کد خبر: ۸۸۱۶
تعداد نظرات: ۳۷ نظر
در این انتخابات که 27 نفر نامزد ورود به هیأت مدیره قدیمی ترین تشکل غیردولتی بودند دکتر حمید قماشچی مانند دوره گذشته بازهم بیشترین رأی را از آن خود کرد / دکتر گوهرخای که در دوره گذشته بازرس علی البدل بود توانست رأی بیشتری نسبت به دکتر ناظم نیا به خود اختصاص دهد تا در این دوره جای دو بازرس اصلی و علی البدل با یکدیگر عوض شود...

حکیم مهر -  انتخابات پرحاشیه هیأت مدیره جامعه دامپزشکان ایران همزمان با ساعات پایانی هفدهمین کنگره دامپزشکی عصر دوشنبه یازدهم اردیبهشت ماه سال جاری در محل مرکز همایشهای بین المللی رازی تهران برگزار شد.

در این انتخابات که 27 نفر نامزد ورود به هیأت مدیره قدیمی ترین تشکل غیردولتی بودند دکتر حمید قماشچی مانند دوره گذشته بازهم بیشترین رأی را از آن خود کرد.

فهرست های دست به دست شده میان رأی دهندگان و سعی برخی نامزدها برای جمع کردن رأی، تقابل دو عضو هیأت مدیره جامعه با یکدیگر در محل برگزاری انتخابات، اخراج خبرنگاران، اختلاف هیأت مدیره جامعه دامپزشکان با بازرس بر سر گزارش ارائه شده توسط دکتر ناظم نیا، حضور دو رئیس اسبق سازمان دامپزشکی کشور به عنوان هیأت رئیسه مجمع، حضور پررنگ مدیرکل دامپزشکی قزوین و نامزد ریاست سازمان نظام دامپزشکی در هیأت رئیسه مجمع و حضور یک نامزد دیگر ریاست این سازمان در رأی گیری، عدم نامزدی دکتر میرزایی و دکتر آل داود دو عضو هیأت مدیره جامعه در انتخابات، حضور پرحرارت دکتر مطلبی رئیس قبلی هیأت مدیره جامعه دامپزشکان ایران در مجمع، انصراف دکتر ادیب هاشمی دبیر علمی کنگره از شرکت در انتخابات با جملاتی تلخ و برخی دیگر از اتفاقات از حاشیه های داغ این مراسم بود.

 

(ورود اعضای جامعه دامپزشکان ایران به محل برگزاری مجمع و انتخابات)

(معرفی نامزدها هر یک به مدت 1 دقیقه)

(تعیین چهار گروه برای سرعت بخشیدن به کار شمارش آراء)

(هیأت رئیسه مجمع درحال جمع‎بندی آراء چهار گروه)

 

پس از رأی گیری از حاضرین 11 نفر به عنوان اعضای اصلی و 5 نفر به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند. همچنین دکتر گوهرخای که در دوره گذشته بازرس علی البدل بود توانست رأی بیشتری نسبت به دکتر ناظم نیا به خود اختصاص دهد تا در این دوره جای دو بازرس اصلی و علی البدل با یکدیگر عوض شود.

 (راست : دکتر گوهرخای - چپ : دکتر ناظم نیا)

 

نتیجه انتخابات به این شرح است :

اعضای اصلی :

نفر اول : دکتر حمید قماشچی با 128 رأی

نفر دوم : دکتر گودرز ادیب راد با 125 رأی

نفر سوم : دکتر ایرج نوروزیان با 120 رأی

نفر چهارم : دکتر علیرضا شقایق با 106 رأی

نفر پنجم : دکتر پیام محبی با 103 رأی

نفر ششم : دکتر حسام الدین اکبرین با 100 رأی

نفر هفتم : دکتر پرویز صدرزاده با 99 رأی

نفر هشتم : دکتر سید شاپوررضا شجاعی با 98 رأی

نفر نهم : دکتر امیرعلی امیری با 98 رأی

نفر دهم : دکتر کامران ملک پور با 97 رأی

نفر یازدهم : دکتر امیرعباس جعفری با 96 رأی (به قید قرعه)

اعضای علی البدل :

نفر اول : دکتر فریبرز معیر با 96 رأی (به قید قرعه)

نفر دوم : دکتر ناصر نبی پور با 95 رأی

نفر سوم : دکتر آیدین کسالایی با 93 رأی

نفر چهارم : دکتر مهدی بایرامی با 92 رأی

نفر پنجم : دکتر روجا رودگری با 85 رأی

 

حاشیه‎های برگزاری مجمع عمومی جامعه دامپزشکان و انتخابات هیأت مدیره :

 

در حالی که تعداد قابل توجهی از شرکت کنندگان در کنگره دامپزشکی ایران در محل مرکز همایش‎های رازی حضور داشتند تنها حدود 200 نفر ترجیح دادند در انتخابات هیأت مدیره شرکت نمایند.

 

27 نفر نامزد هیأت مدیره جامعه دامپزشکان ایران بودند. این تعداد در شرایطی که برخی همان اعضای هیأت مدیره را تشکیل می‎دادند حاکی از عدم اقبال تعداد بسیار زیادی از اعضاء (حدود 4000 عضو) به قدیمی‎ترین تشکل غیردولتی دامپزشکی کشورمان است!

 

در فهرست نامزدها خبری از دامپزشکان بخش دولتی (شاغلین سازمان دامپزشکی) نبود.

 

دکتر آل داود و دکتر میرزایی دو عضو مطرح هیأت مدیره جامعه دامپزشکان ایران نامزد هیأت مدیره جدید نشده بودند. دکتر رامین میرزایی در زمان ریاست دکتر مطلبی بر جامعه دامپزشکان عضو هیأت مدیره بود و در زمان ریاست دکتر نبی‎پور نایب رئیس این تشکل مهم بود. به نظر می‎رسد چنددستگی در هیأت مدیره سبب مهم عدم نامزدی نایب رئیس جامعه دامپزشکان بوده است.

 

دکتر ادیب هاشمی دبیر علمی هفدهمین کنگره دامپزشکی ایران و عضو هیأت مدیره جامعه دامپزشکان ایران که در این دوره هم نامزد شده بود پیش از انتخابات هنگام معرفی نامزدها (به مدت 1 دقیقه) از نامزدی انصراف داد. وی دلیل انصراف خود را مهندسی بد انتخابات و جو نامناسب حاکم اعلام و از همه افرادی که قصد داشتند به وی رأی دهند عذرخواهی کرد.

 

هیأت رئیسه مجمع با رأی حاضرین شامل دکتر علیرضا صفاریان (رئیس)، دکتر احمد اقتصاد (رئیس اسبق سازمان دامپزشکی و مدیرعامل نظام سبز سلامت)، دکتر سید سبحانعلی علوی (مدیرکل دامپزشکی قزوین و نامزد ریاست سازمان نظام دامپزشکی) و دکتر پگاه محبی (دامپزشک و دستیار تخصصی) بود.

 

در فهرست نامزدها افرادی به چشم می‎خوردند که هیچ فعالیت صنفی و موضع‎گیری خاصی در سه سال گذشته از آنان مشاهده نشده بود اما در گروه‎های خاصی همراه هم‎فکران خود قصد ورود به هیأت مدیره داشتند. بعضی از آنان هم موفق به این کار و ورود به هیأت مدیره شدند.

 

نماینده وزارت کشور (ناظر انتخابات) در پایان مراسم به دکتر ملک‎پور به دلیل نوع معرفی خود گلایه کرد. دکتر ملک‎پور زمانی که خواست خود را معرفی کند به سابقه روزنامه نگاری خویش اشاره و از حزب کارگزاران و رئیس جمهور سابق کشورمان نام برد.

 

پیش از شروع رأی گیری دکتر ناصر نبی پور رئیس هیأت مدیره جامعه دامپزشکان در حالی که عصبانی به نظر می‎رسید از رئیس جلسه (مجمع) خواست دوربین و خبرنگاران را اخراج کند. وی حضور دوربین شبکه خبر و خبرنگاران را جوسازی دکتر ملک‏‎پور دیگر عضو هیأت مدیره و نامزد شرکت در انتخابات عنوان کرد. نام بردن از دکتر ملک‎پور سبب شد تا دکتر علیرضا صفاریان که ریاست مجمع را به عهده داشت با ادبیات خاص خود عبارت "STOP" را چند بار تکرار کند و از دکتر نبی پور بخواهد تا آرامش خود را حفظ نماید.

 

هنگامی که دکتر نبی پور این درخواست را مطرح کرد ، دکتر مطلبی رئیس پیشین هیأت مدیره جامعه دامپزشکان هم که در مجمع حضور داشت از این موضوع حمایت کرد! این در حالی است که دکتر پیام محبی یکی از نامزدهای انتخابات با صدای بلند از دکتر نبی پور می‎خواست که خبرنگاران در سالن حضور داشته باشند.

 

دکتر صفاریان (رئیس مجمع) در پی این اقدام گفت :  انتخابات داخلی است و حضور دوربین لازم نیست. وی از یک فیلمبردار حاضر در مراسم پرسید شما از کجا آمده‏اید. فیلمبردار وقتی با صدای نه چندان بلند خود را معرفی کرد دکتر صفاریان نام وی را به اشتباه شنید و فکر کرد وی گفته است : "الجزیره!" ، دکتر صفاریان با بلند گفتن نام این شبکه تلویزیونی نه تنها حاضرین بلکه خود دکتر صفاریان هم به خنده وادار شد.

 

دکتر نبی پور که برای ارائه گزارش فعالیت دوره سه ساله هیأت مدیره تحت ریاست خود پشت میکروفون قرار گرفت اتمام احداث ساختمان جدید جامعه دامپزشکان را امری مهم خواند و چاپ کتبی نظیر "هاری" و "بقایای دارویی" و نیز انتشار فصلنامه جامعه دامپزشکان را از جمله فعالیت‎های این دوره عنوان کرد. وی همچنین به برگزاری دو کنگره (شانزدهم و هفدهم) به ترتیب با شرکت 1500 و 1900 نفر در این دوره اشاره کرد و با بیان اینکه جامعه دامپزشکان ایران غیرسیاسی و مورد احترام همه است گفت : پاسخ مثبت معاون اول رئیس جمهور به دعوت ما برای حضور در این کنگره (هفدهمین کنگره) نشانه همین احترام است. وی همچنین از شرکت‎های حمایت کننده مالی جامعه و نیز دکتر مطلبی (رئیس قبلی هیأت مدیره) تشکر کرد و از برخی همکاران خود در هیأت مدیره نظیر دکتر دباغ مقدم (برای چاپ کتاب هاری و به روز رسانی سایت جامعه) تشکر کرد.

 

بازرس جامعه دامپزشکان (دکتر ناظم نیا) هم در جلسه مجمع به ارائه گزارش پرداخت. گزارشی که واکنش اعضای هیأت مدیره نظیر دکتر قماشچی، دکتر ادیب راد و دکتر میرزایی را برانگیخت و سپس همراهی دکتر نبی پور با این واکنش را هم در ادامه به نمایش گذاشت. دکتر ناظم نیا در گزارش خود به مجمع، جامعه دامپزشکان را فاقد خط مشی کلی و بودجه سالانه دانست. وی با بیان این نکته که هزینه تمام شده ساختمان جدید جامعه با احتساب مجوزهای مختلف و انشعابات به ازای هر مترمربع 7576919 ریال بوده است مجموع هزینه تمام شده این ساختمان به متراژ 1083 متر مربع را بالغ بر 8میلیارد تومان اعلام کرد.

 

اعضای هیأت مدیره معتقد بودند بازرس جامعه دامپزشکان گزارش خود را در موعد مقرر برای رفع نقص و ارائه توضیح در اختیار آنان قرار نداده است اما دکتر ناظم‎نیا گفت 45 روز قبل گزارش را به دفتر جامعه دامپزشکان فکس نموده و در پی توضیحات دکتر نبی پور (رئیس هیأت مدیره) سه بند از گزارش خود را حذف کرده است. امری که حتی دکتر نبی‎پور هم حاضر به تأیید آن نشد!!!

 

گزارش بازرس جامعه دامپزشکان از رقم هزینه شده واکنش دکتر پیام محبی را در پی داشت. وی در سخنانی با اشاره به روند احداث طولانی چندین ساله ساختمان جامعه دامپزشکان ایران گفت : باید هیأت مدیره پاسخ دهد که چرا ساختمانی که باید با متری 300هزار تومان ساخته می‎شده از چند سال قبل تاکنون با این قیمت و هزینه تحمیل شده است؟! در حالی که انتظار می‎رفت این موضوع از سوی هیأت مدیره و بخصوص بازرس جامعه دامپزشکان به خوبی و به طور شفاف پاسخ داده شود اما حاضرین در جلسه پاسخ دقیقی دریافت نکردند!

 

دکتر ناظم نیا (بازرس جامعه) همچنین در بخش دیگری از گزارش خود به فقدان رسید پیمانکار برای عمده مصالح ساختمانی ساختمان جدید جامعه دامپزشکان اشاره کرد و گفت : ثبت درآمدها و هزینه‎ها به طور کامل رعایت نشده است.

 

چالش‎برانگیزترین بخش گزارش بازرس جامعه بدهی 50 میلیون ریالی شرکت تعاونی امین بود. امری که باز هم واکنش دکتر نبی‎پور را در پی داشت. وی در سخنانی دراین باره گفت : افرادی که این شرکت را پس از ما تحویل گرفتند سهام 550 نفر را به باد دادند! دکتر نبی پور که عصبانی هم بود از تلاش زیاد برای شکل‎گیری تعاونی دامپزشکان امین گفت و افزود : قرار این بود که اعضای تعاونی امین عضو جامعه دامپزشکان ایران باشند. وی زمانی که پیشنهاد یکی از مسئولین سابق سازمان دامپزشکی و سازمان نظام دامپزشکی مبنی بر بخشش بدهی این شرکت تعاونی باتوجه به شرایط خاص آن مطرح شد با تکیه خاصی گفت : "نمی‏بخشیم!"

 

زمانی که قرار بود خزانه دار (دکتر ادیب راد) گزارشی از تراز مالی به مجمع ارائه کند از حسابدار جامعه خواستند این گزارش را ارائه نماید. وی در ابتدا چندان مایل به حضور پشت میکروفون نبود اما با اصرار هیأت مدیره پشت تریبون قرار گرفت و خیلی سریع ارقامی را به زبان آورد که تعداد قابل توجهی از حاضرین آنچنان متوجه این ارقام نشدند. به گفته وی 300 میلیون ریال از محل اجاره دو طبقه از ساختمان جامعه دامپزشکان، 813825000 ریال از محل اجاره غرفه‎های نمایشگاه جانبی هفدهمین کنگره دامپزشکی ایران و 27210000 ریال از محل حق عضویت سالانه درآمد عاید جامعه دامپزشکان ایران شده است. درآمد ناشی از حق عضویت در حالی این مقدار (ناچیز) است که جامعه دامپزشکان ایران حدود 4000 عضو دارد و سالانه 20هزار تومان حق عضویت از اعضاء دریافت می‎کند. حسابدار جامعه دامپزشکان همچنین هزینه سال 90 این تشکل شامل حقوق کارکنان، به روز رسانی سایت جامعه دامپزشکان، نصب و راه‎اندازی تلفن سانترال و مواردی از این دست را 46 میلیون تومان اعلام کرد.

 

تعیین حق عضویت هم موضوعی چالش‎برانگیز در جلسه مجمع بود. عده زیادی از حاضرین (حدود 200 نفر) با افزایش حق عضویت از 20هزار تومان به 50 هزار تومان و سپس پیشنهاد دیگر یعنی 30 هزار تومان مخالف بودند. این امر واکنش نماینده وزارت کشور (خانم توکلی) را برانگیخت به نحوی که وی رو به حاضرین کرد و گفت کارگران ماهی 2000 تومان می‎دهند اما شما جامعه دامپزشکان ایران حاضر نیستید این رقم را پرداخت کنید؟! این سخن وی که با لحن خاصی هم همراه بود واکنش برخی از حاضرین را برانگیخت به طوری که یکی از حاضرین با صدای بلند خطاب به وی گفت : شما ناظر هستید و حق دخالت در این امور را ندارید. برخی از حاضرین رقم حق عضویت را زیاد می‎دانستند و اوضاع اقتصادی دامپزشکان را دلیل مخالفت خود با افزایش حق عضویت اعلام می‎کردند. با بالاگرفتن بحث در حالی که باید مجمع حق عضویت را تعیین می‎کرد این امر از سوی رئیس مجمع (جلسه) مسکوت گذاشته شد و به نتیجه هم نرسید. دکتر نبی پور رئیس هیأت مدیره متعاقب این مباحث اعلام کرد تابحال با همت عالی اعضاء هزینه‏ها تأمین شده است و در حالی که در همین کنگره (هفدهمین کنگره) با کسری 20میلیون تومانی روبرو هستیم اما باز هم در آینده از طریق شرکت‎ها اعتبار لازم را تأمین می‎کنیم. دکتر مطلبی رئیس سابق هیأت مدیره جامعه دامپزشکان هم که مدافع سرسخت افزایش حق عضویت بود وقتی با مخالفت‏های زیاد حاضرین مواجه شد به کنایه خطاب به دکتر صفاریان (رئیس مجمع) گفت : جامعه را (با این وضع) منحل کنید! وی معتقد بود جامعه دامپزشکان نباید به سمت منابعی غیر از حق عضویت مانند گذشته دست دراز کند و باید مستقلاً از طریق حق عضویت اعضاء اداره شود.

 

دکتر دباغ مقدم که دو روز قبل از انتخابات از دو دستگی در هیأت مدیره جامعه دامپزشکان خبر داده بود و برخی از اعضای هیأت مدیره را به تمایل برای عدم مشارکت حداکثری در انتخابات متهم کرده بود با کاهش آراء مواجه شد و نتوانست به هیأت مدیره جدید راه یابد.

انتشار یافته: ۳۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۱
0
1
لطفا جملات تلخ دکتر ادیب هاشمی رو بفرمایید
ناشناس
|
-
|
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۱
0
1
یکی مدیر سایت جامعه دامپزشکان رو بیدار کنه سایت به روز کنه
ناشناس
|
-
|
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۱
0
1
لطفا به طور کامل تر انعکاس بدهید
ناشناس
|
-
|
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۱
1
0
تبریک به دکتر پیام محبی عزیز که یکی از افتخارات دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار هستند
ناشناس
|
-
|
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۱
0
0
سلام . ممنون می شوم در روزهای آتی درباره تاریخچه جامعه و هیئت مدیره از همان اول گزارشی بدهید . متاسفانه در سایت جامعه این صفحه موجود نیست.دانشجو
ناشناس
|
-
|
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۱
0
0
نکته جالب وضعیت دکتر نبی پور هست
a
|
-
|
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۱
0
0
برای دکتر ........ متاسفم با این همه هزینه ای که انچام داد باز هم .... شد.
لسانى زاده
|
-
|
۰۷:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۲
0
0
گزارش خوبى بود.فقط توضيح نداديد كه اگر انتخابات مهندسى بوده چطور سه پيشكسوت اولين ارا را كسب كردند.
ناشناس
|
-
|
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۲
0
0
برای شما که بد نشد.با ورود افراد جدید به هیئت مدیره چندتا مشاور جدید نیز به حکیم مهر اضافه می شود. بهتر است نام مرکز پژوهش های راهبردی را به مرکز مشاوران حکیم مهر تغییر دهید.
ناشناس
|
-
|
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۲
1
0
نفراتی که از نظام آمدند در جامعه بدین معناست که در نظام کاری از دستشان ساخته نبوده و یا کاری برای انجام نداشتند!؟
دکتر ح.
|
-
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۲
0
0
صحبت های دکتر پیام محبی جای بحث بیشتری دارد
اگر هر متر بنای ساختمان بجای 300هزار تومان 757هزار تومان باشد
757-300=457 هزار تومان
و اگر این رقم در متراژ ساختمان ضرب شود
457*1083=494937 یا حدودآ 500 میلیون تومان
حال اگر این رقم بر تعداد اعضا (4000 عضو ) تقسیم شود 500000000/4000= 125000 تومان
و اگر مبلغ عضویت را 20 هزار تومان محاصبه کنیم میشود عضویت بیش از 6 سال 4000 عضو
حال جالب است به سادگی مجمع از سوال دکتر محبی عبور میکند و به بحث بدهکاری تعاونی امین میپردازد با 5 میلیون بدهی و دکتر نبی پور هم میفرمایند نمی بخشیم .
به نظر من باید هیات مدیره جدید پیمانکار ساختمان را به ....... معرفی کند تا در مقابل اعضای خود پاسخگو باشد
البته با حضور دکتر محبی در هیات مدیره جدید امید به پیگیری این موضوع بیشتر است
عضو جامعه
|
-
|
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۲
0
0
.... که به سوال مهم و شفاف دکتر محبی کسی پاسخ نداده .
در هر حال ..........و همیشه کسانی مانند دکتر محبی هستند که ....... را رو کنند .
ناشناس
|
-
|
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۲
0
0
با عرض خسته نباشید ---- خدمت ....... و ......... به جهت حضور و فعالیت چشمگیر قبل و روز برگزاری انتخابات(ثبت نام رایگان فارغ التحصیلان جدید و ...در کنگره با هزینه شخصی،ثبت نام جهت عضویت فارغ التحصیلان جدید و ... در جامعه دامپزشکان،پذیرایی در رستوران ... و باغ ...و ...).البته با شناخت کاملی که اعضا فهیم از ایشان دارند و علی رغم هزینه های زیاد توسط این دو برای کسب کرسی جامعه؟؟؟!!!،جایگاهی بهتر از .... و ..... نتوانستند کسب نمایند.مبارکشان باشد.حکیم مهر لطفا بدون سانسور انعکاس دهید .با تشکر
دانشجوی ....
|
-
|
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۲
0
0
من تمامی کاندیدا را نمی شناسم ولی برای قشر خودمان که به افرادی مانند ......... رای دادن بسیار متاسفم چون با شناختی که از ان ها دارم جز بی سواد ترین دامپزشکان هستند خصوصا ..... که ..........
ناشناس
|
-
|
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۲
0
0
همکار گرامی. وضعیت فکری، روحی و اخلاقی یکی از آن دو که ....... را در سابقه درخشان خود دارد و ..........کاملا مشخص است.ایشان فردی معلوم الحال هستند.جای تاسف دارد که آقای دکتر ...... (.......................)در طول سه روز حضور در کنگره علمی دامپزشکی به شیوه بسیار .... اقدام به جلب نظر و .... رای می نمودند.بنده خودم در روز انتخابات حاضر بودم و و اقعا جای تاسف داشت که ایشان به هر روش ممکن فارغ التحصیلان جدید و ... را به محل برگزاری انتخابات دعوت؟؟؟!!! و هدایت !!! می نمود و در این راه از همکاری و پشتیبانی مالی ......(البته در روز های قبل و حتی لحظات پایانی )بی بهره نبود.
بسیار تاسف باید خورد به حال جماعتی که پس از 6حداقل سال تحصیل در دانشگاه و اخذ مدرک DVM و یا PHD در قبال عضویت رایگان در جامعه دامپزشکان و حضور رایگان در کنگره و ...کور کورانه و از روی جهل به افرادی رای دادند(منظور این دو نفر) که باعث سیر قهقرایی صنف دامپزشکی به سوی زوال و ...گردیدند.
دقت و بررسی در عملکرد مدیریتی و مالی ......در زمان تصدی ....... و نیز بررسی سوابق عملکردی ..... در ....... گواه این ادعاست.
به امید روزی که شاهد بلوغ فکری بیشتر در ..... باشیم.
ناشناس
|
-
|
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۲
0
0
بینندگان محترم . با سلام و احترام و تشکر از بازدید و اظهار نظرتان - درج کامنت تشکر از افراد سبب هتک حرمت نمی شود و بار معنایی منفی ندارد اما اگر حتی با درصد احتمال ناچیز نامی از فردی برده شود و به وی اتهامی نسبت داده شود یا توهین گردد آبروی وی هتک می گردد و این خلاف اسلام و نیز خلاف قوانین کشورمان است و مستوجب پاسخگویی در جهان آخرت و چه بسا زودتر از آن در همین دنیا است. لذا حکیم مهر ضمن احترام به همه بینندگان محترم سعی بر این داشته و دارد تا کامنت هایی که جنبه ایراد اتهام به افراد دارد به نام منتشر نشود. از سوی دیگر اگر تخلفی در هر حوزه از حوزه های مختلف مرتبط با دامپزشکی صورت گرفته است می توان به مراجع ذیصلاح مراجعه کرد و با ارائه مستندات موضوع را پیگیری نمود. حکیم مهر در بسیاری مواقع در صورتی که اظهار نظر خالی از اتهام یا توهین باشد به طور مثال نظری که به این شکل ثبت شده است : من با عضویت آقای ایکس در هیأت مدیره جامعه مخالفم. یا من عضویت آقای ایکس را در هیأت مدیره جامعه خلاف مصالح صنف می دانم یا من به نحوه جمع کردن رأی توسط برخی افراد معترضم و نظایر آن را بارها و بارها در موارد مشابه منتشر کرده است اما صرف اینکه احتمالاً فردی که اتهامی به وی نسبت داده می شود از خود دفاع می کند مجوزی برای هتک حرمت یا ایراد اتهام نیست. با تشکر از توجه شما - حکیم مهر

از مسئولین سایت تقاضا داریم همانگونه که تشکرات ویژه از برخی را عیناً منتشر می کنند سایر اظهار نظرات مخالف را نیز منتشر بفرمایند تا شکی به وجود نیاید که این سایت نیز مانند همان ..........روز انتخابات است.

آقای حکیم مهر لطفا سانسور نکنید این نقطه چین ها توهین به مخاطب است . اگر اسمی برده می شود . مطمئن باشید ان فرد پاسخ خواهد داد و از خود دفاع خواهد کرد.تمام مشکلات ما در این مملکت همین سانسور کردن هاست.
ناشناس
|
-
|
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۲
0
0
قابل توجه همه دوستان و دامپزشکانی که به حرفه دامپزشکی...............می اندیشند:
بهتر است این چنین دامپزشکانی که فقط به اعتبار های کسب شده از طریق پاچه خواری مقامات دل بسته و هر آنچه بدست آورده اند نه از سر سواد علمی که از طریق ائتلاف با دیگر معلوم الحالانی مانند دکتر ..... نصیبشان شده است به جای آنکه برای دیگران خط و نشان بکشند به فکر عاقبت خود باشند. عزیزان، همین به اصطلاح صاحبان دامپزشکی نوین تا دیروز سایه هم را با تیر میزدند اما روز قبل از انتخابات به عللی که بر همگان مبرهن است طی یک مراسم .... با هم آشتی کردند تا با استفاده از هم دیگران را تخریب کنند. عجیب است بنا به نظر این عده، برخی رأی خریده، شام و ناهار داده اند و چنین اند و چنان اند، اما کسی که در روز انتخابات با آنکه خود جزء کاندیدا نبود با همه توان برای عروسکان خیمه شب بازی خود رأی می خرید به واسطه اخلاق خوب انتخاباتی یکی از افتخارات جامعه دامپزشکی به حساب می آید!!!!
عزیزان همکاران خود را بهتر بشناسید.
ناشناس
|
-
|
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۲
0
0
دوستان به انتخابات دوره گذشته جامعه دامپزشکی نظری بیاندازید:
انتخابات در تیرماه 1388 برگزار شد و در این انتخابات تنها 74 نفر از مجموع بیش از 3500 عضو جامعه حضور داشته و رأی دادند.
حال متوجه شدید چرا در انتخابات دوره اخیر برخی متهم به صبحانه، نهار و شام دادن می شوند. چون مهندسی رأی آوردن از میان 74 نفر کاری بسیار سهل است. هنگامی که نظر ها جلب شده و کارایی افراد قبلی زیر سوال می رود افراد بیشتری در انتخابات شرکت می کنند و دیگر در بین این تعداد بالا نمی توان مهندسی نمود. پس بهتر است فضای انتخابات را مسموم کرده و افراد را به پشتیبانی مالی، به قهقرا بردن صنف دامپزشکی، مدرک دانشگاهی، ثبت نام رایگان و غیره متهم کنیم. اگر باز هم نشد ......نمی گذارد کاندیدا حرف بزند، مغلطه می کند و ....
به امید روزی که در اینگونه جلسات ...را همگان انتخاب کنند نه آنکه خودش برود و در این مسند بشیند.
ناشناس
|
-
|
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۲
0
0
به نظر می رسد گردانندگان این سایت علاقه وافری به دکتر محبی دارند چون آلبوم عکسی .... از ایشان را می توان در جای جای سایت یافت. پیوندتان مبارک
ناشناس
|
-
|
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۲
0
1
قطعا کامنت گذارترین فرد در حکیم مهر دکتر دباغ مقدم هستند اما جالبه خبری در این روزها از ایشان نیست!!!!
ناشناس
|
-
|
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۲
0
1
سلام. من یک دانشجو سال 5 هستم و زیاد از حواشی که می فرماید مطلع نیستم. اما فقط می دانم سطح علمی کنگره بسیار فاجعه بار بود به خصوص مامایی و دامهای بزرگ(فقط مدعو ها خوب بودند) و به جز چند کارگاه اموزشی چیزی برای ارائه داشت. فکر می کنم باید به این موضوع مهم پرداخته شود. من در این چند سال اخیر احساس میکنم برخی کنگره ها در کشور بیشتر هدف دیدوبازدید و جنبه دور هم بودن را دارد .
دکتر آراسب دباغ مقدم
|
-
|
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۳
0
0
اولا به همه دوستان و همکارانی که با رای اکثریت اتخاب شدند، تبریک عرض می کنم. ثانیا به نظر می رسد ترکیب هیئت مدیره، مناسب است چه به لحاظ سنی، که تقریبا نسل های اول، دوم و سوم دامپزشکی را دارد، چه به لحاظ تخصص و گرایش که تقریبا همه تخصص ها را اعم از بالینی، مواد غذایی، علوم پایه و غیره در خود جای داده است. هر چند جناح های مختلف، هر یک با ابزاری متفاوت سعی در جمع آوری آرا داشتند، اما ترکیب نهایی، نشان می دهد که یارگیری ها چندان موفق نبوده است و اعضا با چشم باز به انتخاب پرداخته اند. به هر حال این بار انتخابات پور شوری بود که خودش جای شکر دارد و امید است که نیروهای تازه نفس در کنار نیروهای قدیمی، موفق شوند سامان بهتری به اوضاع دامپزشکی بدهند. برای همه همکاران و دوستان جدید هیئت مدیره آرزوی موفقیت دارم.
ناشناس
|
-
|
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۳
0
0
بر همه واضح و مبرهن است که دکتر پیام محبی یکی از حامیان مجله حکیم مهر میباشند .امید است که انتقادات و پیشنهادات همه بدون سانسور نوشته شود و عکس ویژه از دکتر با کراوات و تعریف و تمجید ویژه از ایشان فقط چاپ نشوند.ما پیشکسوتان بی ادعا در رشته دامپژشکی بسیار داشته ایم که به عمل کار براید نه سخن .دکتر محبی منتظر هستیم نتایج کارهای شما رو در سطوحی بالاتر از رسیدگی به امور مالی جامعه ببینیم.
ناشناس
|
-
|
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۳
0
0
تمامی افراد شرکت کننده در انتخابات دکتر دامپزشک وبا مدرک دکترای عمومی ویا تخصص بوده اند که نشان از درک و فهم و بالغ بودن افراد در تصمیم گیری و حق انتخاب در رای دادن و نظر دادن میباشد انتخاب نماینده کلاس اول ابتدایی نبوده که بچه ها با یک آدامس و یا شکلات تطمیع شوند و نظر خود را عوض کنند .لطفا آبرو و اعتبار خود را نزد دیگر هم رده های شغلی خود نبرید.
دکتر سید عبد الرسول حامدی
|
-
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۳
0
0
ضمن تبریک به اعضای انتخاب شده هیئت مدیره جدید, انتظار میرود ترتیبی بیندیشند تا شرکت تعاونی دامپزشکان امین را از ورشکستگی نجات دهند.
ناشناس
|
-
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۳
0
0
پیشنهاد میکنم در هیات مدیره از دکتر پیام محبی برای رسیدگی به امور مالی و حسابرسی بیشتر استفاده کنید که هم در هزینه ها صرفه جویی شود هم خیالمون جمع باشه که دامپزشکانی هم هستند که علاوه بر اطلاعات دامی بر امور ........ البته همانطور که ........... وارد هستند و حقی نه از ایشان تباه شده و نه از دیگر دامپزشکان
ناشناس
|
-
|
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۳
0
0
فوری فوری:تهیه عینک مناسب سن و شان و مقام دکتر ... .متاسفانه همه دکتران حاضر در جلسه انتخابات متوجه این موضوع شدند که دید چشمان دکتر مشکل دار شده و یا اینکه قدرت شمارش ....شده ویا قدرت تخمین دست های بلند شذه برای کسب آرا وقتی 5 به 200 است یعنی همه موافق یا همه مخالف اند یعنی چه؟اینها مهندسی شده بود یا خیر..لطفا رسیدگی کنید.
دكتر اسماعيل حسن ولي
|
-
|
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۳
0
0
بنده بزرگترين سهامدار تعاوني امين ومدير عامل ان هستم .اين شركت به دلايل مختلف در مرز ورشكستگي قرار دارد كه ذكر انها در اين مقوله نمي گنجد .از اينكه همكاران محترم هنوز اينقدر تعصب صنفي و كار جمعي دارند بايد شكرگذار بود اما اجازه بدهيد كه اين موضوع را بگويم كه روزانه دهها مجوز توليد و واردات و توزيع و امثالهم در سازمان دامژزشكي صادر مي شود اما اين تعاوني با داشتن پانصد وپنجاه سهامدار ومدتها تلاش نتوانسته در دو سال گذشته حتي يك مجوز توليد مشاركتي بگيرد تا دستكم سود و نه اصل بدهي بانكي خود را پرداخت كند.بارها مكاتبه با مديران و درخواست هاي مكر از انان براي مساعدت نتيجه اي نداشته است.همين هفته پيش بود كه ........ اعلام كرد كه برايش تعاوني پانصد نفري ارزشي ندارد.خوب مي دانيم امين نه پول ندارد ،نه امكانات ،نه كارمند موظف ونه روابط.همه از اين شركت روي برگردانده اند و نتيجه اش را هم مي بينيم.هيات مديره جامعه دامپزشكان فعلي يا بعدي اگر واقعا بدنبال خدمت هستند اينجا همان جاست.سرمايه بيش از پانصد نفر همكارمان از بين رفته و نيازمند كمك است.اگر سازمان دامپزشكي شركت اسپانياي كه داروي معيوب به اين شركت فروخته را تحت فشار قرار مي داد شايد اين شركت دستكم حقوق سهامدارانش را پس مي داد.بايد گروهي دلسوز صنف استين را بالا بزنند.بنده با وجود انكه بعد از خرابي بصره مديريت را بر عهده گرفته ام با كمال ميل حاضرم هر كمكي بكنم و در خدمت هر بزرگواري كه دلش براي اين صنف مي سوزد هستم.
از حكيم مهر هم بدليل حرمت گذاشتن به تعاوني امين و پيگيري موضوع تشكر مي كنم و اميدوارم براي نجات اين شركت همراهي كنند.
دکتر آراسب دباغ مقدم
|
-
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۵
0
0
برای دوست عزیزی که بی نامند، اما نگران کامنت گذاری بنده هستند:
توفیقی دست داد که ز اوایل ترم بهمن امثال در کسوت دانشجویی، در خدمت عزیزان اساتید گروه بهداشت دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران باشم که کلی تکلیف دانشجویی، سمینار و غیره را بر دوش بنده نهاده است. از سوی دیگر فعلا(حداقل تا مرداد ماه) هیچیک از مسولیت های قبلیم کاهش نیافته است(از مرداد ماه، از حضور دوستان هیئت مدیره جامعه دامپزشکان مرخص می شوم.)، به هر حال بیدار شدن در ساعت 5 صبح و خوابیدن در ساعات 1 تا 2 نیمه شب، کمی از فعالیت رسانه ای بنده کاسته است. ضمنا اردیبهشت ماه، ماه کنگره ها بود. جامعه دامپزشکان، بهداشت مواد غذایی در قم و 18 اردیبهشت هم جامعه جراحان(انسانی) که بنده در همه اینها به لطف خداوند باید مطلبی ارایه می دادم. داشتم پاورپوینت هایم را آماده می کردم. به هر حال بنده شکر خدا زنده ام. ممنون که ابراز نگرانی فرمودید!!
دکتر توکلی
|
-
|
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۵
0
0
واقا نوع نگاه متفاوت دکتر محبی در مسائل دامپزشکی جای تقدیر و تشکر فراوان دارد امیدوارم هیئت مدیره جدید از توان ایشان استفاده باید را ببرند .
ناشناس
|
-
|
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۵
0
0
با عرض سلام حضور تمامی سروران گرامی، دوستان و همکاران عزیز، انتخابات هیأت مدیره جامعه و مسائل پیرامون آن بنده بر آن داشت تا مطالبی را به عرض برسانم. در بدو امر از کلیه همکاران وظیفه شناسی که در روز رآی گیری در محل حاضر شده و به کاندیدای مورد نظر خود اعتماد کردند کمال سپاسگزاری را دارم. متأسفانه برخی کوته نظری ها موجب بی ارزش شمردن این انتخابات پرشور که در چند دهه اخیر کم نظیر بوده است می گردد. برخی دوستان یا از سر حسد و کینه و یا از سر ناآگاهی مطالبی را قبل، حین و بعد از رآی گیری عنوان کردند که بی شک موجب سرافکندگی همگی خواهد شد. عنوان این گونه مطالب تنها و تنها به صنف دامپزشکی لطمه وارد می آورد. دوست و همکار ارجمندم دکتر دباغ مقدم بسیار زیبا عنوان نمود که امید است این انتخابات نویدی از ساماندهی به اوضاع دامپزشکی باشد. همکاران معزز، موضع گیری ها و پیش داوری ها را کنار بگذارید و اجازه دهید گروه و ترکیب جدید کار خود را انجام دهد. اگر امروز ما تفکر و عملکرد برخی از اعضای قدیمی را به چالش کشیده ایم بر اساس نتایج و نمودار کاری آنان بوده است در حالیکه تمامی این عزیزان مورد احترام بوده و سزاوار تقدریند. بی تردید در انتهای دوره تصدی همکاران تازه انتخاب شده به راحتی می توان در مورد آنان قضاوتی عادلانه نمود. به امید یکپارچگی ، اتحاد و همدلی تمامی دامپزشکان ایران. - دکتر فریبرز معیر -
ناشناس
|
-
|
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۵
0
0
دوستان و همکاران گرامی
ضمن تبریک به کلیه عزیزانی که در دوره قبل عهده دار مسئولیت هیأت مدیره جامعه بودند و دوستانی که در این دوره حائز رأی اکثریت شدند. امیدوارم تمامی عزیزان در زندگی و کار خود موفق باشند.
اما نکته جالبی به نظرم رسید. چند روز پیش از انتخابات مطلبی را یکی از دوستان تعریف می کرد که در جلسات آخر هیأت مدیره، فردی از هیأت مدیره اعتقاد داشت که افرادی برای رأی آوردن خرج های آنچنانی می کنند اگر انتخاب شوند برای بازگشت پول های خرج شده حتماً ساختمان جدید جامعه را فروخته و یا اجاره خواهند داد. این امر کمی برایم غبر قابل باور بود. اما روز انتخابات زمانی که دیدم برخی ......... اسامی دیگر کاندیدا را به بدنامی در تریبون می برند، حضور دوربین را خلاف عرف می دانند و طرحی در اساسنامه تصویب می کنند که هیچ کس حق ندارد بفروشد.. حق ندارد اجاره بدهد... و ... تازه متوجه شدم دوستان در این مدت به چه می اندیشیده اند. ای کاش به جای این صحبت های بی اساس کمی هم به فکر دامپزشکان بودید جامعه را بیشتر به همگان معرفی می کردید. جایگاه از بین رفته جامعه دامپزشکی ایران در جهان را تثبیت می کردید و ساختمان جدید الاحداث جامعه را سریر پادشاهی نمی دانستید که دیگران قصد غصب آن را دارند و می خواهند خانه دامپزشکان را تاراج کنند.
ناظر 2
|
-
|
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۶
0
0
با سلام
در این عکس ها نکته جالبی توجه منو جلب کرد
حضور کارمند نظام استان تهران و تعاونی مسکن موقع شمارش آرا رو اول نفهمیدم. اما پس از مدتی فکر، رابطه حضور این افراد و کاندید شدن بعضی افراد(دکتر شجاعی و دکتر محمد نبی) رو فهمیدم.
...............................
عضو جامعه
|
-
|
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۶
0
0
به نظر من اگر قصد خدمتگزاری دارید خوب در همین مشاغلی که دارید خدمت کنید، ............ مثلا همین رییس نظام استان محترم، ایشان در طول ماه 2-3 بار به نظام سر می زنند اونوقت امده عضو هیات مدیره شدن.
پس ...........
دامپزشک حاضر در انتخابات
|
-
|
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۶
0
0
............ لطفا شما اینگونه مظلومانه و از ...... سخن نگویید. خود شما (که رای نیاوردید) و ......که وارد هیات مدیره شدند، با لشکر کشی و اغفال و پرداخت حق عضویت دانشجویان تازه فارغ التحصیل به همراه ...........در این انتخابات شرکت کردید. اتهامات و الفاظ نادرستی که راجع به بعضی افراد به کار می بردید رو فراموش نکنید.
البته متوجه شدید که دوستان بسیار نزدیکتان وارد هیات مدیره شدند ولی ..... بیرون گود ماندید
ناشناس
|
-
|
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۶
0
0
با توجه به گزارشات کاملی که از انتخاب هیئت رئیسه جامعه دامپزشکان ایران خواندم . هنوز بر خود وجامعه باقیماده خودم افسوس میخورم .چرا که افراد حاضر در این جلسه انتخابیه همه دکتر بوده واهداف باید یکی باشد . من از کلیه آقایان دکتر دامپزشک سوالی دارم . زمانیکه ما برای نگاه داری از حیوانات بیگناه خانگی مشکل داریم و دام وطیور ما در اکثر نقاط کشور فاقد رسیدگی پزشکی هستند , آیا درزمانیکه کشور نیاز به پیگیری این امر مهم که حیات
انسانها بدان بستگی دار د , باز باید شاهد چند دستگی و گروه بندی باشیم . و مشکل پرداخت عضویت (30000)تومان اضافی برای آقایا ن دکترا باشد.شما را بخدا این جامعه را مانند جوامع دیگری که ......تخریب شد ازبین نبرید.
پيمان ادمى
|
-
|
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۷
0
0
سلام
ضمن عرض تبريک به تمامى اساتيد انتخاب شده.... با توجه به انتخابات صورت گرفته اوميدوارى بيشتر داريم جهت بهبودى... وبه نظر ميايد که حرکت مثبت و رو به جلو انجام گرفته باشد و هميشه هستند افراد معترض و ناراحت ما هميشه بايد کمک کنده باشيم تا سد باشيم مجددا ارزوى موفقيت دارم براى اساتيد محترم
نظر شما
ادامه