کد خبر: ۸۸۹۶
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر - رئیس مؤسسه رازی گفت: باید این مؤسسه از ظرفیت پیشکسوتان عرصه علم به عنوان بهترین مشاوران و هدایتگران مجموعه بهره مند شود.

دکتر هادی قدکچی در نشستی صمیمانه با تعدادی از دانشمندان پیشکسوت این موسسه، با بیــان این مطلب افزود: ما خــود را موظف به پاســداشت مـیراث گرانقدر موسسه می دانیم.


وی اضافه کرد: نقش و جایگاه موسسه رازی در کشور بی بدیل است و ما باید از جایگاه موسسه صیانت کنیم.
دکتر عابدی مشاور رئیس و مدیر حوزه ریاست مؤسسه رازی هم در این نشست اظهار داشت: ما نیازمند استفاده از برکت حضور اساتید و بهره گیری از تجربیات، علم و اندوخته های این قشر فرهیخته در مدیریت ارشد موسسه و پروژه های در دست اقدام هستیم.


برخی پیشکسوتان حاضر در جلسه هم نظرات و دیدگاههای خود را در خصوص موسسه رازی بیان نمودند که البته مؤسسه رازی درباره محتوای نظرات و مسائل مطرح شده خبری منتشر نکرده است!
در این نشست دکتر هدایتی، دکتر شفیعی، دکتر توسلی، دکتر اردهالی، دکتر شهلا پور، دکتر غلامی، دکتر رضوی، دکتر آل آقا، دکتر کارگر، و دکتر رفیعی حضور داشتند.


خبر مرتبط :

 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتر آراسب دباغ مقدم
|
-
|
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۲
0
0
بنده افتخار شاگردی عزیزان، اساتید دکتر توسلی، دکتر اردهالی، دکتر شهلاپور، دکتر آل آقا، دکتر غلامی و دکتر کارگر را داشته ام، برای همه ایشان آرزوی موفقیت و عمر طولانی همراه با سربلندی دارم. حقیقتا اساتید با سواد و با منشی بودند.
نظر شما
ادامه