کد خبر: ۸۹۳۳
تعداد نظرات: ۴ نظر

حکیم مهر - عضو شورای مرکزی نظام دامپزشکی گفت : بیمارستان دامپزشکی تهران نخستین تجربه موفق در زمینه راه اندازی مرکز درمانی مجهز دام کوچک توسط بخش خصوصی درایران است و این تجربه موفق، زمینه ساز سرمایه گذاری بیشتر در بخش در مانی دام کوچک شده است.

دکتر رامین سلامتی در جریان بازدید از نخستین بیمارستان دامپزشکی بخش خصوصی افزود : در حال حاضر چند بیمارستان خصوصی دامپزشکی درتهران فعالیت می کنند که بعد از این بیمارستان و در جهت خدمت رسانی به بهره برداران از این صنف تاسیس گردیده‎اند.

وی در ادامه اظهار کرد : تجربه راه اندازی بیمارستان دامپزشکی تهران به همکاران دامپزشک نشان داد که سرمایه گذاری در حوزه دام کوچک هم می تواند اقتصادی باشد.

به گفته سلامتی پیش از این تردید هایی بین دامپزشکان درخصوص موفقیت آمیز بودن یا نبودن چنین طرحی وجود داشته است. وی درباره همت و تلاش رئیس بیمارستان دامپزشکی هم گفت : دکتر محبی از همان آغاز  بسیار امیدوار بود و برای به ثمر رسیدن طرح خود هم بسیار تلاش کرد.

عضو شورای مرکزی سازمان نظام دامپزشکی با اشاره به اینکه سرمایه گذاری درمانی در حوزه دام کوچک در کشور ما تجربه نوپایی است  و تا پیش از این سرمایه گذاری ها به سمت دام صنعتی و بزرگ متمایل بود گفت : بیمارستان دامپزشکی تهران نخستین مرکزی است که توانست در این عرصه وارد شود و کارنامه موفقی از خود به جا گذارد.

سلامتی با اشاره به مجهز بودن بیمارستان دامپزشکی تهران که باعث شده خدمات بهداشتی درمانی کاملی به مراجعان خود ارائه دهد نیز گفت: به نظر من در حال حاضر این بیمارستان به خوبی جوابگوی نیاز مراجعان خود است و اعتمادی دوسویه هم بین مردم و بیمارستان شکل گرفته است.

معاون سابق سازمان نظام دامپزشکی با اشاره به سیاست های دولت در کاهش تصدی گری و واگذاری امور اجرایی به بخش خصوصی در همه زمینه ها گفت: در حوزه دامپزشکی نیز ما قدم‎های خوبی برداشته ایم تا جایی که  با سیاست گذاری های انجام شده در سازمان نظام دامپزشکی و سوق دادن فعالیت ها به خصوص در حوزه درمان به بخش خصوصی بتوانیم بهتر و راحت تر پاسخگوی نیاز مردم و بهره برداران باشیم.

 

خبر مرتبط :

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
Hamkar
|
-
|
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۵
0
0
akhe cheghadr baraye in bimarestane kamranie tabligh mikonin?bas nist akhe|????baraye baghieye hamkara ham khob tabligh konin khube!
ناشناس
|
-
|
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
0
0
سلام.خدا به خیر کنه وقتی دکتر سلامتی از دکتر محبی تعریف کنه ...... شاید موضوع به جامعه دامپزشکی مربوطه
ناشناس
|
-
|
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
0
0
بالاخره معلوم نشد دام کوچک آزاده یا ممنوعه؟!؟!؟ نیروی انتظامی در صورت مشاهده توقیف می کنه. محض اطلاع.
همكار
|
-
|
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
0
0
تعريف و تمجيد {دکتر} سلامتي از {دکتر}محبي...........................
نظر شما
ادامه