کد خبر: ۸۸۷۱
تعداد نظرات: ۸ نظر
برخی اعضای انتخابی سازمان نظام دامپزشکی معتقدند اقدام وزیر جهاد کشاورزی در بازگشت دادن نامه معرفی سه نفر قبلی (دکتر آقامیری - دکتر تابع بردبار و دکتر رزم یار (عضو مستعفی شورا)) و تشکیل جلسات شورای مرکزی در سازمان دامپزشکی غیرقانونی است اما اعضای انتصابی، چند تن از اعضای انتخابی و طیف مقابل با استناد به مصوبه دی ماه سال گذشته دولت (که البته امسال ابلاغ شده است!) اقدام وزیر جهاد کشاورزی در صدور دستور برای برگزاری جلسات شورای مرکزی را قانونی می دانند...

حکیم مهر - اعضای انتصابی و برخی اعضای انتخابی شورای مرکزی سازمان نظام دامپزشکی در جلسه این شورا که قرار بود به دعوت دکتر سید محمد آقامیری تشکیل شود حضور نیافتند و این جلسه تشکیل نشد.

با وجود حضور برخی اعضای شاخص انتخابی شورای مرکزی نظیر دکتر رامین سلامتی و دکتر احمدرضا تابع بردبار در سازمان نظام دامپزشکی، اعضای انتصابی و برخی از اعضای انتخابی از حضور در جلسه این شورا خودداری نمودند.

قرار بود این جلسه عصر شانزدهم اردیبهشت ماه سال جاری در محل سازمان نظام دامپزشکی تشکیل شود.

پیش از این در روزهای پایانی سال گذشته جلسات مشابهی در محل سازمان دامپزشکی به دستور وزیر جهاد کشاورزی برگزار شده و سه نفر جدید (دو عضو انتخابی و یک عضو انتصابی) به صادق خلیلیان معرفی شدند.

برخی اعضای انتخابی سازمان نظام دامپزشکی معتقدند اقدام وزیر جهاد کشاورزی در بازگشت دادن نامه معرفی سه نفر قبلی (دکتر آقامیری - دکتر تابع بردبار و دکتر رزم یار (عضو مستعفی شورا)) و تشکیل جلسات شورای مرکزی در سازمان دامپزشکی غیرقانونی است اما اعضای انتصابی، چند تن از اعضای انتخابی و طیف مقابل با استناد به مصوبه دی ماه سال گذشته دولت (که البته امسال ابلاغ شده است!) اقدام وزیر جهاد کشاورزی در صدور دستور برای برگزاری جلسات شورای مرکزی را قانونی می دانند.

از سویی دیگر بر اساس قانون باید جلسات شورای مرکزی سازمان نظام دامپزشکی حداقل ماهیانه یک بار برگزار می شد اما از بهمن ماه 1389 (زمان برگزاری انتخابات چهارمین دوره شورای مرکزی) تاکنون دو جلسه در محل سازمان نظام دامپزشکی تشکیل شده است.

گفتنی است با ادامه یافتن بلاتکلیفی در تعیین رئیس جدید سازمان نظام دامپزشکی، جامعه دامپزشکی کشورمان تضعیف می‎شود و فرصت‎های خدمت‎گزاری در این سازمان از حداکثر به حداقل توان خود کاهش می‎یابد.

 

خبر مرتبط :

انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۷
0
0
................ متنفرم
ناشناس
|
-
|
۰۵:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۸
0
0
قانونی باشه که باید خیلی وقت قبل اعضای انتخابی که نرفتن سازمان دامپزشکی جلسه همان جلسه های دستور وزیر جهاد حذف شن و فک کنم بخاطر همینم علی البدلارو آورده بودن جلسه!

بر اساس قانون اگر یک جلسه دیگر اعضای انتصابی غیبت کنند وزرا مجبورند افراد جدیدی را معرفی کنند و باز نقشه های ..... بر آب خواهد شد
ناشناس
|
-
|
۰۵:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۸
0
0
هدف سازمان دامپزشکی در اصرار به گذاشتن یک فرد گوش به فرمان در نظام دامپزشکی ، حفظ تصدی ها است تا از درآمد خدمات تصدی گری افزایش حقوق کارکنان خود در غالب ادعای سختی کار را تامین کند .....................................
قانون گرا
|
-
|
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
0
0
لازم است متذکر شوم اگر جناب اقای وزیر محترم معتقد به رعایت قانون است و مصمم است اقدامات خود را در چهارچوب قانون قرار دهد پس باید یا خود بداند و یا از نظر کارشناسان متخصص در حوزه حقوقی استفاده کند که قانون تأسیس سازمان نظام دامپزشکی تکلیف را در خصوص انتخاب رییس جدید سازمان مشخص کرده و به همین دلیل دور زدن قانون و اخذ مصوبه هیأت محترم وزیران جایگاهی ندارد و حتی مصوبه هیأت وزیران هم به تکلیف قانونی قانون تأسیس ... اشاره کرده که در صورت عدم تشکیل جلشورای مرکزی وزیر می تواند دستور تشکیل جلسه را بدهد بنابراین با اتوجه به اینکه شورای مرکزی تا کنون دو جلسه تشکیل داده و اعضای انتصابی در آن شرکت نکرده اند دلیل بر مجوز اجرای م نمی باشد و کسانی که در انتظار تصمیمات سلیقه ای برخی از آقایون نشسته اند می تواند عواقب عدم شرکت اعضای انتصابی در جلسه سوم شورای مرکزی را ببینند و بدانند ضمانت اجرای قانونی عدم شرکت در جلسات چه می باشد.
ناشناس
|
-
|
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
0
0
قانون نگفته باید ماهی یه بار جلسه تشکیل شه؟ اونجاها صرف نداره قانون رعایت شه؟؟؟؟؟؟؟؟ خوب جلسه تشکیل نشده تخلف از قانون بوده که وزیر محترم از دولت مصوبه قانونی گرفته دیگه قانون گرای محترم
ناشناس
|
-
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
0
0
اگر کار وزیر جهاد صحیح نبود هیئت وزیران چنین نامه ای را صادر نمی کرد ؟ یعنی ..از آقایانی که در هیئت وزیران حضور دارند قانون را بهتر می دانی؟ چرا یکسال به بهانه های مختلف انتخابات را به تعویق ....؟ 6 ماه جلسه رابه تعویق ...؟ حالا ایراد می گیری که چرا نماینده های انتصابی نمی یان جلسه؟ مگه همه ........؟ آقا جان مملکت قانون داره؟ قانون؟ .... تشنه خدمتی چرا نگرانی اینجا نشد جای دیگه ! !
ناشناس
|
-
|
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
0
0
وقتی معاون اول رئیس جمهور نامه را امضاء کرده یعنی برو. .............................
ناشناس
|
-
|
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
0
0
سؤال خیلی از اعضا اینه که چرا از بهمن 89 تا شهریور 90 جلسه شورای مرکزی تشکیل نشده؟ ........... اون مدت زمان کجا بودن و سرشان به چه کارهایی گرم تر و مهمتر از جلسات شورای مرکزی و انتخاب رئیس بوده ؟ ............ و باید بدانند که خدا سخت انتقام گیرنده است پس باید از انتقام خدا ترسید.
نظر شما
ادامه