوین بر روی لوح فشرده منتشر شد.

این ماهنامه در حوزه سلامت انسان ، دام وهمچنین باغبانی ، کشاورزی ، دامپروری ، دامپزشکی و پزشکی به زیور طبع آراسته شده است.

مدیرمسئول ماهنامه "انسان، دام، سلامت" اهمیت نقش سلامت حیوانات و رابطه مستقیم آن با تندرستی انسان‌ها، اهمیت بیماری‌های قابل انتقال بین حیوان و انسان، گسترش فرهنگ مهربانی با جانداران و آشتی‎دادن انسان با طبیعت و محیط زیست و ترویج و گسترش خداشناسی از طریق تعقل در آفرینش موجودات و شناخت جانوران را از جمله اهداف این ماهنامه عنوان کرد.

دکتر محمدرضا سالاری دفاع از حقوق جانوران، تغییر نگرش‎های خرافی موجود در جامعه و اصلاح آن‎ها و نیز آشنایی عامه مردم با طلایه‎داران سلامت انسان و دام را از دیگر اهداف انتشار ماهنامه "انسان، دام، سلامت" در استان قزوین معرفی نمود.

گفتنی است مدیرمسئول این ماهنامه دانش‎آموخته دکتری دامپزشکی از دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج و هم اینک واجد پروانه داروخانه دامپزشکی و مشغول فعالیت در این زمینه در استان قزوین است.

عضویت در شورای نظام دامپزشکی قزوین، مؤسس شرکت تعاونی مسکن نظام دامپزشکی قزوین و شرکت تعاونی دامپزشکان گوهران پیشرو، مشاور شهردار در باغ پرندگان قزوین، دبیر و رئیس انجمن صنفی کارفرمایی داروخانه‎های دامپزشکی استان قزوین و نامزدی در انتخابات سومین دوره شورای اسلامی شهر قزوین و هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی از جمله سوابقی است که در پیشینه فعالیت دکتر سالاری به چشم می‏خورد.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
omid
|
-
|
۰۷:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۲
0
0
در صورت امكان فايل نشريه را بر روي سايت بگذاريد
نظر شما
ادامه