کد خبر: ۸۷۸۶
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر - یک عضو هیأت مدیره جامعه دامپزشکان ایران از عدم فراهم شدن امکان مشارکت حداکثری دامپزشکان در انتخابات هیأت مدیره این تشکل انتقاد کرد.

دکتر آراسب دباغ مقدم ذیل خبری در حکیم مهر با عنوان " جامعه دامپزشکان : فکر عضویت و رأی دادن همزمان در کنگره را از ذهن‎تان بیرون کنید! " نوشت :

" یادم می آید که در یکی از جلسات هیئت مدیره مصوب شد که انتخابات، همزمان با کنگره برگزار شود تا مشارکت حداکثری دامپزشکان را داشته باشیم و دوباره هیئت مدیره با رای حدود 70 نفر انتخاب نشوند!! بعد نمی دانم یک دفعه چه شد که عده ای ترجیح دادند مشارکت، خیلی هم زیاد نباشد!! واقعا فکر می کنید مسول کردن یک یا دو نفر از اعضای کادر اداری جامعه برای اخذ مدارک و یک تا دو نفر از اعضای هیئت مدیره برای بررسی آنها(معمولا مدارک را فقط یک نفر از اعضای هیئت مدیره کنترل می کند) در ایام کنگره برای رونق هرچه بیشتر انتخابات کار سختی است؟؟!! با توجه به اینکه امور اجرایی کنگره بر عهده یکی از شرکت های برگزارکننده است، پس به احتمال زیاد این فرصت با یک برنامه ریزی دقیق برای اعضای هیئت مدیره فراهم می شد که هرکدام چند ساعتی را پشت میزی بنشینند، مدارک را بررسی و کارت ها را صادر کنند. تعدادی از اعضای هیئت مدیره به جد این موضوع را خواستار بودند، اما متاسفانه نظر عده ای دیگر، بر مشارکت حداکثری نبود. از خداوند می خواهم تحمل شنیدن صدای مخالف را به همه ما اعطا کند."

 

انتخابات هیأت مدیره جامعه دامپزشکان ایران عصر دوشنبه 11 اردیبهشت ماه سال جاری همزمان با سومین روز برگزاری هفدهمین کنگره دامپزشکی ایران در مرکز همایشهای بین المللی رازی تهران برگزار می‎شود.

 

خبر مرتبط :

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۹
0
0
علت تغییر استراتژی این خبر بود : خیز برخی اعضای شورای مرکزی و مسئولین نظام دامپزشکی برای پیروزی در انتخابات جامعه دامپزشکان:
نظر شما
ادامه